Alsof dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu we op het WK in Qatar ook nog eens bij Qatar zelf zijn ingedeeld, lijkt het me voor de KNVB duidelijk. Duidelijk statement maken door vlak voor aanvang terug te trekken of tijdens de wedstrijd tegen Qatar van het veld te stappen.
De tweejaarlijkse act is terug allen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het belangrijker dat Spanje niet op werktijden speelt
Ik kan het woord STATEMENT niet meer horen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu we op het WK in Qatar ook nog eens bij Qatar zelf zijn ingedeeld, lijkt het me voor de KNVB duidelijk. Duidelijk statement maken door vlak voor aanvang terug te trekken of tijdens de wedstrijd tegen Qatar van het veld te stappen.
Je hoort het ook niet, je leest het.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan het woord STATEMENT niet meer horen.
PITTIG STATEMENT ZEG!!quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gezien de buitengewone omstandigheden dit WK(Qatar, november, tijdstippen( ga ik er inderdaad weinig van zien. Zal heus de belangrijkste momenten wel meekrijgen maar de beleving zal dit keer totaal anders zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Als je zo graag wil dat NL zich terugtrekt wat doe je dan in dit topic? Of ga je zelf wel kijken?
Ik hoor het in m’n hoofd als ik het lees.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je hoort het ook niet, je leest het.
Jij denkt dat je bij een andere route een makkie gaat hebben in de1/4 finale en verder ? Wat een onzin, je moet hopen op een enigszins makkelijk tegenstander in de 1/8 finale (waar het nu naar uitziet) en daarna krijg je als het goed is altijd toplanden tegenover je. Bovendien is Argentinië nou niet echt de zwaarste van de toplanden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:42 schreef BB-King het volgende:
Iedereen zegt een makkelijke poule maar we zitten echt in het verkeerde bracket.
Stel we worden eerste in de groep dan heb je een gunstige R16 maar daarna...
Kwartfinale tegen Argentinië?
Halve finale tegen Duitsland/Spanje/Brazilië?
Finale tegen Frankrijk/Portugal/Engeland/België (liever die laatste 2 dan)?
Louis heeft een gouden pik maar dit wordt vrees ik op z'n max een exit in de kwartfinale.
Ik kan geen Tiki Taka meer zien. Wat een grafland.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De tweejaarlijkse act is terug allen.
Kan altijd wel. In 2014 bijvoorbeeld speelde Nederland eerst tegen Mexico in de 2e ronde en daarna de kwartfinale tegen Costa Rica.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat je bij een andere route een makkie gaat hebben in de1/4 finale en verder ? Wat een onzin, je moet hopen op een enigszins makkelijk tegenstander in de 1/8 finale (waar het nu naar uitziet) en daarna krijg je als het goed is altijd toplanden tegenover je. Bovendien is Argentinië nou niet echt de zwaarste van de toplanden.
ja dat was een fijne samenloop van omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan altijd wel. In 2014 bijvoorbeeld speelde Nederland eerst tegen Mexico in de 2e ronde en daarna de kwartfinale tegen Costa Rica.
Ok Argentinië wordt dus een makkie. Maar de halve finale is wel super lastig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat je bij een andere route een makkie gaat hebben in de1/4 finale en verder ? Wat een onzin, je moet hopen op een enigszins makkelijk tegenstander in de 1/8 finale (waar het nu naar uitziet) en daarna krijg je als het goed is altijd toplanden tegenover je. Bovendien is Argentinië nou niet echt de zwaarste van de toplanden.
Klopt, want ze zitten voorlopig niet meer bij elkaar in de poule.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:32 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja dat was een fijne samenloop van omstandigheden.
Costa rica die de poule won van uruguay, italie en engeland. Dat gaat ook niet nog eens gebeuren.
Museumplein hopelijk hierquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker in de studentenkroeg kijken, nu al een bak zin in.
En ze zijn zelfs bereid je ervoor te betalen om te mogen komen werken. Moet je alleen dus die paspoorten netjes opbergen en dat zou mij te veel verantwoordelijkheid zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:15 schreef Pedroso het volgende:
Misschien kunnen die werklui in Qatar als het bouwen vd stadions klaar is mijn keuken en badkamer wel verbouwen.
Zullen niet veel kosten en gaan er zeker niet dood aan. Stukje ontwikkelingshulp.
Onderschat Japan nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:32 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja dat was een fijne samenloop van omstandigheden.
Costa rica die de poule won van uruguay, italie en engeland. Dat gaat ook niet nog eens gebeuren.
Uit ook best aardige uitslagen gehaald, o.a. gelijk tegen Brazilië. Denk dat ze wel stug zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zeeniveau zijn dat gewoon prutsers.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit ook best aardige uitslagen gehaald, o.a. gelijk tegen Brazilië. Denk dat ze wel stug zijn.
Vroeger hadden we de expertise van @Koffieplanter voor dit soort Oki en Doki landen maar die vindt voetbal geen sport meer.quote:
Speelden laatst thuis gelijk tegen Brazilië. Copa America wel gelijk gespeeld tegen Brazilië, maar die wedstrijd ging voor Brazilië al nergens meer om.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit ook best aardige uitslagen gehaald, o.a. gelijk tegen Brazilië. Denk dat ze wel stug zijn.
Jammer hopelijk dat mani89 hem op andere gedachtes kan brengenquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vroeger hadden we de expertise van @:koffieplanter voor dit soort Oki en Doki landen maar die vindt voetbal geen sport meer.
Dan heb ik verkeerd gekeken, dat potje bedoelde ik o.a. ja. Denk ook wel dat Nederland hier van wint hoor maar dit Nederland gaan van zo'n land niet even simpel winnen op een toernooi, daar geloof ik niet zo in.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Speelden laatst thuis gelijk tegen Brazilië. Copa America wel gelijk gespeeld tegen Brazilië, maar die wedstrijd ging voor Brazilië al nergens meer om.
Daarna kansloos eraf tegen Argentinië in de Copa America. Verder winnen ze uit amper wat. Even snel gekeken. Vanaf eind 2020 alleen gewonnen van Bolivia (ook op hoogte) en Chili. Gelijk tegen Colombia, Peru en El Salvador.
Verder verloren van Paraguay, Venezuela, Uruguay, Brazilië en Argentinië.
Daar gaat Nederland normaal gesproken gewoon eenvoudig van winnen.
Het wordt normaal gesproken geen walk-over inderdaad, maar denk wel 2-0 of zo zonder veel problemen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb ik verkeerd gekeken, dat potje bedoelde ik o.a. ja. Denk ook wel dat Nederland hier van wint hoor maar dit Nederland gaan van zo'n land niet even simpel winnen op een toernooi, daar geloof ik niet zo in.
Die is druk bezig met Elden Ring.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vroeger hadden we de expertise van @:koffieplanter voor dit soort Oki en Doki landen maar die vindt voetbal geen sport meer.
@Mani89quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer hopelijk dat mani89 hem op andere gedachtes kan brengen
Zeker gebeuren er onverwachte dingen maar bij een normaal verloop vd poules krijg je altijd wel een topland tegenover je in een 1/4 finale.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, want ze zitten voorlopig niet meer bij elkaar in de poule.
Elk WK gebeuren er wel wat onverwachte dingen.
Tuurlijk wordt zo'n wedstrijd niet snel 5-0 maar een reguliere 2-0 moet gewoon kunnen. Beetje zoals tegen Oostenrijk laatste EK.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb ik verkeerd gekeken, dat potje bedoelde ik o.a. ja. Denk ook wel dat Nederland hier van wint hoor maar dit Nederland gaan van zo'n land niet even simpel winnen op een toernooi, daar geloof ik niet zo in.
Zijn alledrie redelijk vergelijkbare landen als Nederland. Kortom, gewoon een wereldloting.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker gebeuren er onverwachte dingen maar bij een normaal verloop vd poules krijg je altijd wel een topland tegenover je in een 1/4 finale.
Maar misschien wordt Argentinië wel 2e in de poule en kan je zomaar tegenover Mexico of Denenmarken staan in de 1/4 finale. Er even van uitgaand dat NL zich daarvoor plaatst als 1e in de groep.
Die luistert naar niemand meer, alleen nog met Elden Ring bezig.quote:
okquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, want ze zitten voorlopig niet meer bij elkaar in de poule.
Elk WK gebeuren er wel wat onverwachte dingen.
Laten we het hopen, nog veel werk aan de winkelquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zijn alledrie redelijk vergelijkbare landen als Nederland. Kortom, gewoon een wereldloting.
Vorig EK pakten we het cadeautje niet uit, nu hopelijk wel.
Als Argentinië niet eerste wordt en er verder geen hele rare dingen gebeuren, dan kan dat wel weer gebeuren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:27 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ok
Tuurlijk zal er vast een verrassing zijn, maar zo doorwandelen naar de halve finale zal niet snel meer gebeuren
quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die zeggen dat senegal en ecuador pittige tegenstanders zijn weten niet eens waar die landen liggen op de wereldkaart, dus hou maar even je bek dicht
Tiaatje te pakken?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:44 schreef Piebe het volgende:
Ned, Sen Ned, Eng Ned, Eng Eng, Bra BRA!
Eng, V.S.
Arg, Mex Arg, Fra
Fra, Den
Dui, Jap Dui, Jap Bra, Jap
Bel, Kro
Bra, Zwi Bra, Zwi
Por, Gha
Het is in het algemeen niet zo ongebruikelijk bij drie van die potjes in korte tijd dat er een keer een wedstrijd tussen zit met puntverlies. In 2014 ging het tegen Australië ook best moeizaam. Al zijn we aan onze stand wel verplicht de groep te winnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Jules Deelder vroeger beter.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:44 schreef Piebe het volgende:
Ned, Sen Ned, Eng Ned, Eng Eng, Bra BRA!
Eng, V.S.
Arg, Mex Arg, Fra
Fra, Den
Dui, Jap Dui, Jap Bra, Jap
Bel, Kro
Bra, Zwi Bra, Zwi
Por, Gha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |