SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja die zijn ook kut. Leuk dat je mobiel bent Gerda maar dat dat ding 10 km per uur kan wil nog niet zeggen dat je met die snelheid door de winkelstraat moet kachelen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp jullie ergernis mbt wielrenners wel maar het is gewoon kut om te lezen.
Zelf heb ik vooral een hekel aan elektrische scooters.
Was vandaag op dd zaak en moest toch flink wat sneeuw ersf schuivenquote:
Bedoel je dan die scooters of scootmobielen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zijn ook kut. Leuk dat je mobiel bent Gerda maar dat dat ding 10 km per uur kan wil nog niet zeggen dat je met die snelheid door de winkelstraat moet kachelen.
Ik schrik er gewoon altijd zo van omdat ik ze totaal niet hoor en dan halen ze je opeens best hard in.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zijn ook kut. Leuk dat je mobiel bent Gerda maar dat dat ding 10 km per uur kan wil nog niet zeggen dat je met die snelheid door de winkelstraat moet kachelen.
Ander soort scooter bedoelt ze denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp jullie ergernis mbt wielrenners wel maar het is gewoon kut om te lezen.
Zelf heb ik vooral een hekel aan elektrische scooters.
Tripoquote:
Zijn dat vaak wat oudere mensen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik word ook een beetje moe van mensen die schrikken van me, terwijl ik al lang en breed stil sta, en dan naar mij gaan gebaren dat ik iets fout doe. A) ik zag je, ik sta ook al eventjes stil B) Jij lette dus niet op want je schrok van me, al stond ik stil, dus je gebaart waarschijnlijk als schrikreactie.
Ja scootmobielen. Uitkomst voor velen maar je moet er wel mee leren omgaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedoel je dan die scooters of scootmobielen?
Ik vind scootmobielen ook echt levensgevaarlijk :/
Ja, je leest best vaak dat ze op hol slaan met die scootmobielen. Laatst had een bejaard vrouwtje een heel stembureau overhoop gereden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedoel je dan die scooters of scootmobielen?
Ik vind scootmobielen ook echt levensgevaarlijk :/
Ik vind dat die dingen echt veel te hard gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja scootmobielen. Uitkomst voor velen maar je moet er wel mee leren omgaan.
Saai puur en witquote:
Ja, vooral hier op het parkeerterrein. Dan rij ik het terrein op als er iemand af komt, daar hou ik rekening mee, maar zij niet. Dus ik kan er niet op want zij rijden midden op de weg, en dan sta ik ineens in de weg ofzo, en gaan ze gebaren terwijl zij de oprit blokkeren. Oké.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn dat vaak wat oudere mensen?
Hier reed iemand met een scootmobiel de sloot in (gas bleef haken), gelukkig waren er omstanders die de man gered hadden, maar dat lijkt me ook niet echt iets wat je dagelijks moet doen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je leest best vaak dat ze op hol slaan met die scootmobielen. Laatst had een bejaard vrouwtje een heel stembureau overhoop gereden.Man van het stembureau naar het ziekenhuis etc.
M'n moeder had dat eens op het werk, was ook aangereden door zo'n ding. Enkelbanden aan beide kanten gescheurd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je leest best vaak dat ze op hol slaan met die scootmobielen. Laatst had een bejaard vrouwtje een heel stembureau overhoop gereden.Man van het stembureau naar het ziekenhuis etc.
Ik heb hier beeld bij en moet lachenquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Anticiperen is en blijft moeilijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vooral hier op het parkeerterrein. Dan rij ik het terrein op als er iemand af komt, daar hou ik rekening mee, maar zij niet. Dus ik kan er niet op want zij rijden midden op de weg, en dan sta ik ineens in de weg ofzo, en gaan ze gebaren terwijl zij de oprit blokkeren. Oké.
Ja, ik vond het ook wel lollig, maar dan ga ik weer naar de hel enzoquote:
Nou ja gewoon op een rechte weg naar huis, prima. Op het fietspad ermee ofzo. Maar niet hier in de winkelstraat. Of door de supermarkt. Dat is alsof je met honderd de file in rijdt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat die dingen echt veel te hard gaan.
Begrens ze op 1 km per uur of zo, ook beter voor het milieu
Gaat wel makkelijker dan anticiappelenquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anticiperen is en blijft moeilijk
Ik ken ook iemand met zo'n ding die tijdens een enorme regenbui een overstroming onder een viaduct in was gereden. Tot z'n nek in het water.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier reed iemand met een scootmobiel de sloot in (gas bleef haken), gelukkig waren er omstanders die de man gered hadden, maar dat lijkt me ook niet echt iets wat je dagelijks moet doen.
Man3.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder had dat eens op het werk, was ook aangereden door zo'n ding. Enkelbanden aan beide kanten gescheurd.
Ik ben ooit een keer aangereden door zo'n scootmobiel in de IKEA op zondag, gelukkig verder niet aan de hand, maar misschien moeten ze eens rijlessen geven, voordat mensen zulke dingen mogen besturen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja gewoon op een rechte weg naar huis, prima. Op het fietspad ermee ofzo. Maar niet hier in de winkelstraat. Of door de supermarkt. Dat is alsof je met honderd de file in rijdt.
Gezellig dan zie ik je daar welquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel lollig, maar dan ga ik weer naar de hel enzo
quote:
Darwin awards?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met zo'n ding die tijdens een enorme regenbui een overstroming onder een viaduct in was gereden. Tot z'n nek in het water.![]()
Jij trekt een heel spoor van ontzette mensen door het Twentsche landschap met je scheldpartijen?quote:
Uhm wtf.. Heeft ze de kosten van het revalideren wel weten te verhalen ?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder had dat eens op het werk, was ook aangereden door zo'n ding. Enkelbanden aan beide kanten gescheurd.
Geen idee. Die vrouw in de scootmobiel was ook helemaal van slag, dus denk dat m'n moeder het vooral heel zielig voor haar vond.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm wtf.. Heeft ze de kosten van het revalideren wel weten te verhalen ?
Geen idee of-ie kinderen heeft eigenlijk. In ieder geval heeft-ie het overleefd, dus dan komt-ie niet in aanmerking.quote:
Oh oh ohquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Die vrouw in de scootmobiel was ook helemaal van slag, dus denk dat m'n moeder het vooral heel zielig voor haar vond.
Nou ja, in elk geval een goede poging...quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee of-ie kinderen heeft eigenlijk. In ieder geval heeft-ie het overleefd, dus dan komt-ie niet in aanmerking.
Ja dat wel, maar zie haar nog via de achterdeur naar binnen worden gedragen door collega's.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh ohMoeders wel weer genezen ?
Nee joh, ik hou daar niet van en fiets ook niet waar het druk is en bovendien rijden we niet in grote groepen en meestal offroadquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij trekt een heel spoor van ontzette mensen door het Twentsche landschap met je scheldpartijen?
Op zondag is het overal wel druk vaak.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou daar niet van en fiets ook niet waar het druk is en bovendien rijden we niet in grote groepen en meestal offroad
Bedtijdquote:
Dus jij slaapt vannacht niet?quote:
Ik bekijk vooral honderden filmpjes van anderen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we ons abonneren? Of zit het achter een betaalmuur?
Instagram Reels kun je ook veel tijd aan verliezen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bekijk vooral honderden filmpjes van anderen.
Ben er makkelijk uren zoet mee...dus...Leuk je gekend te hebben!quote:
Slap aftreksel van TikTokquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Instagram Reels kun je ook veel tijd aan verliezen.
Gerrie aan de wiebeldansjesquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel views heb je? En wat voor dansjes doe je?
quote:
Straks kan ze niet slapen zonder plaatje!quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:58 schreef LTVDK het volgende:
Ga toch echt richting bed voordat ik hier op de bank lig te pitten
ik las fylaxquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar door de tunnel met fylix scooter
Lambal! Jullie krijgen een vluchtelingenschip:quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar door de tunnel met fylix scooter
quote:- Rotterdam gaat Oekraïense vluchtelingen opvangen op een cruiseschip. Op het schip, de Volendam van de Holland America Line, kunnen maximaal 1400 mensen terecht. Het schip meert zaterdag aan in de Merwehaven, niet ver van Schiedam, en blijft daar drie maanden liggen.
Oh das nog een grote ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Lambal! Jullie krijgen een vluchtelingenschip:
[..]
Misschien komt er wel een voor je huis!quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das nog een grote ook![]()
maar we hebben er al meerdere geloof ik. Er zou er ook 1 naast mijn werk komen.
er zit er een wel aan de overkant ja waar nog dat blokje huizen tussen zit. schiehaven heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een voor je huis!
ow da's al een ouwe, geheid dat die anders naar de sloop zou gaanquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zit er een wel aan de overkant ja waar nog dat blokje huizen tussen zit. schiehaven heet dat geloof ik
en bij de ingang van de maastunnel voor fietsers en voetgangers ligt ook een slaapschip. Denk dat daar syriers of zo op zitten
zonde. is wel een mooiequote:Op zaterdag 2 april 2022 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow da's al een ouwe, geheid dat die anders naar de sloop zou gaan
ik heb geen ide. als je er op googled is het een hotel maar zie altijd getinte mannen op die boot.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]Zouden die schepen helemaal uitgewoond zijn hierna?
Hier zitten ook Afghanen op het vliegveld. Die waren laatst de weg kwijt op het platteland met de fiets. Wel zielig. Helemaal netjes gekapt en gekleed, maar duidelijk verdwaasd. Ik heb ze de goede richting op gewezen, maar dat fietsen ging nog niet zo best.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen ide. als je er op googled is het een hotel maar zie altijd getinte mannen op die boot.
of misschien wel afghanen?
lees dit trouwens op fbquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow da's al een ouwe, geheid dat die anders naar de sloop zou gaan
hoe ging het fietsen ze af?:Pquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier zitten ook Afghanen op het vliegveld. Die waren laatst de weg kwijt op het platteland met de fiets. Wel zielig. Helemaal netjes gekapt en gekleed, maar duidelijk verdwaasd. Ik heb ze de goede richting op gewezen, maar dat fietsen ging nog niet zo best.
Heb je nog een droomcruise?:Pquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schepen verouderen best snel en worden steeds groter. Heb verschillende keren met MSC gecruised, 1e keer wat met deze
[ afbeelding ]
laatste keer met deze:
[ afbeelding ]
ik zou nog best wel een keer bij Hawaii willen cruisen. Ook de Noordkaap lijkt me tof.quote:
Wel stoer dat ze het deden.quote:
Ja, echt naar. Hopelijk aarden ze hier een beetje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel stoer dat ze het deden.![]()
vind het echt erg voor al die mensen die gewoon zo ineens alles achter moeten laten
zal vast wat kosten dat cruisen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou nog best wel een keer bij Hawaii willen cruisen. Ook de Noordkaap lijkt me tof.
Volgend jaar wellicht kijken of we een roadtrip USA met een cruise kunnen combineren
yep. Volgend jaar gaan we ervan uit dat het wel eens de laatste keer vakantie met z'n 4-en kan zijn, dus maar een specialequote:
Ah neequote:Op zaterdag 2 april 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
Vakantie valt een beetje in het water, moeke is haar paspoort verloren gisterenavond
Jeetje, wat balenquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:32 schreef Karzai het volgende:
We hadden een dagje toledo in de planning, maar die kan vandaag aangifte doen op het politiebureau en een vervangend reispapieren regelen
Die zijn dicht in het weekendquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah nee![]()
En nu, naar de ambassade voor een nooddocument?
Dat gaan we uitzoekenquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die papieren?
Dit had je al gevonden zeker?quote:
Hoop dat jullie er toch nog een beetje van kunnen genietenquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die sloeg zich voor de kop natuurlijk. Maja zo eerst maar eens naar het ontbijtbuffet
Inderdaad. Zoveel mogelijk blijven genieten. Tegenslag is nooit leuk, maar dit wordt wel weer opgelost.quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat jullie er toch nog een beetje van kunnen genieten
omdat je 2 uur moet treinen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Waarom zet ik mijn wekker om 7 uur als ik om elf uur heb afgesproken voor een wandeling?
ah klotequote:Op zaterdag 2 april 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
Vakantie valt een beetje in het water, moeke is haar paspoort verloren gisterenavond
Neequote:Op zaterdag 2 april 2022 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je 2 uur moet treinen?
[..]
ah klote
maar niet einde van de wereld, toch proberen of je nog wat kan genieten van je vakantie
zelf wel altijd beetje bang voor dat ik idd id kaart op vakantie verlies, gelukkig nooit gebeurd
Omdat je je hele lijf nog wil ontharen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Waarom zet ik mijn wekker om 7 uur als ik om elf uur heb afgesproken voor een wandeling?
Was de chocolade op?quote:
Dat is kakquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
Samequote:
Gewoon terug vliegen. Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie hier net een halsbandparkiet voorbij vliegen
is toch normaalste zaak van de wereld?quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie hier net een halsbandparkiet voorbij vliegen
Tamieke heeft dit weekend andere dingen te doenquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je je hele lijf nog wil ontharen?
Groetjes aan tamieke
[..]
Was de chocolade op?
[..]
Dat is kak
[..]
Same
[..]
Gewoon terug vliegen. Dat zal ze leren!
Ik had ze hier nog niet gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
is toch normaalste zaak van de wereld?
ik ben niet anders gewend
aha, ik kan mij moment herinneren dat er 3 bomen vol met die beesten wegvlogen wat een lawaai maakt dat...quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ze hier nog niet gezien.
Groetjes aan degene met wie je wel gaat wandelen danquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tamieke heeft dit weekend andere dingen te doen
Stiekem toch met Gerriequote:Op zaterdag 2 april 2022 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Groetjes aan degene met wie je wel gaat wandelen dan
Denk het niet. Zou hij zoveel mazzel hebben?quote:
Ik ben de aller fijnstequote:
dud0r... de beste mod van KSC...quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dud0r... de beste mod van KSC...
Ik ben gc modquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dud0r... de beste mod van KSC...
dat zeg ik nu wel, maar ben je wel de mod hier? of ben je gast?
Nou Ede is voor hem ongeveer een uurtje rijden en Gerrie was er ook vroeg uit ...quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou hij zoveel mazzel hebben?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:41 schreef Karzai het volgende:
We hebben het paspoort weer terug gevonden, ik had hem in mijn tas gedaan!
Toen jij nog mod was hier was het pas echt KEI gezellig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toch maar op mijn woorden letten dan met een mod in da house.
Mazzel? Wat is dat? Raar concept.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou hij zoveel mazzel hebben?
wow... wat fijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:41 schreef Karzai het volgende:
Da’s alweer een poosje geledenquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Toen jij nog mod was hier was het pas echt KEI gezellig.
Zou haar nachtmerrie over een wandeldate met buda zijn gegaan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou Ede is voor hem ongeveer een uurtje rijden en Gerrie was er ook vroeg uit ...
Dat scheelt een hoop ellendequote:Op zaterdag 2 april 2022 08:41 schreef Karzai het volgende:
Toen zong ik nog iedere dag dat het the most wonderful time of the yeaaaarrrrr was.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s alweer een poosje geleden
Dat ze te laat wakker zou zijn en Buda al voor de deur stond en ze in haar pyjama met wild haar de deur open moest doen en nog niet had gegeten en daardoor heel de tijd een rammelende maag hadquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:48 schreef dud0r het volgende:
Zou haar nachtmerrie over een wandeldate met buda zijn gegaan?
Ik wilde al zeggen;quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tamieke heeft dit weekend andere dingen te doen
quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen;we hebben toch niet dit weekend afgesproken?!??
Jbpaniek.gif
Maar mijn agenda klopt gewoon
Nou, nou, nouquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou haar nachtmerrie over een wandeldate met buda zijn gegaan?
[..]
Dat scheelt een hoop ellende
quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
Ja, er is nu weinig wonderful aan in de wereldquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Toen zong ik nog iedere dag dat het the most wonderful time of the yeaaaarrrrr was.
Jij zei dat soort dingen nooit toen je blauw was. Jij zette ook koffie voor iedereen al voor ze op stonden.quote:
spoiler alert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
Ah joh de inflatie is maar 12% momenteel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, er is nu weinig wonderful aan in de wereld
Ik was een heel gedienstige modquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij zei dat soort dingen nooit toen je blauw was. Jij zette ook koffie voor iedereen al voor ze op stonden.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
spoiler alert.ja las het netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt he?quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah joh de inflatie is maar 12% momenteel.
Ik zeg: tijd voor een vleestaks!
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf 1 mei nieuw contract vattenfal..
Op basis van het gemiddelde jaarverbruik op uw adres schatten we uw energiekosten vanaf 1 mei in op ¤ 190,04 per maand. Het kan verstandig zijn uw termijnbedrag daar alvast op aan te passen. Dit gebeurt namelijk niet automatisch.
en dan er onder dit
Als u stroom afneemt, hebben we rekening gehouden met de overheidscompensaties die daarvoor gelden in 2022. De overheidscompensaties kunnen vanaf 1 januari 2023 weer wijzigen. Daardoor kunnen ook uw stroomkosten vanaf 2023 stijgen.
Lekkere korting wel dan
Oh ik kreeg gisteren deze van de Vattenfall ...quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Op basis van het gemiddelde jaarverbruik op uw adres schatten we uw energiekosten vanaf 1 mei in op ¤ 190,04 per maand. Het kan verstandig zijn uw termijnbedrag daar alvast op aan te passen. Dit gebeurt namelijk niet automatisch.
en dan er onder dit
Als u stroom afneemt, hebben we rekening gehouden met de overheidscompensaties die daarvoor gelden in 2022. De overheidscompensaties kunnen vanaf 1 januari 2023 weer wijzigen. Daardoor kunnen ook uw stroomkosten vanaf 2023 stijgen.
Lekkere korting wel dan
Is dat elk jaar op 2 april?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, het is vandaag Wereld Autisme Dag. Van harte allemaal
ja die heb ik al eerder gehad. wanneer verloopt je contract?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik kreeg gisteren deze van de Vattenfall ...
De inkoopprijzen van stroom en gas zijn sinds eind vorig jaar ongekend hoog. Mede door de ontwikkelingen in Oekraïne zijn ze de afgelopen tijd helaas nog verder gestegen. Daardoor gaat ook uw energietarief per 1 april 2022 omhoog. Ondanks deze prijsstijging blijft ons advies om op een variabel contract te blijven. Onze variabele tarieven zijn namelijk nog steeds lager dan de vaste tarieven die nu worden aangeboden. Mocht u er toch voor willen kiezen om uw contract op te zeggen, dan kan dat kosteloos binnen 30 dagen.
Ik krijg over 1.5 maand een nieuw contract, ben zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
en dan er onder dit
Lekkere korting wel dan
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder jaar op een andere datum zodat alle autisten er als vlekkerige paddenstoelen bijlopen.
BIj wie?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik krijg over 1.5 maand een nieuw contract, ben zeer benieuwd.
Afgelopen december ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik al eerder gehad. wanneer verloopt je contract?
Misschien kan het kabinet de miljarden die ze willen steken in stikstof/klimaat gelul anders benutten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat die prijzen weer een keer gaan zakken want dit is echt absurd allemaal
ja na dure coronatijd snap ik het welquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Het leven is nu al 12 procent duurder geworden, Rutte heeft al gezegd niet meer te kunnen doen vanuit de regering, de broekriemen zullen aangesnoerd dienen te worden en een hoop mensen zullen wat extra moeten gaan werken om te kunnen overleven.
Geloof wel dat het potje een beetje op is ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja na dure coronatijd snap ik het wel
heb wel al collega's gehoord die zelfs al met boodschappen krap beginnen te zittenquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof wel dat het potje een beetje op is ja.
Over een jaar zullen er heel wat voedselbanken bijkomen is de verwachting, ook de middengroep begint het lastig te krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb wel al collega's gehoord die zelfs al met boodschappen krap beginnen te zitten
dan krijgen ze hippieclubs als urgenda achter zichaanquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien kan het kabinet de miljarden die ze willen steken in stikstof/klimaat gelul anders benutten.
Worst case scenario was 12 miljoen vluchtelingen uit Oekraïne tijdelijk huisvesten en dan noemden ze niet eens zo ondenkbaar, Hugo heeft weer een kutbaantje uitgezocht.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
ja maar alles maar vooruitschuiven brengt ons ook problemen. Men verwacht nog grote groepen klimaatvluchtelingen die richting europa komen uit afrika
Mja dat is ook echt een teringtaak die woningmarktquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worst case scenario was 12 miljoen vluchtelingen uit Oekraïne tijdelijk huisvesten en dan noemden ze niet eens zo ondenkbaar, Hugo heeft weer een kutbaantje uitgezocht.
pertinent weigeren,op een gegeven moment is het genoeg hoor...quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
ja maar alles maar vooruitschuiven brengt ons ook problemen. Men verwacht nog grote groepen klimaatvluchtelingen die richting europa komen uit afrika
Beetje qat knauwen de hele dag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
laatst filmpje op nos over de hoorn van afrika. daar regent het al jaren niet meer. Bizar wel. Al die mensen verhongeren
ja maar dat zijn de uitzonderingen toch? We verneuken met zijn allen het klimaatquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
pertinent weigeren,op een gegeven moment is het genoeg hoor...
ik ben voor het eerlijker verdelen van welvaart en goede klimaat dingeses maar dan zal echt eerst de rijke top aangepakt moeten worden zodat die hun steentje bij gaan dragen en niet voor de lolz naar de grens van de atmosfeer vliegen
Dertig procent van de rijksten betalen tweeëntachtig procent van de belastingen, kan relatief nog meer hoor daar niet van maar dat is wel een getal om te onthouden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
pertinent weigeren,op een gegeven moment is het genoeg hoor...
ik ben voor het eerlijker verdelen van welvaart en goede klimaat dingeses maar dan zal echt eerst de rijke top aangepakt moeten worden zodat die hun steentje bij gaan dragen en niet voor de lolz naar de grens van de atmosfeer vliegen
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook giraffen die gewoon daar dood gaan van de honger
uitzondering of niet, die honderd miljoen kan ook in klimaat positieve projecten worden gestoken, dat is meer dan een gemiddeld persoon ooit erin kan stekenquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat zijn de uitzonderingen toch? We verneuken met zijn allen het klimaat
quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze te laat wakker zou zijn en Buda al voor de deur stond en ze in haar pyjama met wild haar de deur open moest doen en nog niet had gegeten en daardoor heel de tijd een rammelende maag had
Niet dat jij zo eng bent maar een scenario zoals grmbl omschrijftquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij zei dat soort dingen nooit toen je blauw was. Jij zette ook koffie voor iedereen al voor ze op stonden.
Dat zou wel fijn zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat die prijzen weer een keer gaan zakken want dit is echt absurd allemaal
Van alles eentje graagquote:
Hugo weet ze wel uit te zoeken jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worst case scenario was 12 miljoen vluchtelingen uit Oekraïne tijdelijk huisvesten en dan noemden ze niet eens zo ondenkbaar, Hugo heeft weer een kutbaantje uitgezocht.
Het is ook echt wel zo'n lulletje rozenwater jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hugo weet ze wel uit te zoeken jaAls die bij defensie gaat vallen waarschijnlijk de nukes binnen een week, gaat die naar Waterschap dan krijgen we een watersnoodsramp die driekwart van het land permanent onder water legt
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben Buda en CL eindelijk hun date?
Dat is wel koudquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Bohh, -15, mist, en harde wind op de piste. M'n wangen zijn bevroren.
In een Duits kasteel elkaars anaalklieren uitknijpen, daarna samen veertien broodjes curryworst eten en twee taarten en in de middag 4 miljoen kilometer wandelen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op dat eerste punt na klinkt dat wel als een goed dagjequote:Op zaterdag 2 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een Duits kasteel elkaars anaalklieren uitknijpen, daarna samen veertien broodjes curryworst eten en twee taarten en in de middag 4 miljoen kilometer wandelen?
Het Duitse kasteel?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op dat eerste punt na klinkt dat wel als een goed dagje
Al zin in je wandeldate met buda?quote:
Je hebt niets met Duitse kastelen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op dat eerste punt na klinkt dat wel als een goed dagje
Jaquote:
Jaquote:
Heb jij goed geregeldquote:
Ben je ooit ziek dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nu ziek of is het gewoon koud?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
De hele week regen voorspeld. Dit wordt net zo'n voorjaar als vorig jaar.
KOETSIEKOETSIEKOEquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Bohh, -15, mist, en harde wind op de piste. M'n wangen zijn bevroren.
Ik geef er ook niet zo makkelijk aan toe. Had deel van de week me ook wel ziek kunnen melden maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelden, ik ben daar niet echt het type voor.
Ja ik buffel ook nogal snel door, snotneuzen zijn voor zwakkelingen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geef er ook niet zo makkelijk aan toe. Had deel van de week me ook wel ziek kunnen melden maar niet gedaan.
prima,quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
De hele week regen voorspeld. Dit wordt net zo'n voorjaar als vorig jaar.
quote:
Hoi koeneloenquote:
Ga je naar een all-you-can-eat?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, zon mag lekker in het water duiken
Vanavond dansjes doenquote:
Er is een nieuwe Kirby gamequote:
Oh jee. Kijk zo gaat de wereld natuurlijk aan misverstanden kapot hequote:Op zaterdag 2 april 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh las dat woord refused helemaal niet
Hij gaat wiebelen met US denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
kirby doet weinig dansjes volgens mij...
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bezorger weet niet in welke levensgevaarlijke situatie die zich bevind.
gewoon puurquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is je lievelings hagelslag?
Ok dus jij steunt Rusland.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
uitzondering of niet, die honderd miljoen kan ook in klimaat positieve projecten worden gestoken, dat is meer dan een gemiddeld persoon ooit erin kan steken
en we zijn gewoon met teveel, dat is imho het grote probleem.
Meeste koukleumen gaan de volgende winter niet overleven.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
volgende winter maar upgraden
[ afbeelding ]
https://www.klarstein.nl/(...)aVGVahF6hTM1mSCFxa5k
daaromquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste koukleumen gaan de volgende winter niet overleven.
ik mis nog de geïntegreerde bivakmuts met rode pompoen voor op je neusquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
volgende winter maar upgraden
[ afbeelding ]
https://www.klarstein.nl/(...)aVGVahF6hTM1mSCFxa5k
das het jaar er op danquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik mis nog de geïntegreerde bivakmuts met rode pompoen voor op je neus
oh ja je moet wat te wensen over houdenquote:
Gewoon stoppen met voortplantenquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het alleen altijd gek als je zegt “we zijn met teveel” wat wil je dan een nucleaire oorlog ofzo?
Dan wil je minder mensen in Afrika en Azië.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het alleen altijd gek als je zegt “we zijn met teveel” wat wil je dan een nucleaire oorlog ofzo?
Als die niets te wippen hebben dan gaan ze vechten, kijk maar naar Will Smith.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan wil je minder mensen in Afrika en Azië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |