SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
thailandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ afbeelding ]![]()
kon je het niet of wilde je het nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kon niet gelijk een topic openen
Lekker hoor, we willen wel foto's van je sushiquote:
Ja, allebei nietquote:
Ik ga in Duitsland altijd graag naar een konditoreiquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier in de buurt heeft een bakker ook een lunchroom.
Echt een gouden vondst, want die gebakjes zijn echt
ging mijn vader ook graag heenquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland altijd graag naar een konditorei
woah. niet eens viesmadquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland altijd graag naar een konditorei
quote:
Ja, ik vind het sowieso een tof land eigenlijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ik tank ook heel graag in Duitsland
Ik wil nog een keer naar kastelen in Duitsland, lijkt mij erg mooiquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het sowieso een tof land eigenlijk
Ze hebben daar nog mondkapjes toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het sowieso een tof land eigenlijk
Oh, dat is een verwarming, lolquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:52 schreef bitterbal het volgende:
Dit is ook nice
https://www.klarstein.nl/(...)yUY17ahoCFysQAvD_BwE
dat weet ik niet. Wel curryworstquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog mondkapjes toch?
jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is een verwarming, lol
quote:
Ik dacht al: wat is dat duur voor een schilderij, maar als daar verwarming bijzit valt het echt mee!quote:
Ik had zondag een discussie met een vriend over curryworst en hotdog, want die verkochten ze in de dierentuin. Wat ik een curryworst noemde, noemde hij de hotdog.quote:
ja klinkt bijna te goedkoopquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat is dat duur voor een schilderij, maar als daar verwarming bijzit valt het echt mee!
Moet je op dat ding gaan zitten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat is dat duur voor een schilderij, maar als daar verwarming bijzit valt het echt mee!
en wie had er nou gelijk?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag een discussie met een vriend over curryworst en hotdog, want die verkochten ze in de dierentuin. Wat ik een curryworst noemde, noemde hij de hotdog.
Dan gaat hij kapotquote:
Het is patat einzzweidrei1quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag een discussie met een vriend over curryworst en hotdog, want die verkochten ze in de dierentuin. Wat ik een curryworst noemde, noemde hij de hotdog.
denk dat hij gelijk heeftquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hij had een broodje met zo'n lange dunne worst huehue, beetje roodbruin, paar van die inkepingen van de grill erop, en gedroogde uitjes en allemaal meuk erop. Ik noemde dat de curryworst. Maar volgens hem was het een hotdog. Maar die lag ernaast in het restaurant: dat was een broodje met een kleinere, dikke worst met allemaal shit erop. En hij noemde dat juist de curryworst.
hou op met mequote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hij had een broodje met zo'n lange dunne worst huehue, beetje roodbruin, paar van die inkepingen van de grill erop, en gedroogde uitjes en allemaal meuk erop. Ik noemde dat de curryworst. Maar volgens hem was het een hotdog. Maar die lag ernaast in het restaurant: dat was een broodje met een kleinere, dikke worst met allemaal shit erop. En hij noemde dat juist de curryworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |