@mvanzelst, niet relevantquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja of deze, hoop dat het sarcasme is:
[ twitter ]
zeer ontroerend en mooi! dit is waar grote kunst om draaitquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een aparte mensen reageren daar dan weer op.
"Kunstwerk"
[ twitter ]
nomnomnom, de tranen van een libtard! beetje klaargekomen in mijn broek toen ik die verwaande "Nee." lasquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:23 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ginny is ook ZIEDEND
Het is een erg mooie dag zo
Heeft ze die profielfoto tijdens het poepen gemaakt?quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:23 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ginny is ook ZIEDEND
Schaffen ze de regels voor terugkeer uit het buitenland af?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:38 schreef nostra het volgende:
Het OMT heeft officieel erkend dat we de transitiefase naar een nieuwe coronasituatie zijn ingegaan.
TRANSITIE
Die zijn al afgeschaft.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Schaffen ze de regels voor terugkeer uit het buitenland af?
Ik weet niet wat sommige mensen hebben, willen ze graag regeltjes of houvast? Kunnen ze niet zelf beslissen en moet iemand anders dat voor ze doen? Waarom zo blijven vragen om regels? Ga gewoon verder met je leven.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:23 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ginny is ook ZIEDEND
Dat stukkie gaat over Afrika. Over nepnieuws gesproken, dit zijn gewoon de andere wappies hoor. Het hoefijzermodel in volle glorie.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:23 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ginny is ook ZIEDEND
Zij is ook kerkganger, dan zit er maar 1 ding op, besmet raken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:27 schreef Molo het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe deze mensen voor Covid leefden. En hoe ze zouden zijn als je er een zooi alcohol in gooit en muziek aanzet![]()
[ twitter ]
Ergens ook wel sneu, sommige mensen zijn wat bevattelijker voor angstzaaierij en met wat er de afgelopen jaren daarvan over ons is uitgestort, is het vast lastig om er weer van los te komen. Een beetje zoals complotdenkers dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat sommige mensen hebben, willen ze graag regeltjes of houvast? Kunnen ze niet zelf beslissen en moet iemand anders dat voor ze doen? Waarom zo blijven vragen om regels? Ga gewoon verder met je leven.
Ik begrijp het nooit zo, net als het "risico op long covid".quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ergens ook wel sneu, sommige mensen zijn wat bevattelijker voor angstzaaierij en met wat er de afgelopen jaren daarvan over ons is uitgestort, is het vast lastig om er weer van los te komen. Een beetje zoals complotdenkers dus eigenlijk.
Een van de weinige artsen die een beetje nuchter bleven.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:37 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Armand is een stuk minder boos
Die zerocovidwappies zijn inderdaad net zo van het padje af als Willem Engel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat stukkie gaat over Afrika. Over nepnieuws gesproken, dit zijn gewoon de andere wappies hoor. Het hoefijzermodel in volle glorie.
Het is net de politiek. De meesten zitten in het midden, maar de schreeuwende extremen eisen de meeste aandacht op.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die zerocovidwappies zijn inderdaad net zo van het padje af als Willem Engel.
En terecht, hoe lang willen de Chinezen hun bevolking nog om de haverklap blijven ophokken vanwege een verkoudheidsvirus?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
In China zijn veel mensen er ook wel klaar mee
Tot altijd. Dat land is zo'n gigantische dystopie dat je als individu niets in te brengen hebt. China over 250 jaar is net zoiets als uit Blade Runner.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En terecht, hoe lang willen de Chinezen hun bevolking nog om de haverklap blijven ophokken vanwege een verkoudheidsvirus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |