Dat blijf je idd wel houdenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, maar ook niet meer bang zijn dat je iemand besmet want dat gebeurt hoe dan ook toch wel een keer
Zolang je niet in het ziekenhuis terecht komt is er gewoon echt niks aan de hand? Bovendien heb ik na twee vaccins én booster alsnog twee weken een flinke gewone griep gekregen......ooit worden we allemaal wel een keertje ziek....quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:14 schreef ToT het volgende:
Tja mijn broer is met een stel vrienden op stap gegaan en achteraf bleek eentje dat vleermuisvirusje te hebben.
M'n broer heeft 3 zelftests gedaan, allemaal negatief. Heeft ook ff een GGD-test gedaan tussen die 3 zelftests door.
Volgens de GGD was-ie WÉL positief.
Ja ach, onze moeder hikt tegen de 90 en heeft een zwakke gezondheid. Hij moest haar naar het ziekenhuis brengen voor een controle.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zolang je niet in het ziekenhuis terecht komt is er gewoon echt niks aan de hand? Bovendien heb ik na twee vaccins én booster alsnog twee weken een flinke gewone griep gekregen......ooit worden we allemaal wel een keertje ziek....
Hier genoeg 80plus cliënten die het gewoon overleefd hebben....quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, onze moeder hikt tegen de 90 en heeft een zwakke gezondheid. Hij moest haar naar het ziekenhuis brengen voor een controle.
Nee, dan zou ik vandaag thuis hebben gewerkt en had ik thuisbezorgd aan het werk gezet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent wel een ontzettend homo'tje af en toe hoor.
Man man man. Dit moet ons land redden als de Russen binnenvallen.
Tjah laat ik het zo zeggen; sinds het begin van de uitbraak heb ik mijn moeder maar 1x op grote afstand gezien, en dat wilde ze niet nog een keer doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier genoeg 80plus cliënten die het gewoon overleefd hebben....
Waarom nog bang dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah laat ik het zo zeggen; sinds het begin van de uitbraak heb ik mijn moeder maar 1x op grote afstand gezien, en dat wilde ze niet nog een keer doen.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben niet bang voor de boze wolf
Ha ha dat sowieso nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben niet bang voor de boze wolf
Tja dan kan het sowieso ineens gebeuren toch? Hoe cru ook, maar de echt allerzwakste redden het bij welk virus dan ook niet...quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is bijna 90, heeft 2 versleten hartkleppen en heeft 4 TIA's gehad.
En in verzorgingstehuizen stikt het meestal van de virussenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja dan kan het sowieso ineens gebeuren toch? Hoe cru ook, maar de echt allerzwakste redden het bij welk virus dan ook niet...
Het norovirus kan inderdaad ook een halve afdeling 'opruimen'quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En in verzorgingstehuizen stikt het meestal van de virussen
ventilatie is daar vaak ook goed op ordequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het norovirus kan inderdaad ook een halve afdeling 'opruimen'
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ventilatie is daar vaak ook goed op orde
Klopt, maar ze wil zo veel mogelijk risico's zien te vermijden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja dan kan het sowieso ineens gebeuren toch? Hoe cru ook, maar de echt allerzwakste redden het bij welk virus dan ook niet...
Ze woont in een seniorenappartement en niemand in dat hele complex ontvangt bezoek, al die tijd al.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En in verzorgingstehuizen stikt het meestal van de virussen
jeetjequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze woont in een seniorenappartement en niemand in dat hele complex ontvangt bezoek, al die tijd al.
Sneupke.quote:
Snap ik, maar kan niet altijd....hier allebei m'n ouders te jong aan kanker verloren....quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ze wil zo veel mogelijk risico's zien te vermijden.
jaaaaaaaaaaquote:
verschrikkelijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik, maar kan niet altijd....hier allebei m'n ouders te jong aan kanker verloren....
Ik jou ook,maar er werd goed op je gepast.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
he he
daar ben je eindelijk
heb je gemist![]()
![]()
Joh, ik heb sinds dag 1 al op haar in zitten te praten. Heeft absoluut geen zin.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik, maar kan niet altijd....hier allebei m'n ouders te jong aan kanker verloren....
Ik heb mijn best gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik jou ook,maar er werd goed op je gepast.
i knowquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik jou ook,maar er werd goed op je gepast.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh, ik heb sinds dag 1 al op haar in zitten te praten. Heeft absoluut geen zin.
Weet mini bones al wat voor scooter hij wil?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
neemt niet weg dat je niet vervangbaar bent
natuurlijk degene die op dit moment het duurst zijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet mini bones al wat voor scooter hij wil?
Hahaha,dat valt reuze mee.Fijn scootertje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
natuurlijk degene die op dit moment het duurst zijn
een zip
Mijn ouders zijn nog niet oud oudquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
Dit klinkt mss heel hard maar ik was soms wel blij dat mijn ouders die coronashit niet mee hebben hoeven maken.
ga maar eens zoeken naar een leuke zipquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hahaha,dat valt reuze mee.Fijn scootertje.
Had mijn vader ook niet gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nog niet oud oud
en wonen achter ons
beide Corona gehad
en zijn er nu heel nuchter onder
willen ook geen Boosters meer
hoe oud waren je ouders toen ze overleden?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had mijn vader ook niet gedaan.
Vespa is 2 keer zo duur.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga maar eens zoeken naar een leuke zip
de meeste scooters zijn goedkoper dan een zip![]()
Mijn moeder 64, en mijn vader 68. En binnen een jaar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud waren je ouders toen ze overleden?
Dat is ook niet oud oudquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder 64, en mijn vader 68. En binnen een jaar.
Grappig hoe dat ook aan trends onderhevig is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vespa en Zip zijn nu het meest gewild
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een die elke vrijdag met bloemen van het tankstation naar huis komt
ja ik zei alquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grappig hoe dat ook aan trends onderhevig is.
Logisch.quote:
gek hequote:
Her Rabbit.quote:
Is ook wel streekgebonden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek he
dat waren in mijn tijd de beste
en de beta
nope nooit gehoordquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:03 schreef ToT het volgende:
Okee?Kent iemand hier een kinderliedje waarin "Tjiep, tjiep, tjiep! (...) hoog in de bomen" voor komt?
Mannetje wijst ook naar buiten als hij "Hoog in de bomen" zingt.
Ergens lijkt het me ook beter dat je dat zo houdquote:
Een Citta?quote:
Is deze beter?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me ook beter dat je dat zo houd
Niet gekliktquote:
Heb ik wel gehad.quote:
Hey bekkie.quote:
Maar het is nu dus de ZIP,een matzwarte?quote:
nee moeten er nog 1 kopenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het is nu dus de ZIP,een matzwarte?
Joh gewoon meteen bloed rode Ducati 996 onder de kont van dat joch schuiven. Leert hij gelijk goed rijden!quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het is nu dus de ZIP,een matzwarte?
dikke doeiquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Joh gewoon meteen bloed rode Ducati 996 onder de kont van dat joch schuiven. Leert hij gelijk goed rijden!
Iemand bij ons in het dorp kreeg een Aprillia van 7000 gulden,die had hem binnen een jaar gesloopt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Joh gewoon meteen bloed rode Ducati 996 onder de kont van dat joch schuiven. Leert hij gelijk goed rijden!
Of een combinatie van een liedje en een verhaal: http://maxcdn.gynzy.com/b(...)eltje%20vogeltje.pdfquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:03 schreef ToT het volgende:
Okee?Kent iemand hier een kinderliedje waarin "Tjiep, tjiep, tjiep! (...) hoog in de bomen" voor komt?
Mannetje wijst ook naar buiten als hij "Hoog in de bomen" zingt.
ik hou heel veel van mijn kinderenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand bij ons in het dorp kreeg een Aprillia van 7000 gulden,die had hem binnen een jaar gesloopt.
Mijn eerste brommer was net zo duur als het examen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou heel veel van mijn kinderen
maar ze krijgen dus geen scooter van 3000 euro
vind dat echt belachelijk
alleen het examen kost al tussen de 350 en 500 euro
afhankelijk van waar je examen doet
ik heb mijn Citta zelf betaaldquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn eerste brommer was net zo duur als het examen.
Zag je net jn lldl. 😉quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een combinatie van een liedje en een verhaal: http://maxcdn.gynzy.com/b(...)eltje%20vogeltje.pdf
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn Citta zelf betaald
en hoefde geen examen te doen
ik mocht gewoon op mijn brommer stappen
heb wel mijn autorijbewijs gekregenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook.![]()
De eerste kreeg ik wel,de rest wel zelf betaald.Of later de Buxy van mijn broertje,want die had een auto gekregen.
Tot mijn 18tiende niet roken en drinken.Dat heb ik later wel ruimschoots ingehaald.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb wel mijn autorijbewijs gekregen
maar een brommer moest ik zelf kopen
vond ik geen probleem
ik mocht niet rokenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot mijn 18tiende niet roken en drinken.Dat heb ik later wel ruimschoots ingehaald.
Dat was ook een makkie toen,nu moet je bijna mechacien zijn en anderhalf jaar wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mocht niet roken
maar helaas dat mislukte
toch rijbewijs gekregen![]()
een wat?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ook een makkie toen,nu moet je bijna mechacien zijn en anderhalf jaar wachten.
Ander onderwerp maar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
een wat?
autorijbewijs kost tussen de 2000 en 5000 euro
10 maanden wachten om examen te kunnen doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
een wat?
autorijbewijs kost tussen de 2000 en 5000 euro
Maanlichtquote:
Honden kunnen niet lezen ToT.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
Gisteren een bordje van "geen poepende honden" naast ons huis geplaatst, laat iemand de hond bij het bordje schijten!
Jij gaat lekker vandaagquote:
En de avond is nog maar net begonnen.quote:
nog geen bedtijd?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de avond is nog maar net begonnen.
Hij is de hele middag al zo 🤣quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de avond is nog maar net begonnen.
Dit was leuk.quote:
Valt best mee joh, modelletje van 23 jaar oud, 23k op de teller is het scharlaken rood is al te krijgen voor 7.5k. Geen geld voor pure Italiaans passie op 2 wielenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke doei
dat gaan wij niet betalen![]()
Die was het duidelijk niet waard om daarop te rijdenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand bij ons in het dorp kreeg een Aprillia van 7000 gulden,die had hem binnen een jaar gesloopt.
Groetjes van mijn broertje.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt best mee joh, modelletje van 23 jaar oud, 23k op de teller is het scharlaken rood is al te krijgen voor 7.5k. Geen geld voor pure Italiaans passie op 2 wielen![]()
https://www.autoscout24.n(...)age&cldtsrc=listPage
Ik had eind 2019 bijna een Ducati 996 gekocht voor 5k, maar dat ding liep zo verrot dat ik maar voor een Yamaha ben gegaan voor hetzelfde geld.quote:
Even conference call.Het is zo`n lieverd.quote:
Is Muis al geslaagd?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had eind 2019 bijna een Ducati 996 gekocht voor 5k, maar dat ding liep zo verrot dat ik maar voor een Yamaha ben gegaan voor hetzelfde geld.
Voor een goede Duc van 20 jaar oud betaal je nog steeds minimaal 10k
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even conference call.Het is zo`n lieverd.
8 jaar jonger.quote:
Heeft ze ook al een eigen Motor?quote:
Ja,maar daar merk je niks van.quote:
Nope, we hebben eerder dit jaar de Yamaha verkocht en hebben helemaal geen motor meerquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft ze ook al een eigen Motor?
Ik heb ook al jaren geen motor meer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, we hebben eerder dit jaar de Yamaha verkocht en hebben helemaal geen motor meer
ik rijd met de auto al te hardquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, we hebben eerder dit jaar de Yamaha verkocht en hebben helemaal geen motor meer
En supertrots op de andere 5.quote:
Jij lijkt me echt levenslinkt in die opgevoerde Mini.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik rijd met de auto al te hard
laat staan dat ik op een motor stap
Mijn broers en zussen Tot.quote:
houd gewoon van doorrijdenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt levenslinkt in die opgevoerde Mini.
Dan komt er geheid een keer een hele dikke...quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
houd gewoon van doorrijden
en heb in de 1.5 jaar dat ik hem heb nog niet 1 bekeuring gekregen
Als ik ooit weer een motor koop (en die gaat er weer komen en dan natuurlijk benzine aangedreven) dan denk ik dat ik hem gewoon bij familie in Limbabwe stal. In de randstad is auto en motor rijden sowieso saai.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren geen motor meer.
En nu we elektrisch gaan rijden denk ik ook niet dat er nog eentje terug gaat komen, tenzij misschien een elektrische!
Maar met motoren is het geluid wel een essentieel deel, dan is elektrisch toch ook weer niet echt leuk.
Met auto's is het sinds de komst van katalysatoren (en het verdwijnen van de dikke sport-uitlaat) een stuk minder belangrijk geworden, behalve bij de echte topklasse natuurlijk.
Greys in wegmisbruikers met die kale.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan komt er geheid een keer een hele dikke...
Dat was zeker toen je met 200km/u door een woonerf heen knaldequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
houd gewoon van doorrijden
en heb in de 1.5 jaar dat ik hem heb nog niet 1 bekeuring gekregen
probeer wel op te lettenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan komt er geheid een keer een hele dikke...
nee binnen de bebouwde kom rijd ik niet te hardquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was zeker toen je met 200km/u door een woonerf heen knalde
Ik mag met mijn sjees gewoon op de weg hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een motor koop (en die gaat er weer komen en dan natuurlijk benzine aangedreven) dan denk ik dat ik hem gewoon bij familie in Limbabwe stal. In de randstad is auto en motor rijden sowieso saai.
Motor rijden word pas echt leuk als je de Ardennen of de Eiffel in gaat op slinger weggetjes waar je nog hard kunt optrekken en alweer moet afremmen voor de volgende bocht voor je de max snelheid benadert.
Al zie ik verbrandingsmotoren in de toekomst hetzelfde lot beschoren als paarden toen paard en wagen werd vervangen door de stoomtrein en de verbrandingsmotoren in wagens. Een tijdsverdrijf die in de puurste vorm bedreven blijft worden maar dan op afgesloten circuits ipv maneges
Patrick.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Greys in wegmisbruikers met die kale.
de motoragent die er eerder altijd in zat met zo'n enorme snor komt uit mijn dorpquote:
Ja die. Aardige vent altijd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
de motoragent die er eerder altijd in zat met zo'n enorme snor komt uit mijn dorp![]()
Ik zei ook niet dat je daar te hard reed, ik zei dat je daar veels te hard reedquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee binnen de bebouwde kom rijd ik niet te hard
vreselijke manquote:
Ow. Op tv kwam hij vond ik altijd wel sympathiek over. Maar niet dus.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
vreselijke man
echt een nare vent
ook voor zijn kinderen
Goed onthouden van je rijlessen. Het is ook de bedoeling dat je gewoon op de weg rijd en niet in de greppelquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag met mijn sjees gewoon op de weg hoor.
Op de stoep.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed onthouden van je rijlessen. Het is ook de bedoeling dat je gewoon op de weg rijd en niet in de greppel
ik ben geen jongentjequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ahum?
We zitten niet in @:Haags zijn kelder?
prachtigquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
Deze past niet op de stoep.
[ afbeelding ]
FF zelf tochquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
prachtig![]()
en welke mooie Fries mag ervoor?
Salar is helemaal blij op Twitter valt me op.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
zo vreemd om Geraldien als presentatrice van expeditie te zien
ja hequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Salar is helemaal blij op Twitter valt me op.
Wel heel goed ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja he
leuk man!
en Sercan en Vera kunnen het heel goed vinden met elkaar
Heel andere vibe,ik wil niet juicen maar toch...quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk
lief meisje verdient dat ook
maar ik vind je wel liefquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, ik ga wel weer gewoon keihard noiken family timen
Blijf,het is juist zo leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, ik ga wel weer gewoon keihard noiken family timen
Over 10 minuten : "Ben ik weer."quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik vind je wel lief![]()
![]()
noik ze
das @ToTquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over 10 minuten : "Ben ik weer."
Bij mij is het andersom.quote:
Rustigaan de post ophalen.quote:
Wat voor beeld danquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
heb ik dan weer een heel ander beeld bij
bij het doen als een kaninchen![]()
![]()
Fluffy.quote:
* FreshFruit klopt zachtjes op GG zijn rugquote:
je hebt wel eens een konijntje bezig gezien?quote:
Dank je.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit klopt zachtjes op GG zijn rug
Nee, nooit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt wel eens een konijntje bezig gezien?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt wel eens een konijntje bezig gezien?
dat gelukkig nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb wel een paar meegemaakt dat mijn ouders vroegen of het wat rustiger kon.
quote:
* drakin gooit extra grote sneeuwbalquote:
Hier ligt helemaal niks.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
zag wel beelden van Amsterdam vanmiddag
dikke party op straat in sneeuw
prachtig
Dit is mijn voordeurmatje, volledig verdwenen onder de sneeuwquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
zag wel beelden van Amsterdam vanmiddag
dikke party op straat in sneeuw
prachtig
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is mijn voordeurmatje, volledig verdwenen onder de sneeuw
[ afbeelding ]
Nu weet Freshfruit waar ik woon, niemand met zo'n leuk voordeurmatje natuurlijk!quote:
jullie wonen misschien wel dichtbij elkaarquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu weet Freshfruit waar ik woon, niemand met zo'n leuk voordeurmatje natuurlijk!
Ik heb niet eens genoikt in dat half uurquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk @:FreshFruit
had ik toch redelijk goed gegokt
Ik klaag niet als ik morgen niet door de sneeuw hoef te fietsen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet eens genoikt in dat half uur
Als het er al ligt morgen dan is het zo weg zeggen zequote:Op donderdag 31 maart 2022 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik klaag niet als ik morgen niet door de sneeuw hoef te fietsen.
Ik heb muis op de playseat laten zien dat vrouwen niet te vertrouwen zijn in auto'squote:
Klopt dus maak me niet zo druk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het er al ligt morgen dan is het zo weg zeggen ze
doet ze dat vaker dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb muis op de playseat laten zien dat vrouwen niet te vertrouwen zijn in auto's
Dat weer niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie wonen misschien wel dichtbij elkaar
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weer niet.
Of voor Fokbegrippen wel, zelfde stad
Wat doet ze vaker?quote:
alleen dat kan ik lezen de rest is bla bla in mijn hoofdquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat doet ze vaker?
Vrouw zijn: constant!
Niet te vertrouwen: vrijwel iedere kans die ze krijgt!
In de playseat racen: alleen als ik het toelaat.
4/5 uur per weekquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen dat kan ik lezen de rest is bla bla in mijn hoofd
Hier ook.quote:
Ja de hele nacht slecht geslapen door een klapperende deur ergens en de wind die om het huis heen woeiquote:
April doet wat die wil hequote:Op vrijdag 1 april 2022 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Een witte wereld buiten... En dat voor april.
Ja, dat blijkt wel weer. Heerlijk om even een wandeling in te maken.quote:
Ja dat deed ik ook altijd toen mijn benenwagen nog goed wasquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt wel weer. Heerlijk om even een wandeling in te maken.
Een ommetje kan nu toch ook wel? De sneeuw is niet heel hoog, een cm of 2.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook altijd toen mijn benenwagen nog goed was
ALs je niet goed kan lopen en in een scootmobiel door het leven rolt gaat dat een beetje moeilijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ommetje kan nu toch ook wel? De sneeuw is niet heel hoog, een cm of 2.
En op de stoep ligt niets meer.
Ik dacht dat dat juist is om het makkelijker te maken voor rolstoelen en rollators? Dat is dus niet zo?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niet goed kan lopen en in een scootmobiel door het leven rolt gaat dat een beetje moeilijk![]()
En dat kleine stukje wat ik kan lopen is in de sneeuw hier in het dorp et de rollator niet te doen
Ze hebben hier alle stoepen om de zoveel meter verlaagd een soort van afritten. Niet te doen om er met de rollator te lopen.
Nee helemaal niet, je ziet de meeste rollator gebruikers hier op de weglopenquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist is om het makkelijker te maken voor rolstoelen en rollators? Dat is dus niet zo?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
das @:ToT
@:DerRabbit is nog jonger he
die geeft ik wel 30 minuten
Niet dus. Veel klagen er over. Vooral als men heel slecht ter been is en men alles op alles moet zetten om een rondje te lopen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar is dus weer goed over nagedacht...
pfffquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet dus. Veel klagen er over. Vooral als men heel slecht ter been is en men alles op alles moet zetten om een rondje te lopen.
Hey ToTquote:
Haha die ligt vreemd genoeg nog te meuren!quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee ToT, goeiemorgen. Is mini-ToT al buiten geweest? Onverwacht een witte wereld...
Heej!quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die ligt vreemd genoeg nog te meuren!
Lekker toch, is hij vrij vandaag?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die ligt vreemd genoeg nog te meuren!
Met winterbanden?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Vanmiddag onze nieuwe waggie ophalen!Wel een leuke datum daar voor!
Net nu de brandstofaccijns is verlaagd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Vanmiddag onze nieuwe waggie ophalen!Wel een leuke datum daar voor!
Hey DJquote:
Is een elektrischequote:Op vrijdag 1 april 2022 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net nu de brandstofaccijns is verlaagd.
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net nu de brandstofaccijns is verlaagd.
Heb je het nog rond gekregen met de gemeente voor een laadpaal?quote:
Nope, dus dat wordt ff een gevalletje burgerlijke ongehoorzaamheid.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het nog rond gekregen met de gemeente voor een laadpaal?
Heb jij parkeerplaats naast het huis eigenlijk? Het schijnt dat je van je eigen stroom mag pakken als het verlengsnoer niet over een stoep hoeftquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, dus dat wordt ff een gevalletje burgerlijke ongehoorzaamheid.
Ik kreeg gisteren toevallig te horen dat meer mensen het gewoon toch doen hier in de stad.
Wel doe ik het voorlopig met de bijgeleverde kleine trage lader i.p.v. zo'n duur groot blok.
Er staat alleen een struikje tussen ons huis en de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij parkeerplaats naast het huis eigenlijk? Het schijnt dat je van je eigen stroom mag pakken als het verlengsnoer niet over een stoep hoeft
Dan zou het geen probleem moeten zijnquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er staat alleen een struikje tussen ons huis en de parkeerplaats.
Het verschilt enorm van gemeente tot gemeente of ze het toestaan of niet.
Deze stad heeft verouderde regels, erkent de gemeente zelf.
Verschilt echt van gemeente tot gemeente.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou het geen probleem moeten zijn
Ik hoorde het van de week van iemand die ook een elektrice auto had
ZOlang je niet met je snoer over de openbare weg gaat moet het mogen
Nu weet ik niet waar ze het struikje toe rekenen.
Raar he dat het bij een ene wel mag en bij de andere weer niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt echt van gemeente tot gemeente.
Ja lokaal beleid. De gemeente waar ik woon erkende dat het verouderde regels zijn en dat ze er ooit een keer naar zullen moeten gaan kijken, omdat ze deze vraag wel vaker krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he dat het bij een ene wel mag en bij de andere weer niet.
ALs de gemeente zegt ooit dan kan je nog lang wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lokaal beleid. De gemeente waar ik woon erkende dat het verouderde regels zijn en dat ze er ooit een keer naar zullen moeten gaan kijken, omdat ze deze vraag wel vaker krijgen.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs de gemeente zegt ooit dan kan je nog lang wachten
quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:26 schreef Moonlight het volgende:
Net een broek ter waarde van 99,95 gevonden (nieuw) in een tasje onder het tunneltje tijdens mijn wandeling
Heb ik gedaaquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:29 schreef ToT het volgende:
Anyway, zit er een bonnetje bij, aangezien je de prijs weet? Misschien dat de winkel kan achterhalen wie het gekocht heeft? Desnoods een bericht op een Facebook-pagina van de omgeving zetten (Weggeefhoek, lokale Marktplaats enz, waarbij je niet alle informatie over de broek geeft.)
Ff bellen anders?quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb ik gedaaer zit idd een bonnetje bij maar ben te lui om naar de winkel te gaan
Sterkte!quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja moet zo eerst weer naar de tandarts om 11:15 , daarna maar ff doen
Bougievonkjes niet vergeten!!!quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha is wel nodig ja! Maar ik denk het haast niet. Ga ik uiteraard wel navragen!
Gewoon binnen blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag straks weer de handschoenen uit de kast halen bij het fietsen
Daar zakt je broek er wel van afquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:26 schreef Moonlight het volgende:
Net een broek ter waarde van 99,95 gevonden (nieuw) in een tasje onder het tunneltje tijdens mijn wandeling
Jullie gaan de tank ophalen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah idd, erg belangrijk bij een elektrische auto!
Machtig mooie auto .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |