Wat een idioot.quote:
Heb ook niet het idee dat ie daardoor pingels makkelijker pakt ofzoquote:Op maandag 13 juni 2022 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Deze keeper is aan een hele vervelende act bezig.
Dudek deed dat overtuigender.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Deze keeper is aan een hele vervelende act bezig.
Erg onleuk.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
En die lul is ook nog de held, dit is niet leuk.
Nou nou nouquote:Op maandag 13 juni 2022 22:57 schreef hhh38 het volgende:
Die Australische keeper____
Erg jammer dat het altijd prachtige Peru is uitgeschakeld, ik hoop dat die keeper z'n armen en benen breekt
Zo heftig had ik niet van jou verwacht.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:57 schreef hhh38 het volgende:
Die Australische keeper____
Erg jammer dat het altijd prachtige Peru is uitgeschakeld, ik hoop dat die keeper z'n armen en benen breekt
Het was ook maar een matige yannick imitatie. Gun Australië wel een mooie 4e plaats in de groep op het WK, spelen ook nog eens walgelijk voetbal meestal.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo heftig had ik niet van jou verwacht.
Maar die keeper van Australië mag er best wel iets af scheuren ja.
vloek van de wk kampioen gaat frankrijk rakenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was ook maar een matige yannick imitatie. Gun Australië wel een mooie 4e plaats in de groep op het WK, spelen ook nog eens walgelijk voetbal meestal.
Sowieso een flopgroep met het immer zakelijke Frankrijk en Tunesie waar echt níemand op zit te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was ook maar een matige yannick imitatie. Gun Australië wel een mooie 4e plaats in de groep op het WK, spelen ook nog eens walgelijk voetbal meestal.
Als ze nu een moeilijke groep hadden, had dat gekund. Maar Tunesië is op papier na Qatar misschien wel de zwakste ploeg ofzo en van dit Australië verwacht ik ook geen godswonder.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vloek van de wk kampioen gaat frankrijk raken
zou leuk zijn
Poule B is ook wel leuk gezien de politieke spanning.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso een flopgroep met het immer zakelijke Frankrijk en Tunesie waar echt níemand op zit te wachten.
Al zijn er maar weinig leuke groepen op het WK, je mist toch een Chili of Colombia bijvoorbeeld om zo'n toernooi wat meer glans te geven. Ook de Afrikaanse afvaardiging is erg pover.
Alleen Groep E heeft wel potentie als Japan in vorm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |