Dit Portugal is met geen mogelijkheid te vergelijken met de schopploeg van weleer. Het huidige Portugal heeft echt een belachelijk sterk elftal. Die Portugezen mogen van mij de wereldtitel wel winnen CR7 GOD beste GOD.quote:
Op het middenveld en aanvallend heb je wel nog enkele goeie talenten maar verdedigend is dat gewoon een lekke mand.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
Die Belgen gaan er snel uit. Dat elftal is nu echt te oud aan het worden, vooral de verdediging.
Kans is groot dat Nederland in de kwartfinale Frankrijk treft en dan heb je het wel vlaggen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik begin er nog vertrouwen in te krijgen ook. Zijn er mensen die zich realiseren dat we zonder die rode kaart van De Ligt tegen Tsjechië het WK misschien niet eens hadden gehaald?Dan had Drank er nog gezeten.
Via de fifa site: https://digitalhub.fifa.c(...)2-Match-Schedule.pdfquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:53 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Via de fifa site: https://digitalhub.fifa.c(...)2-Match-Schedule.pdf
Kan jij hem plaatsen? Mij lukt het niet via mobiel.
En daarna hopelijk feest vieren in het avondzonnetje! Oh wacht…quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:02 schreef hhh38 het volgende:
8e finale als we 1e worden: zaterdag 3 dec 16:00
Top, ik heb dit schema toegevoegd aan de OP!quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dit lokale tijden zijn, dus:
Nederland - Senegal maandag 21 november 11:00
Nederland - Ecuador vrijdag 25 november 17:00
Nederland - Qatar dinsdag 29 november 16:00
Normaal begint het op vrijdag en eindigt het op zondag en nu begint het pas op maandag. Lekker midden in een seizoen een WK in recordtijd erdoor jassenquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:29 schreef Kriegel het volgende:
Korte speelrondes zeg, in 2014 en 2018 zaten er vier vrije dagen tussen.
Hooguit 2x een tweede helft meepakken dus.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dit lokale tijden zijn, dus:
Nederland - Senegal maandag 21 november 11:00
Nederland - Ecuador vrijdag 25 november 17:00
Nederland - Qatar dinsdag 29 november 16:00
Canada wordt de dark horsequote:Op vrijdag 1 april 2022 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland doet het vrijwel altijd goed op eindtoernooien. Ik verwacht USA in de volgende ronde, alhoewel die ook zomaar eerste kunnen worden. Die hebben hun beste lichting ooit denk ik wel met mannen als Dest, Pulisic, Steffen, McKennie, Yedlin, Carter-Vickers etc. Ook Canada heeft hun beste lichting ooit volgens mij dit aankomende WK.
Qatar zal wel beter gaan presteren als dat de meeste zullen denken. Die hebben veel spelers kunnen halen uit andere landen. Ik verwacht van Duitsland helemaal niks trouwens. Spanje zal wel ver komen, idem voor Brazilie en ik denk Nederland ook trouwens.
Die Belgen gaan er snel uit. Dat elftal is nu echt te oud aan het worden, vooral de verdediging.
Waarom? Thuiswerken toch.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:38 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/175291]Littlerabbit[/ur] het volgende:
[..]
Hooguit 2x een tweede helft meepakken dus.
Prima.
Mooi, lekker vroeg beginnen met zuipen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maandag om 11 uur s’ochtends het WK aftrappen tegen Senegal midden in november
Je verzint het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |