Spainquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
https://draw.inker.one/#/wc/gs
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
Stukje Islam. Stukje Sharia.
Ik ben benieuwd naar jullie draw.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben bijzonder teleurgesteld in de kwaliteit van de posts van vandaag.
Woordle, landen trekken en een slechte 1 april grap.
Ik kijk nu al uit naar wat meer kwaliteit. Bijvoorbeeld de act rondom de lunch om exact 12:00. Dat vind ik nou echt een leuke rubriek.
Ja, dit is wat we nodig hadden.quote:
Ik vroeg je afgelopen week wat.quote:
Komt er vandaag geen Cor Potcastje?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:26 schreef Caland het volgende:
Woordle 286 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Een mazzeltje
Woordle6 82 4/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een heerlijke dag jongens
Als het een keuzevraag met of was is het antwoord ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik vroeg je afgelopen week wat.
Zit nog steeds te wachten op een antwoord op de prangende vraag.
Raar, ik heb mokerhard gelachen om mijn 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben bijzonder teleurgesteld in de kwaliteit van de posts van vandaag.
Woordle, landen trekken en een slechte 1 april grap.
Ik kijk nu al uit naar wat meer kwaliteit. Bijvoorbeeld de act rondom de lunch om exact 12:00. Dat vind ik nou echt een leuke rubriek.
Echt walgelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:02 schreef Caland het volgende:
Het is hier echt ijskoud buiten met een vies windje
@:lenny_leonard
Qatarquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
https://draw.inker.one/#/wc/gs
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
Stukje Islam. Stukje Sharia.
Ik ben benieuwd naar jullie draw.
Geen like van Algerije.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:13 schreef De_Kraam het volgende:
Group H
Portugal
Netherlands
South Korea
Cameroon
Gewoon.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:10 schreef Caland het volgende:
Iedereen loot Marokko
Ik vermoed een complot @:psvcl
Op zich snap ik wel dat ze RKC hebben overgeslagen voor hun werkje, maar ze hadden hun huiswerk toch iets beter moeten doen.quote:
Ja ze willen de samenvattingen van andere wedstrijden terugkijken ofzo, en ze willen binnen 2 minuten een biertje en een snackje in de rust en ze willen in de rust een programma op het veld en ze willen een programmaboekje om te lezen. Gewoon. Het is mij laatst bij Cambuur niet eens opgevallen dat er geen wifi is.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik lees dus nu dat WiFi een apart punt is wat bij ieder stadion beoordeeld wordt
Op het nodige appje en ziedende bericht op Fok na heb je toch geen wi-fi nodig in een voetbalstadion, en daar heb je ook gewoon 4G/5G voor. Je komt daar om voetbal te kijken
Parkeren. Bij RKC kan je de auto pal voor het stadion parkeren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik lees dus nu dat WiFi een apart punt is wat bij ieder stadion beoordeeld wordt
Op het nodige appje en ziedende bericht op Fok na heb je toch geen wi-fi nodig in een voetbalstadion, en daar heb je ook gewoon 4G/5G voor. Je komt daar om voetbal te kijken
Daar hangen ze ook de hele argumentatie bijna van Vitesse aan op. Je hoeft nergens te wachten als er gewoon niemand komt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Parkeren. Bij RKC kan je de auto pal voor het stadion parkeren.
Ja dat is niet zo moeilijk he als er 4000 man op af komen.
"De service bij Vitesse is super snel en persoonlijk want je bent daar de enige supporter, heerlijk middagje gehad"quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hangen ze ook de hele argumentatie bijna van Vitesse aan op. Je hoeft nergens te wachten als er gewoon niemand komt.
Ik vind het wel vermakelijk om te lezen verder, je moet dit soort testen niet te serieus nemen.
Dat uitschuiven wordt ook een fantastisch concept genoemd terwijl dat dacht ik één van de redenen van de waardeloze grasmatten is.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
"De service bij Vitesse is super snel en persoonlijk want je bent daar de enige supporter, heerlijk middagje gehad"
Die argumentatie is zo krom dat zelfs @:yats er niet mee komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |