Zijn wel de enige twee als ik zo kijk maar die horen in de top 16 thuis . Ross gaat er nog wel uit. Rits en Sjurl zijn niet heel indrukwekkend de laatste tijd volgens mij. Schindler heeft het op tv nog niet laten zien. Gurney en Bunting moet je nooit afschrijven, zit een plotse halve finale in en ook een 80 gemiddeld in de eerste ronde. Dobey, Razma, Clemens, Lewis en Gilding zijn normaal gesproken slachtvoer op zo’n toernooi nu (dus een van hen gaat totaal het tegendeel bewijzen). Huybrechts en Lukeman zijn voor mij onberekenbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan waar Heta en Aspinall in de sheet komen. Dat zijn wel de gevaarlijkste klanten van de unseeded players, en dat is nog zacht uitgedrukt.
Searle blijft een onberekenbare patriot.
Was heerlijke pot!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
Searle 6-5 Rock, ongelukkige loting du jour @:sportex
En het presteren van Clayton op de vloer kan hem echt gaan opbreken voor de ET-seeding. Verliest met 6-4 van Raman.
Had de hoop opgegeven na de uk open toen die verloor in zijn eerste wedstrijd van een riley qualifier. Daarna is hij begonnen met winnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gezien zn leeftijd en hoe lang ie al op de tour actief is (met onderbrekingen) is het bijzonder opvallend wat Gilding al t hele jaar aan t doen is.
Haha zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Dirk is vliegende. Heeft hij een doosje pep gesnoven, vandaag?
Enige waar ie wat liet liggen volgens mij. Zette die ook weer heerlijk recht.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van hem zag was dat hij 4-0 achter stond tegen Edhouse met 80 gemiddeld
13,12,14, 12 verloren leg en 14. Matig, slecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:51 schreef Sportex het volgende:
[..]
Enige waar ie wat liet liggen volgens mij. Zette die ook weer heerlijk recht.
Nou doe het maar eens naquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
13,12,14, 12 verloren leg en 14. Matig, slecht.
Tussendoor nog wel een 21-darter waarin Edhouse matchdarts miste zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |