VOC-mentaliteit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)zen-door-te-verkopen
Jezus
quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Jezus
quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Jezus
Sja, het zal vast echt bestaan hoor. Maar een toch al niet te fitte kantoorslaven bevolking die na 2 jaar nog minder bewegen, sociaal contact en gebrek aan algemene lol met uitgaan etc die daar langdurig last van heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf er ook wel voor aan om long COVID te krijgen
Zit hypnotherapie in je pakket?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf er ook wel voor aan om long COVID te krijgen
Zou tof zijn wanneer het op die manier werkt. Gewoon massaal posten zodat Ginny het op twitter niet meer aankan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had het beter moeten specificeren: de users die blijven posten dat het klaar moet zijn en covid voorbij is en dit topic/subforum moet sluiten, zouden ook kunnen stoppen met covid aandacht geven. En dan kunnen mensen die vinden dat er nog echt iets te bespreken valt, dat gewoon blijven doen.
Ik al twee concerten geweest, beide ongeveer 17.000 man (Genesis en Hans Zimmer). Gigantische drukte natuurlijk weer in de rijen en naar toilet. Dat heb ik dan weer niet gemistquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren weer voor het eerst naar een concert geweest in een kleine, maar volgepakte zaal (500 man). Wat was het weer lekker, de band was geweldig, het publiek was fantastisch. Lijkt wel of iedereen vrolijker is dan ooit. Dat is dan ook het enige verschil met het precoronatijdperk. Alsof er nooit iets is gebeurd. Heerlijk!
Hik.quote:
Bedacht het mij zojuist nog, ben de afgelopen weekenden vrijwel iedere avond uit geweest en het is allemaal weer zo lekker normaal. Gisteren nog in een karaokehokje met veel te veel man staan zweten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:52 schreef capricia het volgende:
Weten jullie nog, die avondklok...
Wat hebben jullie de afgelopen maanden gedaan wat toen niet kon?
Ik ben heel veel van die maatregelen eigenlijk al weer glad vergeten. Iedere paar weken kwamen er weer veranderingen, weet ik nog. Hoe laat restaurants open mochten blijven enzo.quote:Op zondag 3 april 2022 00:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedacht het mij zojuist nog, ben de afgelopen weekenden vrijwel iedere avond uit geweest en het is allemaal weer zo lekker normaal. Gisteren nog in een karaokehokje met veel te veel man staan zweten.
Ben er wel echt blij mee hoor. Heb alle vrijheden enorm gemist wel.
Dat mensen ook opeens een hond aanschaften. En na die avondklok het beest naar het asiel brachten.quote:Op zondag 3 april 2022 00:48 schreef Zana het volgende:
Avondklok vond ik ook het moeilijkst, niet omdat ik nu zo hoognodig naar buiten moest, maar de buurman met hond mocht rustig gaan wandelen, terwijl ik "opgesloten" zat en niet in mijn eentje een ommetje mocht doen. Dat is en was principieel onjuist en vond ik het meest vrijheidsbeperkend en onnuttig. Weet niet of het hier überhaupt gecontroleerd werd trouwens.
Enige reden dat ik blijf posten hier is omdat het me een eer lijkt de laatste post te hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom moet het dicht?
Als de users die alsmaar hier blijven posten nou gewoon stoppen met hier posten, zakt het vanzelf zover weg dat niemand er meer mee geconfronteerd wordt. Het wordt in stand gehouden door te blijven posten terwijl er nauwelijks iets is dat de moeite waard is om over te posten.
Alleen maar cijfertjes gezien.quote:
Chantal wel. Weekenddienst gedraaid, was heftig, geen plekken meer dit dat. O, en Eric heeft meegekeken met de gele muur bij Dortmund, één groot verspreidingsnest. Verbieden die onzin, voorgoed.quote:
Dat soort mensen kan ik wel schieten. Arme dieren. En al die asiels die ze op moeten vangen.quote:Op zondag 3 april 2022 00:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat mensen ook opeens een hond aanschaften. En na die avondklok het beest naar het asiel brachten.![]()
Op zijn smalst.
En toen ging ik na de avondklok naar buiten, van mijn moeder met de auto naar huis, was het gewoon druk bij de stoplichten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |