Ik schat Tunesië hoger in dan Australiëquote:Op maandag 13 juni 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze nu een moeilijke groep hadden, had dat gekund. Maar Tunesië is op papier na Qatar misschien wel de zwakste ploeg ofzo en van dit Australië verwacht ik ook geen godswonder.
Hoop wel dat een van die 2 hun best gaan doenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik schat Tunesië hoger in dan Australië
Ik heb daar geen zin in Frozen, 16 extra landenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende WK kunnen we al helemaal gaan zeiken over walgelijke groepen wanneer er nog eens 16 landen erbij komen...
Dan kan je de poulefase overslaan.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende WK kunnen we al helemaal gaan zeiken over walgelijke groepen wanneer er nog eens 16 landen erbij komen...
Wedstrijden zoals Japan - Nigeria ofzo in de nacht is gewoon helemaal prima.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je de poulefase overslaan.
Een extra KO-ronde is wel leuk trouwens.
Hier zit idd echt niemand op te wachten. Krijgen we dan ook die derde plaats gaat nog door-rommel?quote:Op maandag 13 juni 2022 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat lijkt me sterk met poules van drie.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier zit idd echt niemand op te wachten. Krijgen we dan ook die derde plaats gaat nog door-rommel?
The tournament will open with a group stage consisting of 16 groups of three teams, with the top two teams progressing from each group to a knockout tournament starting with a round of 32 teams.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier zit idd echt niemand op te wachten. Krijgen we dan ook die derde plaats gaat nog door-rommel?
Ik kijk weer vanaf de kwartfinale. Net als bij het EK.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:34 schreef KingRoland het volgende:
@:nober graag ook jouw mening wat je bent tegenwoordig aardig stil
Oh er is gekozen voor dat tragische format.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The tournament will open with a group stage consisting of 16 groups of three teams, with the top two teams progressing from each group to a knockout tournament starting with a round of 32 teams.
Uiterst genant. Alleen maar uitbreiden maar wel groepen decimeren zodat je op zelfde aantal speeldagen uitkomt. Money talks.
De Fifaquote:Op maandag 13 juni 2022 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker straks in Vancouver tegen Malawi helemaal verrot geschopt worden om 3 dagen later in Guadalajara tegen bahrein te mogen ballen.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The tournament will open with a group stage consisting of 16 groups of three teams, with the top two teams progressing from each group to a knockout tournament starting with a round of 32 teams.
Uiterst genant. Alleen maar uitbreiden maar wel groepen decimeren zodat je op zelfde aantal speeldagen uitkomt. Money talks.
Letland - Trinidad & Tobagoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We DOen dIT allEmAAl vOOr dE fAnS
Volgens mij hebben we dat nog nooit eerder gehad. In 1982 wel een tweede poulefase met poules van 3 maar daar ging alleen de nummer 1 door naar de halve finale.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh er is gekozen voor dat tragische format.
Zijn altijd van die landen zonder enige creativiteit die moeten hopen op een zondagsschot of penalty. (Zie Nederland-Australië in 2014.) Dat is het dan ook wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alweer Australie... dat wordt wederom niks.
Zonde ook dat we met Frankrijk-Denemarken-Australie bijna dezelfde poule hebben als in 2018. Overigens geldt dit ook voor de combo Brazilie-Servie-Zwitserland. Nog los van dat Frankrijk en Denemarken ook in de Nations League al bij elkaar zijn ingedeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zijn altijd van die landen zonder enige creativiteit die moeten hopen op een zondagsschot of penalty. (Zie Nederland-Australië in 2014.) Dat is het dan ook wel.
Goed punt. Ik vond Nederland-Polen ook een beetje saai worden 2 keer achter elkaar in de Nations League. (Al was het dan een leuke wedstrijd zaterdag.)quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zonde ook dat we met Frankrijk-Denemarken-Australie bijna dezelfde poule hebben als in 2018. Overigens geldt dit ook voor de combo Brazilie-Servie-Zwitserland. Nog los van dat Frankrijk en Denemarken ook in de Nations League al bij elkaar zijn ingedeeld.
Ze bedenken allerlei regeltjes tijdens die lotingen maar wat mij betreft komt er ook eentje dat niet meer dan 2 landen bij elkaar in de poule kunnen komen die er het vorige WK ook al bij elkaar zaten.
Als je zo graag 48 landen wil had ik liever 8 poules van 6 gehad en de beste 2 door. Maar goed, dat betekent ook 2 extra wedstrijden per land.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh er is gekozen voor dat tragische format.
Dat had dan dus betekend dat er in elke pool 4 landen afvallen, dat lijkt mij toch ook wat veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je zo graag 48 landen wil had ik liever 8 poules van 6 gehad en de beste 2 door. Maar goed, dat betekent ook 2 extra wedstrijden per land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |