SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja die zijn ook kut. Leuk dat je mobiel bent Gerda maar dat dat ding 10 km per uur kan wil nog niet zeggen dat je met die snelheid door de winkelstraat moet kachelen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp jullie ergernis mbt wielrenners wel maar het is gewoon kut om te lezen.
Zelf heb ik vooral een hekel aan elektrische scooters.
Was vandaag op dd zaak en moest toch flink wat sneeuw ersf schuivenquote:
Bedoel je dan die scooters of scootmobielen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zijn ook kut. Leuk dat je mobiel bent Gerda maar dat dat ding 10 km per uur kan wil nog niet zeggen dat je met die snelheid door de winkelstraat moet kachelen.
Ik schrik er gewoon altijd zo van omdat ik ze totaal niet hoor en dan halen ze je opeens best hard in.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zijn ook kut. Leuk dat je mobiel bent Gerda maar dat dat ding 10 km per uur kan wil nog niet zeggen dat je met die snelheid door de winkelstraat moet kachelen.
Ander soort scooter bedoelt ze denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp jullie ergernis mbt wielrenners wel maar het is gewoon kut om te lezen.
Zelf heb ik vooral een hekel aan elektrische scooters.
Tripoquote:
Zijn dat vaak wat oudere mensen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik word ook een beetje moe van mensen die schrikken van me, terwijl ik al lang en breed stil sta, en dan naar mij gaan gebaren dat ik iets fout doe. A) ik zag je, ik sta ook al eventjes stil B) Jij lette dus niet op want je schrok van me, al stond ik stil, dus je gebaart waarschijnlijk als schrikreactie.
Ja scootmobielen. Uitkomst voor velen maar je moet er wel mee leren omgaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedoel je dan die scooters of scootmobielen?
Ik vind scootmobielen ook echt levensgevaarlijk :/
Ja, je leest best vaak dat ze op hol slaan met die scootmobielen. Laatst had een bejaard vrouwtje een heel stembureau overhoop gereden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedoel je dan die scooters of scootmobielen?
Ik vind scootmobielen ook echt levensgevaarlijk :/
Ik vind dat die dingen echt veel te hard gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja scootmobielen. Uitkomst voor velen maar je moet er wel mee leren omgaan.
Saai puur en witquote:
Ja, vooral hier op het parkeerterrein. Dan rij ik het terrein op als er iemand af komt, daar hou ik rekening mee, maar zij niet. Dus ik kan er niet op want zij rijden midden op de weg, en dan sta ik ineens in de weg ofzo, en gaan ze gebaren terwijl zij de oprit blokkeren. Oké.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn dat vaak wat oudere mensen?
Hier reed iemand met een scootmobiel de sloot in (gas bleef haken), gelukkig waren er omstanders die de man gered hadden, maar dat lijkt me ook niet echt iets wat je dagelijks moet doen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je leest best vaak dat ze op hol slaan met die scootmobielen. Laatst had een bejaard vrouwtje een heel stembureau overhoop gereden.Man van het stembureau naar het ziekenhuis etc.
M'n moeder had dat eens op het werk, was ook aangereden door zo'n ding. Enkelbanden aan beide kanten gescheurd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je leest best vaak dat ze op hol slaan met die scootmobielen. Laatst had een bejaard vrouwtje een heel stembureau overhoop gereden.Man van het stembureau naar het ziekenhuis etc.
Ik heb hier beeld bij en moet lachenquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Anticiperen is en blijft moeilijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vooral hier op het parkeerterrein. Dan rij ik het terrein op als er iemand af komt, daar hou ik rekening mee, maar zij niet. Dus ik kan er niet op want zij rijden midden op de weg, en dan sta ik ineens in de weg ofzo, en gaan ze gebaren terwijl zij de oprit blokkeren. Oké.
Ja, ik vond het ook wel lollig, maar dan ga ik weer naar de hel enzoquote:
Nou ja gewoon op een rechte weg naar huis, prima. Op het fietspad ermee ofzo. Maar niet hier in de winkelstraat. Of door de supermarkt. Dat is alsof je met honderd de file in rijdt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat die dingen echt veel te hard gaan.
Begrens ze op 1 km per uur of zo, ook beter voor het milieu
Gaat wel makkelijker dan anticiappelenquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anticiperen is en blijft moeilijk
Ik ken ook iemand met zo'n ding die tijdens een enorme regenbui een overstroming onder een viaduct in was gereden. Tot z'n nek in het water.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier reed iemand met een scootmobiel de sloot in (gas bleef haken), gelukkig waren er omstanders die de man gered hadden, maar dat lijkt me ook niet echt iets wat je dagelijks moet doen.
Man3.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder had dat eens op het werk, was ook aangereden door zo'n ding. Enkelbanden aan beide kanten gescheurd.
Ik ben ooit een keer aangereden door zo'n scootmobiel in de IKEA op zondag, gelukkig verder niet aan de hand, maar misschien moeten ze eens rijlessen geven, voordat mensen zulke dingen mogen besturen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja gewoon op een rechte weg naar huis, prima. Op het fietspad ermee ofzo. Maar niet hier in de winkelstraat. Of door de supermarkt. Dat is alsof je met honderd de file in rijdt.
Gezellig dan zie ik je daar welquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel lollig, maar dan ga ik weer naar de hel enzo
quote:
Darwin awards?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met zo'n ding die tijdens een enorme regenbui een overstroming onder een viaduct in was gereden. Tot z'n nek in het water.![]()
Jij trekt een heel spoor van ontzette mensen door het Twentsche landschap met je scheldpartijen?quote:
Uhm wtf.. Heeft ze de kosten van het revalideren wel weten te verhalen ?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder had dat eens op het werk, was ook aangereden door zo'n ding. Enkelbanden aan beide kanten gescheurd.
Geen idee. Die vrouw in de scootmobiel was ook helemaal van slag, dus denk dat m'n moeder het vooral heel zielig voor haar vond.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm wtf.. Heeft ze de kosten van het revalideren wel weten te verhalen ?
Geen idee of-ie kinderen heeft eigenlijk. In ieder geval heeft-ie het overleefd, dus dan komt-ie niet in aanmerking.quote:
Oh oh ohquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Die vrouw in de scootmobiel was ook helemaal van slag, dus denk dat m'n moeder het vooral heel zielig voor haar vond.
Nou ja, in elk geval een goede poging...quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee of-ie kinderen heeft eigenlijk. In ieder geval heeft-ie het overleefd, dus dan komt-ie niet in aanmerking.
Ja dat wel, maar zie haar nog via de achterdeur naar binnen worden gedragen door collega's.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh ohMoeders wel weer genezen ?
Nee joh, ik hou daar niet van en fiets ook niet waar het druk is en bovendien rijden we niet in grote groepen en meestal offroadquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij trekt een heel spoor van ontzette mensen door het Twentsche landschap met je scheldpartijen?
Op zondag is het overal wel druk vaak.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou daar niet van en fiets ook niet waar het druk is en bovendien rijden we niet in grote groepen en meestal offroad
Bedtijdquote:
Dus jij slaapt vannacht niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |