Ik had het over het begin ,...quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Pasen is pas over 2 weken zelfs toch? Zondag de 17e oid.
Onderweg? Zijn dingen liggen hier al weken, zo niet maanden in de winkelsquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:31 schreef Flory het volgende:
Hij is onderweg [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar, maar, hij moet ze nog verstoppen!quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onderweg? Zijn dingen liggen hier al weken, zo niet maanden in de winkels
Ben erg slecht met al die feestdagen data, nodeloos ingewikkeld ook.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Pasen is pas over 2 weken zelfs toch? Zondag de 17e oid.
Heeft ie gedaan, in de schappen van de winkelsquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Maar, maar, hij moet ze nog verstoppen!
We hadden het toevallig gisteren over het volgende lange weekend, en dat was over 2 wekenquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ben erg slecht met al die feestdagen data, nodeloos ingewikkeld ook.
Dat zijn nepperts!quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ie gedaan, in de schappen van de winkels
quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:31 schreef Flory het volgende:
Hij is onderweg [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eieren die nu al in de schappen in die winkels liggenquote:
Ik ook...quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ben erg slecht met al die feestdagen data, nodeloos ingewikkeld ook.
Shiiquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
In dat tempo duurt het nog wel een paar weken inderdaad.
Slaap zequote:Op donderdag 31 maart 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
De eieren die nu al in de schappen in die winkels liggen![]()
Stress, paaseierstress![]()
Ik ga maar slapen![]()
Hier nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
Staat de paasboom met de paasverlichting al?
Waar moet die staan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
Staat de paasboom met de paasverlichting al?
Bij het nest natuurlijk, dan kan de paashaas door de schoorsteen komen en er kadootjes instoppenquote:
Mijn nest staat in de kast ... daar kan geen boom inquote:Op vrijdag 1 april 2022 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij het nest natuurlijk, dan kan de paashaas door de schoorsteen komen en er kadootjes instoppen
Hazen hebben toch geen nest?quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij het nest natuurlijk, dan kan de paashaas door de schoorsteen komen en er kadootjes instoppen
Welquote:
zegt me niksquote:Op vrijdag 1 april 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gingen we altijd bowlen .. bij Knijn
Heeft nog 2 weken om wat te groeien dus.quote:
Doe er mee wat je wil maar de foto hoeven we hier niet te zienquote:Op vrijdag 1 april 2022 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft nog 2 weken om wat te groeien dus.
En er zijn paasballen in dat nest.
Dan gaat het nog niet veel zijn, karige maaltijdquote:Op vrijdag 1 april 2022 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft nog 2 weken om wat te groeien dus.
En er zijn paasballen in dat nest.
Zelfde hier wel,quote:
Op natuurijs? Vast wel, maar niet deze winter nog.quote:
erg onhandig jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
Onhandig al die SC's, kunnen jullie niet door 1 deur ofzo
Je wil 1 grote SC van dit forum maken?quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
Er ligt nog geen sneewuw hier.quote:Op vrijdag 1 april 2022 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan bij jou vast wel .. Heb je al en setje ?
Op straat is er bij mij niks blijven liggen, op de auto lag een cm of 5 - 8, nu het 'hele' land door gevlamd, ik kon overal 'gewoon' Vmax rijden (ik was wel een vd weinigen die gewoon doorreed overigens).quote:
Mooie tijdquote:
Ja het zijn er nog al wat hequote:Op vrijdag 1 april 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
OOk weer vroeg he Heb je de uitslag al van dat slaaponderzoek?quote:
Beter te vroeg dan uren in de file staan tochquote:Op vrijdag 1 april 2022 06:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op straat is er bij mij niks blijven liggen, op de auto lag een cm of 5 - 8, nu het 'hele' land door gevlamd, ik kon overal 'gewoon' Vmax rijden (ik was wel een vd weinigen die gewoon doorreed overigens).
Straks als Bang & Sissy de weg op gaan zal het wel een puinzooi worden, want er zijn wel wat witte rijstroken.. daarom ben ik vroeger weggegaan en nu dus 45 minuten te vroeg aanwezig
Hier ook. De buurman is zijn autoruiten aan het krabben.quote:
quote:
quote:
quote:
Allemaal een bakkiequote:Op vrijdag 1 april 2022 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, 3 of 4 stuks. 7 tabjes open voor FOK!.
Verslaafd? Nee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |