SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
thailandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ afbeelding ]![]()
kon je het niet of wilde je het nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kon niet gelijk een topic openen
Lekker hoor, we willen wel foto's van je sushiquote:
Ja, allebei nietquote:
Ik ga in Duitsland altijd graag naar een konditoreiquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier in de buurt heeft een bakker ook een lunchroom.
Echt een gouden vondst, want die gebakjes zijn echt
ging mijn vader ook graag heenquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland altijd graag naar een konditorei
woah. niet eens viesmadquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland altijd graag naar een konditorei
quote:
Ja, ik vind het sowieso een tof land eigenlijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ik tank ook heel graag in Duitsland
Ik wil nog een keer naar kastelen in Duitsland, lijkt mij erg mooiquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het sowieso een tof land eigenlijk
Ze hebben daar nog mondkapjes toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het sowieso een tof land eigenlijk
Oh, dat is een verwarming, lolquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:52 schreef bitterbal het volgende:
Dit is ook nice
https://www.klarstein.nl/(...)yUY17ahoCFysQAvD_BwE
dat weet ik niet. Wel curryworstquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog mondkapjes toch?
jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is een verwarming, lol
quote:
Ik dacht al: wat is dat duur voor een schilderij, maar als daar verwarming bijzit valt het echt mee!quote:
Ik had zondag een discussie met een vriend over curryworst en hotdog, want die verkochten ze in de dierentuin. Wat ik een curryworst noemde, noemde hij de hotdog.quote:
ja klinkt bijna te goedkoopquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat is dat duur voor een schilderij, maar als daar verwarming bijzit valt het echt mee!
Moet je op dat ding gaan zitten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat is dat duur voor een schilderij, maar als daar verwarming bijzit valt het echt mee!
en wie had er nou gelijk?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag een discussie met een vriend over curryworst en hotdog, want die verkochten ze in de dierentuin. Wat ik een curryworst noemde, noemde hij de hotdog.
Dan gaat hij kapotquote:
Het is patat einzzweidrei1quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag een discussie met een vriend over curryworst en hotdog, want die verkochten ze in de dierentuin. Wat ik een curryworst noemde, noemde hij de hotdog.
denk dat hij gelijk heeftquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hij had een broodje met zo'n lange dunne worst huehue, beetje roodbruin, paar van die inkepingen van de grill erop, en gedroogde uitjes en allemaal meuk erop. Ik noemde dat de curryworst. Maar volgens hem was het een hotdog. Maar die lag ernaast in het restaurant: dat was een broodje met een kleinere, dikke worst met allemaal shit erop. En hij noemde dat juist de curryworst.
hou op met mequote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hij had een broodje met zo'n lange dunne worst huehue, beetje roodbruin, paar van die inkepingen van de grill erop, en gedroogde uitjes en allemaal meuk erop. Ik noemde dat de curryworst. Maar volgens hem was het een hotdog. Maar die lag ernaast in het restaurant: dat was een broodje met een kleinere, dikke worst met allemaal shit erop. En hij noemde dat juist de curryworst.
dat verschilt per regio.quote:
hmm ik ken het alleen zoquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat verschilt per regio.
soms is het ook een dikke knakworst verzopen in de curry, of zo'n smerige witte worst
quote:
quote:
Ja zo was het.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuringer Rostbratwurst
GEEF DITquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuringer Rostbratwurst
quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ik ken het alleen zo
[ afbeelding ]
Denk dat Duitsland dichterbij is voor jequote:
Waar rijd ik langs als ik naar Duitsland ga?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat Duitsland dichterbij is voor je
deze ken ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuringer Rostbratwurst
Dat gebarsten vel is net zo'n lijk dat al een tijdje ergens ligt en openbarst van alle gassen. Dat die huid helemaal loslaat ook.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuringer Rostbratwurst
Burgers is toch Rotterdamquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar rijd ik langs als ik naar Duitsland ga?
Ik was even in de warquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is Blijdorp, Burger's is Arnhem.
Bejaarden ook.quote:
Misschien hebben ze hele speciale dieren daar die je perse wil zienquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam als ik in de dierentuinhoek woon.
Ze hebben de inktvis niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hele speciale dieren daar die je perse wil zien
Snif maar eens goed aan zo'n worst.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snif maar eens goed aan zo'n worst.
Zit ook genetisch materiaal van zo'n 40 verschillende beesten in.
Hebben ze daar ringen van gemaakt?quote:
Ik nietquote:
Geeeeefquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuringer Rostbratwurst
Alleen als jij mee gaat.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga NU sniffen aan aan bejaarde.
Stukjes poep.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
krijg je vooral veel huidschilfers binnen
Misschien ook wat mensenvleesquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snif maar eens goed aan zo'n worst.
Zit ook genetisch materiaal van zo'n 40 verschillende beesten in.
Gelijk geveld door het Noro virusquote:
goed voor de weerstandquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk geveld door het Noro virus
ik heb de keuze tussen pizza bellen of chinees oppiepenquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
lasange of slavinkje met aardappel en groente voor vanavond
Pizzaquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de keuze tussen pizza bellen of chinees oppiepen
Chinees halenquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
lasange of slavinkje met aardappel en groente voor vanavond
ik denk het ook jaquote:
Is met kleine kinderen omgaan ookquote:
ja, maar tochquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is met kleine kinderen omgaan ook
Ik denk dat ik liever bejaarden heb.quote:
Demente bejaarden zijn ook kleine kinderen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever bejaarden heb.
Je bent een vrouw dus dat is ingebouwd bij jequote:
Gewoon een blaadje sla de andere kant ophouden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus dat is ingebouwd bij je
* dud0r rent hard weg voordat 4ebe de cavia's los laat
quote:
quote:
Met je leger een ander land binnen vallen schept geen ongemakkelijke omstandigheden?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Kremlin: 'Aanval oliedepot hindert vredesbesprekingen'
De vermeende Oekraïense aanval op een brandstofdepot in de Russische stad Belgorod schept volgens het Kremlin "ongemakkelijke omstandigheden" voor de voortgang van de vredesbesprekingen met Kiev,
dat ze zich niet kapot schamen met hun uitsprakenquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met je leger een ander land binnen vallen schept geen ongemakkelijke omstandigheden?
Stoppen met roken. Dan hoef je ook niet in de kou te staanquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stoppen met roken. Dan hoef je ook niet in de kou te staan
Zou het zo simpel zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stoppen met roken. Dan hoef je ook niet in de kou te staan
daar trap jij toch niet in US?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Hoerige collega's die me Burgers Zoo laten bellen en laten vragen naar Mijnheer de Leeuw
Ja hoor.quote:
quote:
Lekker geïnteresseerd weer.quote:
Niet geloofwaardig dit.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Hoerige collega's die me Burgers Zoo laten bellen en laten vragen naar Mijnheer de Leeuw
Uhm.. what else is newquote:
wat ga je met al die vrije tijd doen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:47 schreef mschol het volgende:
geen 1 april grap van werk voor mij.. ik ben vrij
Ze zetten vanmiddag je uitkering stop, of je met spoed deze middag voor 13:30 wil bellen met Mevrouw Sandra Lang op 0264424534?quote:
Had gisteren UWV nog aan de telefoon dus nope.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zetten vanmiddag je uitkering stop, of je met spoed deze middag voor 13:30 wil bellen met Mevrouw Sandra Lang op 0264424534?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:47 schreef mschol het volgende:
geen 1 april grap van werk voor mij.. ik ben vrij
Gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Had gisteren UWV nog aan de telefoon dus nope.
Eten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:58 schreef dud0r het volgende:
En dan de keus straks, ga ik een spelletje op de playstation doen of ik ga decks tweaken.
ZOVEEL MOGELIJKHEDEN
Welke?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar kastelen in Duitsland, lijkt mij erg mooi
Denk het. In winkels en zo.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog mondkapjes toch?
Ik heb net een stuk kersencake met room opquote:
Ik kan bij deze post alleen aan @CherryLips denkenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk kersencake met room op
Curryworst is gewoon een braadworst, meestal in plakjes, met currysausquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ik ken het alleen zo
[ afbeelding ]
Zou die ook lekker zijn om mee te lunchenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan bij deze post alleen aan @:Cherrylips denken
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk kasteel lijkt groot en indrukwekkend als je maar 91 cm groot bent.
Geen idee nogquote:
Gaat dit over Graaf Sander?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk kasteel lijkt groot en indrukwekkend als je maar 91 cm groot bent.
Ik zou het zeker niet afslaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou die ook lekker zijn om mee te lunchen
Gaat het goed ?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ze wilde weten hoe het nu gaat met mijn traject enz.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Mmmm mijn maatje is gekke bokkesprongen van plan met zijn nieuwe liefde.
Jazekerquote:
Mooi, dat is een hele goede basisquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
JazekerDurf hier wel fouten te maken en op mijn bek te gaan. Is hier ook gewoon ruimte voor en dat is fijn en voelt veilig.
Hoi vriendjequote:
Hij gaat van een UWV vrouwtje naar een professor en autoriteit op haar vakgebied, om een nieuw nestje met haar te kunnen starten zal hij toch zijn ex eerst uit de weg dienen te ruimen of zoquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij gaat van een UWV vrouwtje naar een professor en autoriteit op haar vakgebied, om een nieuw nestje met haar te kunnen starten zal hij toch zijn ex eerst uit de weg dienen te ruimen of zo
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[im]https://rozevla.nl/fok/dancing.gif[/img]
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luie onverstaanbare werpbig is dat, die gaat na een dag werken huilen en met poep gooien.
Ja heb me denk ik nooit ergens zo op mijn plek gevoeld. Maar is ook lastig als je extreme faalangst hebt. Maar gelukkig begin ik daar wel langzaam overheen te komen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, dat is een hele goede basis
Nee deze is totaal ongeschikt om te werken dus hij zal haar dood moeten maken wil hij een kansje maken op nieuw geluk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht even dat je het had over iemand die bij het UWV in dienst was.
Ja, dat is een proces.. Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb me denk ik nooit ergens zo op mijn plek gevoeld. Maar is ook lastig als je extreme faalangst hebt. Maar gelukkig begin ik daar wel langzaam overheen te komen.
Je kan het ook uitmaken ?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee deze is totaal ongeschikt om te werken dus hij zal haar dood moeten maken wil hij een kansje maken op nieuw geluk.
Is wel ooit in vijf dagen compleet afgebrand.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is een proces.. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd
Preciesquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb me denk ik nooit ergens zo op mijn plek gevoeld. Maar is ook lastig als je extreme faalangst hebt. Maar gelukkig begin ik daar wel langzaam overheen te komen.
Wel als je het in age of empires doetquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon alles op je eigen tempo doenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:21 schreef Ama het volgende:
En ik moet ook niet te snel willen want dat kan mijn koppie helemaal niet aan. Stroomt die weer compleet over.
Hoax, jij komt niet bij de Lidlquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst een paar mensen in de LIDL met deze schoenen aan lopen.
Ik loerde even door het raam heen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoax, jij komt niet bij de Lidl
Jawel daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon alles op je eigen tempo doen
Komt wel goed met je
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst een paar mensen in de LIDL met deze schoenen aan lopen.
Die zijn donkerblauw met geel. Lijkt er niet eens op.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groetjes Neroquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel ooit in vijf dagen compleet afgebrand.
Sowieso iets aantrekken van wat die aardappel zegt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Preciesdaarom trek ik me er ook niks van aan als Los bijv zegt moet je niet fulltime aan het werk. Ik ben al een stuk verder dan ik twee jaar geleden was.
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat een rechter niet mee akkoord.
Goed punt haha.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso iets aantrekken van wat die aardappel zegt.
Je schrijft neanderthaler verkeerdquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso iets aantrekken van wat die aardappel zegt.
Oeh waarquote:
Alsof je Polen zag?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loerde even door het raam heen.
Raar ouderwets ziek landje is het eigenlijk hier ook, dat je het luie kutwijf waar je op uitgekeken bent schijtlang 60 procent van je nettoloon mag afdragen maar goed.quote:
Zou wel fijn zijn als je daar gewoon kan blijven.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:27 schreef Ama het volgende:
In oktober loopt mijn traject af en dan zal ik waarschijnlijk wel op zoek moeten naar werk.Tenzij ik hier een baan krijg want ze willen mij niet kwijt hehe.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoeveel schoenen heeft een slang nodig?
Oh jammer, niet in mijn maatquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
https://sneakerbaron.nl/s(...)1201a051-100/338900/
Jazeker maar moet qua loon en uren allemaal wel uit kunnen. Vorig jaar wisten ze er nog een jaar een traject bij te krijgen maar een derde keer trapt UWV niet in denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je daar gewoon kan blijven.
nee je moet verder zoeken op de naam van de schoen.quote:
Met Nero op z'n lier.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel ooit in vijf dagen compleet afgebrand.
Ja, eigenlijk wel.. ik vind dat zo'n vrouwspersoon ook lekker aan de bak mag.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar ouderwets ziek landje is het eigenlijk hier ook, dat je het luie kutwijf waar je op uitgekeken bent schijtlang 60 procent van je nettoloon mag afdragen maar goed.
Ja dat is waar. Het moet wel kunnenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker maar moet qua loon en uren allemaal wel uit kunnen. Vorig jaar wisten ze er nog een jaar een traject bij te krijgen maar een derde keer trapt UWV niet in denk ik.
Ah, moet je een bepaald bedrag verdienen ?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker maar moet qua loon en uren allemaal wel uit kunnen. Vorig jaar wisten ze er nog een jaar een traject bij te krijgen maar een derde keer trapt UWV niet in denk ik.
Maar zal sowieso wel niet meteen werk hebben dus tot die tijd blijf ik hier sowieso wel.quote:
Daar zie ik ze ook niet in mijn maatquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je moet verder zoeken op de naam van de schoen.
ik koop ze nu hier
https://www.luisaviaroma.com/en-nl/sw/men?lvrid=_gm
Naja ik wil wel uit mijn uitkering en als ik maar weinig werk dan verdien ik amper iets.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, moet je een bepaald bedrag verdienen ?
ze lopen echt lekker die schoenenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zie ik ze ook niet in mijn maatMaar lijken heel erg op Puma's die ik al heb
Ik had bij de Efteling een curryworst die daar vers gerookt werdquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja moet nog schoenen hebben waar ik lange stukken op kan lopen, ze zijn bijna allemaal wel versleten die ik daar voor gebruikquote:
En hard ookquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:32 schreef Ama het volgende:
En als ik net genoeg werk om geen toeslagen meer te krijgen snij ik mezelf ook in de vingers.
Ikr, maar je kunt op die manier wel uitbouwen naar mate de tijd verstrijkt en de zekerheid van je inkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja ik wil wel uit mijn uitkering en als ik maar weinig werk dan verdien ik amper iets.Je mag maar 30 cent houden van iedere euro.
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja ik wil wel uit mijn uitkering en als ik maar weinig werk dan verdien ik amper iets.Je mag maar 30 cent houden van iedere euro.
Ja dus is allemaal nog wel iets om uit te zoeken. Moet er financieel niet op achteruit gaan.quote:
Is dat bij dat nieuwe ding?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had bij de Efteling een curryworst die daar vers gerookt werdIedereen in de rij bij de Unoxbroodjes en daar was het gewoon uitgestorven terwijl die echt tig keer lekkerder zijn
Dat is altijd slecht als dat gebeurtquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus is allemaal nog wel iets om uit te zoeken. Moet er financieel niet op achteruit gaan.
ja dit zijn de enige schoenen waar ik nu nog op kan werken maar je kan ook op de site zelf kijken. Hebben ze heel veel schoenenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet nog schoenen hebben waar ik lange stukken op kan lopen, ze zijn bijna allemaal wel versleten die ik daar voor gebruik
Unoxbroodjesquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had bij de Efteling een curryworst die daar vers gerookt werdIedereen in de rij bij de Unoxbroodjes en daar was het gewoon uitgestorven terwijl die echt tig keer lekkerder zijn
Volgens mij op dat eetpleintje waar eerst de bobslee zatquote:
Ja ben al dagen aan het zoeken naar schoenen maar kan niet echt wat vindenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn de enige schoenen waar ik nu nog op kan werken maar je kan ook op de site zelf kijken. Hebben ze heel veel schoenen
https://www.asics.com/nl/nl-nl/
beter zoeken:Pquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben al dagen aan het zoeken naar schoenen maar kan niet echt wat vinden
Deze vind ik wel nice qua kleur https://www.jdsports.nl/p(...)16224911_jdsportsnl/quote:
zijn die ook goed voor jouw wandeltochten?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze vind ik wel nice qua kleur https://www.jdsports.nl/p(...)16224911_jdsportsnl/
Wel redelijk, al loop je de binnenkant er vrij snel van kapotquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn die ook goed voor jouw wandeltochten?
zou kijken of je ze dan goedkoper ergesn kan vindenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel redelijk, al loop je de binnenkant er vrij snel van kapot
Ja heb ik al naar gekeken, 90 ga ik er niet voor betalen, 50/60 zou nog wel kunnenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou kijken of je ze dan goedkoper ergesn kan vinden
Daaahaaaagggquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie wat waar en hoe?
Heb je een date?
Nee hij weet heel goed waar ik heenga. Hebben we het eergisteren nog over gehad :’)quote:
Zal er volgend keer eens op lettenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij op dat eetpleintje waar eerst de bobslee zat
Wordt het nu weggegooid?quote:
Die heeft toen gelijk zelf een tafeltje geboekt, die enge langharige vent die vanavond in de hoek van de zaak heel de tijd zit te staren hoe je je sushi in de wasabi stopt is dus US.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hij weet heel goed waar ik heenga. Hebben we het eergisteren nog over gehad :’)
Max en Moritz is ook leukquote:
Oké ik durf niet meer nuquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft toen gelijk zelf een tafeltje geboekt, die enge langharige vent die vanavond in de hoek van de zaak heel de tijd zit te staren hoe je je sushi in de wasabi stopt is dus US.
Is op de eetpleintje met 'Alpen' voer, is zo'n blokhut en er staat ook 'Curryworst' bovenquote:
Geen stokbroodje met currywurst en gebakken uitjes?quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:04 schreef dud0r het volgende:
De boerenkool was in de aanbieding dus dat wordt het vanavond
Lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:04 schreef dud0r het volgende:
Haha ze vonden dat je teveel atquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of de bakkerij eet het op. Ik mag niks meer mee haha.
maar is het nou een date?quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hij weet heel goed waar ik heenga. Hebben we het eergisteren nog over gehad :’)
Lekker je aorta verwennenquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen stokbroodje met currywurst en gebakken uitjes?
Jij jaquote:
Nee de plannen zijn gewijzigdquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen stokbroodje met currywurst en gebakken uitjes?
Moet ik even vragenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Matig welquote:
Ja, stom hè?quote:
quote:
Ohquote:
Zo is het levenquote:
Aan de auto van het slachtoffer te zien weer een afrekening, gaat lekker de laatste tijdquote:Bij een schietpartij aan het Leenderbos in Hoofddorp is een persoon om het leven gekomen.
De politie kreeg rond 12.00 uur een melding van een schietpartij op een parkeerterrein. Daar troffen agenten even later iemand aan die gewond was. Hulpverlening mocht niet baten, het slachtoffer overleed korte tijd later.
https://nos.nl/artikel/24(...)eerterrein-hoofddorp
quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:04 schreef dud0r het volgende:
Oh shit dan moet ik uitkijken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de auto van het slachtoffer te zien weer een afrekening, gaat lekker de laatste tijd
[ afbeelding ]
Ben jij zo crimineel?quote:
Beige mannetjes autootje.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de auto van het slachtoffer te zien weer een afrekening, gaat lekker de laatste tijd
[ afbeelding ]
Dan hoef je toch ook niet uit te kijkenquote:
Jawel, naar een polo of een golf. Staat er toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet uit te kijken
Ja, eigenlijk welquote:
Oh zo bedoel je.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, naar een polo of een golf. Staat er toch?
Daar rijdt half NL in, dus succes met uitkijkenquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, naar een polo of een golf. Staat er toch?
Ik had niet op het linkje gekliktquote:
Precies, ze krijgen vast veel telefoontjes van twee verdachte in een polo of golfquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar rijdt half NL in, dus succes met uitkijken
Dat was de opzet ookquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had niet op het linkje gekliktdus dacht dat je het had over het stukje wat er gepost was
HOOOOI, ik heb een POLO gezienquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, ze krijgen vast veel telefoontjes van twee verdachte in een polo of golf
Hallotjes ik heb een golf gezien met 2 petjes erin!quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOOOOI, ik heb een POLO gezien
Politie: zucht...
Als ik hier uit het raam kijk, komt er elke paar seconden wel zoiets voorbij.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallotjes ik heb een golf gezien met 2 petjes erin!
rijden er hier ook zat van jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik hier uit het raam kijk, komt er elke paar seconden wel zoiets voorbij.
Een witte Mercedes, dan weet je eigenlijk al bijna zeker dat het een Turkse afrekening isquote:
De Hitler-mobiel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een verlaagde Corsa met lekke uitlaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hebben ze vast ook nog een Hugo Boss jasje aanquote:
En een nektasjequote:Op vrijdag 1 april 2022 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hebben ze vast ook nog een Hugo Boss jasje aan
wollah trui met nektozquote:
Sachbi,le bezz?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |