Morguh GGquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dotteke. Ook lekker aan het wiebelen? Hoe ging het oppassen gisteren?
Ben toch wel gewend om slecht te slapen en vroeg en veel wakker te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat jij moe was? Je had daarvoor al een hele slechte nacht en werd gebroken wakker.
En dan nog oppassen op een baby, ja dat is vrij pittig.
Ik plannen? Nou boodschappen doen (alles is op) en een beetje opruimen. En natuurlijk koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lekker GGquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor een nieuwe ronde koffie.Wie?
Vast wel, he tis ook geen weer om lekker er op uit te gaanquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Direct even een volle pot zetten. Het komt wel op deze ochtend...
O nee hier niet, grijs buiten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, het is thuis prima toeven.
Zowaar een waterig zonnetje hier.
Lucky you. Hier is het maar grijs. Met af en toe een verdwaald vlokje sneeuwquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh, hier ook zon! Wel nog frissies....
Fris idd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh, hier ook zon! Wel nog frissies....
Waren we even niet meer gewendquote:
Sneeuw was hier gisterenavond voor het donker alweer weg, alsof er niks gevallen was gisterenochtendquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you. Hier is het maar grijs. Met af en toe een verdwaald vlokje sneeuw
Hier al in de middag. Maar nu valt er af en toe weer een klein blokje naar beneden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waren we even niet meer gewend
[..]
Sneeuw was hier gisterenavond voor het donker alweer weg, alsof er niks gevallen was gisterenochtend
Pas je wel goed op dan als je naar buiten gaatquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier al in de middag. Maar nu valt er af en toe weer een klein blokje naar beneden.
Hier ligt niks meer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waren we even niet meer gewend
[..]
Sneeuw was hier gisterenavond voor het donker alweer weg, alsof er niks gevallen was gisterenochtend
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pas je wel goed op dan als je naar buiten gaat
We moeten niet vallenquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pas je wel goed op dan als je naar buiten gaat
Best wel ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan een rare smakkerd maken idd als t glad is..
Gelukkig bijna nooit gevallen met sneeuw/gladheidquote:
Moet je maar niet aan denken ppfffquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan een rare smakkerd maken idd als t glad is..
@Cinderelladreamer welquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig bijna nooit gevallen met sneeuw/gladheid
Hey Laforestquote:
Nee idd.. vooral met de fiets ging dan ook altijd lopends naar school als er sneeuw lagquote:
Weer aan de chem, decaf?quote:
Eens even alle topics weer langsgaan.quote:
Beter, maar ook lopend kan je lelijk vallenquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee idd.. vooral met de fiets ging dan ook altijd lopends naar school als er sneeuw lag
Het gekke nu is als ik koffie pak ik aan jou moet denkenquote:
Ja ook danquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, maar ook lopend kan je lelijk vallen
Succesquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Eens even alle topics weer langsgaan.
I have that effect on people.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gekke nu is als ik koffie pak ik aan jou moet denken
2 hierquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Een waterig zonnetje nog. En 3 graden inderdaad.
Waar kan ik de bosuiltjes zien?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nu vormen twee bosuiltjes samen een hartje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, een soort van stoelendans maar dan andersquote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:10 schreef -Shii- het volgende:
Frisse wind, maar wel lekker in het zonnetje.
denk dat engine hier kijkt, althans het huisje komt mij bekent voorquote:
Maar dat zijn steenuiltjesquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk dat engine hier kijkt, althans het huisje komt mij bekent voor
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/steenuil
Dacht even dat ik hem ook op ging eten, maar deed er verder niks meequote:
Ja, daarom dacht al van huh waar ziet hij die bosuiltjes..quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuil
maar die is leeg
iddquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht even dat ik hem ook op ging eten, maar deed er verder niks mee
nou gister poste hij nog dat er meerdere waren uitgevlogenquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht al van huh waar ziet hij die bosuiltjes..
3 waren het nest al uit iddquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou gister poste hij nog dat er meerdere waren uitgevlogen
Thnxquote:
je hoeft eigenlijk gewoon nooit meer naar buiten hequote:
Gemak dient de mensquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hoeft eigenlijk gewoon nooit meer naar buiten he![]()
Bijna niet meer neequote:Op zaterdag 2 april 2022 12:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hoeft eigenlijk gewoon nooit meer naar buiten he![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
is that the sound of your brain cracking?
yes it is.
Dat gaat de volgende keer gebeuren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel jammer had Groningen wel willen zien winnen van ajax
Jammer voor jequote:Op zaterdag 2 april 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel jammer had Groningen wel willen zien winnen van ajax
Wie weetquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat de volgende keer gebeuren.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja slaap er niet minder om gelukkig
Ah, daar wil ik ook weer een keer heen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Watjes......ik heb een dagje efteling doorstaan in de kou en gure wind
prachtig zeg! was het nog een beetje druk dan of viel het mee?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Efteling is zelfs alweer vol met voorjaarsbloemen
Was behoorlijk druk eigenlijk welquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
prachtig zeg! was het nog een beetje druk dan of viel het mee?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt is dat bij jou in de buurt?
echte diehards dus die efteling gangersquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was behoorlijk druk eigenlijk wel
Veel buitenlandse bezoekers gehoord, heb echt veel verschillende talen gehoord.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echte diehards dus die efteling gangers
de vader is in de storm omgekomenquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
maar waarom worden die uiltjes eigenlijk gevoerd dan, is moeders er vandoor gegaan?
ah gossiequote:Op zaterdag 2 april 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de vader is in de storm omgekomen
dus moest de moeder het allemaal alleen doen
dan hadden de kuikens het niet gered
ja hequote:Op zaterdag 2 april 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ah gossie![]()
wat een toppertje dat hij ze helpt dan!
Eentje toch terug gekomenquote:
Och verhip jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
alle 5 zitten ze nu in het hokje
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
fixeren kun je leren
[ afbeelding ]
PapaEnginequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Zo mooi als ze op dat richeltje staan en de camera in kijken
Ze zijn weer wakker
even voor het donker nog op stapquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn er nu 2 door het gaatje naar buiten
File in de tunnel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn er nu 2 door het gaatje naar buiten
Vestje aanquote:
ze zullen vast nog wel een nachtje blijvenquote:
Of ze alle vijf vannacht blijven weet ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zullen vast nog wel een nachtje blijven
zou de grootste zelf al op jacht gaan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Of ze alle vijf vannacht blijven weet ik niet
Nee dat nog niet. Het vrouwtje blijft voeren in het begin als ze uit de kast zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou de grootste zelf al op jacht gaan?
Toen waren er nog tweequote:
Lekker warmquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die chillen nog even lekker samen in het hokje
Cutequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker warm
Die rechter is het jongste kuiken denk ik. De rest is niet uit elkaar te houden
[ afbeelding ]
die is nog lekker donsig, die wil je echt knuffelenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker warm
Die rechter is het jongste kuiken denk ik. De rest is niet uit elkaar te houden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die is nog lekker donsig, die wil je echt knuffelen![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als @:greysbones een lange ladder heeft kan ze hem/haar zo ophalenMisschien wil ze dat wel doen voor ons.
Een bosuil als huisdier zal vast wel goed gaan tochquote:
tuurlijk, ze houden toch ook duiven!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Een bosuil als huisdier zal vast wel goed gaan toch
Ik zag laatst iets heel grappigs over een oehoe nest....even zoeken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tuurlijk, ze houden toch ook duiven!
quote:
lol! even klikkenquote:
Ja dan heb je echt geluk. Hele rare plek gekozen door die oehoe'squote:Op zaterdag 2 april 2022 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
prachtig man wat een mazzel die gozer![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ben trouwens ooit bij een radio uitzending geweest van vroege vogels
Ah nicequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
had prijs gewonnen
mochten we een uitzending bijwonen om de prijs op te halen met andere winnaars op een of ander landgoed.
heey borreltje!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hallo
willen jullie meedoen met eitjes schieten?
ok leukquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heey borreltje!
ja ik wil zo wel even mee doen denk ik
verzamel jij maar even een clubjequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok leuk
ik ga nog ff verder vragen in andere sc
Leuk tochquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
of nouja, m'n pa luisterde dat altijd en toen gingen we samen zoeken en zo had ik gewonnen![]()
Ik doe ook wel even meequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hallo
willen jullie meedoen met eitjes schieten?
Nu zijn er weer vier in de kastquote:
Ja hij is er ook zo tevreden meequote:
okequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:08 schreef suzi1 het volgende:
even kijken of de katjes thuis in hun huisje zijn. tot zo!
7 euro volgens mij om alleen de qapital stream te zien. De muziek is leuk maar het beeld is niet geweldig. Donkere zaal waarin je weinig ziet. Reverze was een stuk mooier om te kijken.quote:
ah okequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
7 euro volgens mij om alleen de qapital stream te zien. De muziek is leuk maar het beeld is niet geweldig. Donkere zaal waarin je weinig ziet. Reverze was een stuk mooier om te kijken.
De stream is zo donker dat ambilight bijna niks doet zelfsquote:
Haha baasquote:
Ja doet het hoorquote:
Ik vind alleen zo'n podium in het midden niks....sta je daar de hele avond achter de djquote:
Ja toch...sta je daar beetje tegen het achterhoofd van een dj aan te kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
maar indd, de dj hoort voor iedereen te staan
ja ik vind het fantastisch want ik heb er net voor betaaldquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:45 schreef engine het volgende:
Ik vind dit niet zo'n geweldige live act eigenlijk
ja preciesquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
profiteurs horen dit ook geweldig te vinden
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik vind het fantastisch want ik heb er net voor betaald
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dit is teveel hardstyle voor een raw hardstyle event vind ikMaar hierna b-front en adaro, dat komt wel goed
https://www.q-dance.com/en/events/qapital/qapital-2020/timetablequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is de line up dan heb jij timetable?
Cryex is relatief nieuw en draait op het tweede podium. Live stream is alleen stage 1.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:57 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij heb ik alleen van cryex gehoord. en dat is ook nog niet eens zeker dus
ja zo'n vermoeden had ik al van die livestreamquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Cryex is relatief nieuw en draait op het tweede podium. Live stream is alleen stage 1.
ja ik goggelde er even naar, dat kan ik nooit kennen. veel te nieuw voor mijquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Cryex is relatief nieuw en draait op het tweede podium. Live stream is alleen stage 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |