SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja. FRIETje Sate sausquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhmnieuwe soorten chips van Lay's en te dure paaseitjes.
o Ja de chipsquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhmnieuwe soorten chips van Lay's en te dure paaseitjes.
Je hebt ook met mayo en daar lees ik gek genoeg positievere dingen over.quote:
Dat lijkt me best vies eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt ook met mayo en daar lees ik gek genoeg positievere dingen over.
Gewoon allebei nemen voor patatje oorlog.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
@LTVDK kunnen we hier een review van krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leek mij ook enorm vies maar inmiddels toch wel beetje nieuwsgierig geworden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vies eigenlijk.
Boeiendquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
Chips is wel echt empty calories
Croky saté is gewoon lekker punt uit. Kroepoek saté ook trouwens maar is er niet meer(?).quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
alles wat geen echte sate is moet je niet kopen
Tegen de tijd dat dat hier is, hoef ik het niet meer hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
Echte saté uit Singapore of Maleisië![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |