quote:
Ah ja, klinkt logisch. Dom van mequote:Op vrijdag 1 april 2022 21:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Je mag niet op andermans ov kaart reizen, dus vandaar
Heel fijnquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
(yeah, koorts begint te zakken)
Ik wist niet eens dat je herkenbaar op je OV-kaart moest staan (niet dat ik onherkenbaar erop sta, maar toch)
You gonna beat coronaquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ja, van 40.9 naar 39.6
[..]
Ah ja, klinkt logisch. Dom van me
Baasquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heel fijn![]()
Is ook raar, ik heb een NS business card en daar zit niet eens een foto op
Top ben blij voor je! Goed slapen is belangrijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:00 schreef praadje het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling. Het slapen gaat op het moment best goed. 1 pilletje voor het slapen en na een paar uurtjes een halve en ik heb een volledige nacht. Toch ook het idee dat die verzwaarde deken daar ook debet aan is.
Fijn om te horen dat het beter gaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:00 schreef praadje het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling. Het slapen gaat op het moment best goed. 1 pilletje voor het slapen en na een paar uurtjes een halve en ik heb een volledige nacht. Toch ook het idee dat die verzwaarde deken daar ook debet aan is.
Wat goedquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:00 schreef praadje het volgende:
Ja echt zo blij mee.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat
Ja gezellig hey, fijn dat je het leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor de uitnodiging, dit is gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |