Direct gevecht met Humphries om de elfde plek op de wereldranglijst.quote:
Wel weer tegen een Nederlanderquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:09 schreef wimderon het volgende:
Finale voor Goldfinger @:spleeh
[ afbeelding ]
Ik volg Tour deze maanden. Wat is er aan de hand?quote:
Oh, hij heeft een players championship gewonnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volg Tour deze maanden. Wat is er aan de hand?
128 good players. Everyone is tired. Over the moon.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Hilarisch om te zien hoe Pol 10.000 vragen op Noppert afvuurt en er alleen ''it's only fighting' en 'i'm speechless' uitkomt.
Erg mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:03 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oh, hij heeft een players championship gewonnen.
Niks tegen Danny, maar Goldfinger had wel eindelijk een keer zijn titel verdiend.quote:
Waarom? Zodat we dan voor eeuwig van "dat" gezeik af zijn of zo?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks tegen Danny, maar Goldfinger had wel eindelijk een keer zijn titel verdiend.
.
Blijf volgende twee dagen ook maar wegquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Zodat we dan voor eeuwig van "dat" gezeik af zijn of zo?![]()
Vind het een walgelijke speler om naar te kijken. Met zijn 1967 kop, bril, stand aan de oche en niet te vergeten zijn kk slechte gebit. Sorry, denk ik.
Dat mag hoor en ik snap het, maar ik vind het cult.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Zodat we dan voor eeuwig van "dat" gezeik af zijn of zo?![]()
Vind het een walgelijke speler om naar te kijken. Met zijn 1967 kop, bril, stand aan de oche en niet te vergeten zijn kk slechte gebit. Sorry, denk ik.
Met plezier hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:53 schreef spleeh het volgende:
[..]
Blijf volgende twee dagen ook maar weg
Dan loop je voor geen meter op te lettenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:55 schreef bechirti het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Staat erg gemiddeld te gooien de laatste tijd.
Ik denk dat hij geen eens durft te winnen johquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks tegen Danny, maar Goldfinger had wel eindelijk een keer zijn titel verdiend.
.
Vloer doet ie t goed idd, helaas geen enkele garantie voor goed resultaat op groot tv-toernooiquote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is vooral goed op de vloer. Op de ET schiet hij zichzelf zo vaak in de been.
Je doet net of ie net komt kijken. Hij heeft wel vaker niveau laten zien op TV, ook op het WK.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:51 schreef bechirti het volgende:
[..]
Vloer doet ie t goed idd, helaas geen enkele garantie voor goed resultaat op groot tv-toernooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |