hij streamt via restream, dus ik denk dat hij gewoon via die service zo'n koppeling heeft met youtube, en dan automatisch zo'n vage titel krijgtquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
Ik snap niet waarom hij altijd part 1 in de titel zet
Is hij gewend om zijn stream heel vaak te moeten herstarten?
Ja zou kunnen. Ik ken ook geen andere streamer die restream gebruikt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij streamt via restream, dus ik denk dat hij gewoon via die service zo'n koppeling heeft met youtube, en dan automatisch zo'n vage titel krijgt
het ziet er echt uit als een automagische titel in ieder geval, kan mij niet voorstellen dat hij dit elke dag bij het streamen zelf uit typtquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Ik ken ook geen andere streamer die restream gebruikt.
en zo hoort datquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef engine het volgende:
20 kijkersDazzler gaat nog even door denk ik
Dazzler lijkt daar toch wel iets gevoelig voorquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
chat is ook best actief en dat helpt ook wel
de rotzakquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:10 schreef engine het volgende:
Iedere avond even muisje pikken
[ afbeelding ]
kijk ze kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:10 schreef engine het volgende:
Iedere avond even muisje pikken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dazzler lijkt daar toch wel iets gevoelig voor
thanksquote:
Hey suziquote:
Lekker hakken hequote:
Ja dat is ook niksquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:22 schreef suzi1 het volgende:
is voor mij te snel en te hard. krijg ik plepsie van
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef suzi1 het volgende:
ja doe dat maar. binnenkort hangen daar een paar luidsprekers![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:05 schreef suzi1 het volgende:
gingen we sochtends na parkzicht nog even door naar de 3 mussen
[ afbeelding ]
wat de fuckquote:Op donderdag 31 maart 2022 00:22 schreef suzi1 het volgende:
ik wult deze hebben. dan kunnen die darmen helemaal eruit klappen als je viesdik bent
[ afbeelding ]
Heu GGquote:
Hey Laforest, jij ook een bakkiequote:
Oh, mmmmm lekker. Merci!quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heu GGgezellig bakkie
[..]
Hey Laforest, jij ook een bakkie
Biertjes en jointjesquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:51 schreef suzi1 het volgende:
had je nog wat lekkers op afgelopen weekend, engine
Euhhhhhhhhhh 4de hierquote:
Tot vanavond suziquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:28 schreef suzi1 het volgende:
ga lekker elders bakkies tellen.
mooi engine. zie je vanavond
Lekker, ik drink hem ook zwart. De 6de ondertussenquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef laforest het volgende:
Heerlijke bak zwarte koffie voor me staan.
Tweede zo voor mij. 6 is mij wat te veel. Dan word ik duf.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik drink hem ook zwart. De 6de ondertussen
Ik drink decaf, kan niet tegen cafeïnequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Tweede zo voor mij. 6 is mij wat te veel. Dan word ik duf.
Ik word er slaperig van. Ik drink het graag een uurtje voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink decaf, kan niet tegen cafeïne
Van gewone koffie?quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik word er slaperig van. Ik drink het graag een uurtje voor het slapen gaan.
Ja, en van energie drinks.quote:
Dat is vreemd, de meeste worden er juist wakker en actief vanquote:
Volgens de dokter heeft het met mijn ADHD te maken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vreemd, de meeste worden er juist wakker en actief van
O oke, dan is koffie voor jou ADHD een oplossing, maar voor je werk en je dagelijkse beslommeringen weer niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Volgens de dokter heeft het met mijn ADHD te maken.
Nee, ik wil geen decaf.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, dan is koffie voor jou ADHD een oplossing, maar voor je werk en je dagelijkse beslommeringen weer niet.
Maar goed als het je helpt om lekker te slapen is dat alleen maar mooi meegenomen.
Misschien moet je dan over dag ook cafeïne vrij gaan drinken?
Kan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen decaf.
Overdag meestal groene thee of water.
Mij niet bellen voor koffiequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook.
Waarom wil je geen decaf dan?
Ik zet het hier altijd en als mensen zeggen lust ik niet zeg ik o maar ik heb ook andere koffie
En dan zet ik alsnog decaf en hebben ze niets in de gaten
Gewoon, dat is niet natuurlijk gemaakt. Gaat me niet om de cafeïne.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook.
Waarom wil je geen decaf dan?
Ik zet het hier altijd en als mensen zeggen lust ik niet zeg ik o maar ik heb ook andere koffie
En dan zet ik alsnog decaf en hebben ze niets in de gaten
O oke, zo heeft iedereen zijn keuzequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon, dat is niet natuurlijk gemaakt. Gaat me niet om de cafeïne.
Heb je nummer niet anders had ik je even gebeldquote:
"The most-common methods of decaffeination involve chemical solvents, usually ethyl acetate or methylene chloride. In the direct method, the coffee beans are steamed and then rinsed repeatedly with the chemical solvent to flush away the caffeine."quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, zo heeft iedereen zijn keuze
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:02 schreef laforest het volgende:
"The most-common methods of decaffeination involve chemical solvents, usually ethyl acetate or methylene chloride. In the direct method, the coffee beans are steamed and then rinsed repeatedly with the chemical solvent to flush away the caffeine."
Ik drink het gewoon, nu wel met minder plezier mijn dank is grootquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:27 schreef laforest het volgende:
Mja, de vraag is welke methode goedkoper is, want dat doen bedrijven meestal.
Mijn ouders hebben ook allebeiquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nummer niet anders had ik je even gebeld![]()
Ik heb wel gewone koffie hoor.
Mijn zoon drinkt ook gewone koffie en die staat vaak bij mij in de keuken te kletsen dus dan moet ik wel
quote:
You are most welcome.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink het gewoon, nu wel met minder plezier mijn dank is groot![]()
Kan je nagaan, daar wel bij jou nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:11 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook allebei
[..]
Arme ooievaar.
Dat is 10 km bij mij vandaan maar heb vanmorgen geen sneeuw gezien toen ik vertrok.
Ben je niet benieuwd dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
En ik zag dat mijn pakketje in de brievenbus werd gestopt, maar heb geen zin om er heen te lopen
Dan zal het ook wel niet zo'n leuk pakketje zijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
En ik zag dat mijn pakketje in de brievenbus werd gestopt, maar heb geen zin om er heen te lopen
Darkie had zich keurig afgemeld voor zijn stream gisteravond zag ik op Facebook. Vanavond wel gewoon maar geen gast (of niet aangekondigd).quote:
Hoesje voor mijn telefoonquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zal het ook wel niet zo'n leuk pakketje zijnnieuwe dweil ofzo.
Was het mooi of viel het tegen?quote:
O dat is wel mooi zo met die kleurenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit![]()
Deze heb ik https://www.smartphonehoe(...)alaxy-a52-nepal.html
Vond ik ook en een mooie prijsquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel mooi zo met die kleuren
Ja niet te duur.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vond ik ook en een mooie prijs
Had ook een andere site daar betaal het dubbele voor een hoesje..quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet te duur.
Ik heb van de weel zo.n standaard gekocht om de mobiel op te zetten als de kids videobellen, een stuk makkelijke dan dat ding de hele tiijd te moeten vasthouden
Ja, daar zit echt wel een heel verschil in altijd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ook een andere site daar betaal het dubbele voor een hoesje..
Oh dat is idd wel handig ja
Misschien qua kwaliteit beter, maar dat zie ik dan wel weerquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar zit echt wel een heel verschil in altijd.
Is wel leuk af en toe een nieuw hoesje toch?quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien qua kwaliteit beter, maar dat zie ik dan wel weer
Is ook meer voor in huis, had een saaie zwarte.. Als ik weg ga heb ik zo'n bookcase hoesje eromquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel leuk af en toe een nieuw hoesje toch?
Dan hoef het niet van hele goede kwaliteit te zijn.
Bij mij is nog nooit een hoesje kabot gegaan
Heb ik niet nooit gehad maar laat hem ook zelden vallenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:02 schreef Schakeltopia het volgende:
gorrilla panzer glass ding erop geplakt
ik ben gewoon zuinig.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik niet nooit gehad maar laat hem ook zelden vallen
Dat had ik dus, maar ik had dat eerst niet doorquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:06 schreef engine het volgende:
Ik heb echt een hekel aan screen protectors. Waar ik helemaal leip van word is als mensen dat beschermfolietje erop laten zitten maar dat zie je gelukkig niet zoveel meer.
Dat denk ik ook wel ja..quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:14 schreef Schakeltopia het volgende:
maar in screenprotectors zit ook wel een groot verschil. die van mij is echt van glas en niet zo'n plastic laagje. dat maakt wel verschil denk ik
quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat had ik dus, maar ik had dat eerst niet door
Nog geen vlokje gezienquote:
Door de sneeuw rennenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:33 schreef engine het volgende:
Volgens mij zag ik neushoorntje Stark ook nog voorbij rennen
Dan is ie al flink gegroeid.
O ik heb gewoon ze hoesje die neem ik ook zo mee ga niet steeds veranderen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook meer voor in huis, had een saaie zwarte.. Als ik weg ga heb ik zo'n bookcase hoesje erom
Hier de hele dag. Regen sneeuw, regen sneeuw, regen sneeuw, regenquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
De natte sneeuw is overgegaan in regen
Jingle Bell Jingle Bellquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tijd voor de kerstboom![]()
Hier echt nog droog....
Mooiste maand van het jaar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha kan niet vroeg genoeg beginnen!![]()
En de zomermaandenquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ik kan de lente ook wel appreciëren hoor
Aloaquote:
Oeps, lekker moment voorquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aloa
Geloof dat of mijn ketel stuk is of mijn thermostaatVerwarming sloeg niet aan en pas toen ik hem op 24 zette werd het pas een beetje warm..
Nou niet bepaalt, morgen maar even bellen en even na laten checken..quote:
Vergeleken met vorige week zeker.quote:
True, was echt heerlijk weer maar eigenlijk iets té warm voor tijd van t jaar..quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, was echt heerlijk weer maar eigenlijk iets té warm voor tijd van t jaar..
gewoon 25 graden in maart/aprilquote:
Heerlijk! Ik ben voorquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon 25 graden in maart/april
ik teken er voor
er was nog iemand over aan het denkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Zit te denken aan een nieuwe OP foto/afbeelding
Ook voor deze SC, dacht alleen voor VIVquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was nog iemand over aan het denken
Vergeet dat voorlopig maar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon 25 graden in maart/april
ik teken er voor
Nou ik vind dat gewoon hoorquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal je leren met je rare uitspraken
Te warm nu te koud en te wit 😂🤣quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, was echt heerlijk weer maar eigenlijk iets té warm voor tijd van t jaar..
Nou het was wel lekker, maar te warm voor eind maartquote:
nee joh!quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou het was wel lekker, maar te warm voor eind maart
Echt?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh!
vorig jaar was het eind maart ook al 25 graden geweest
mijn moeder is 1 april jarigquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog maar april.
Voorlopig lijkt het niet boven de 10 graden te komen.
ik heb geen tuin, ik heb een balkon en een boot. Bootfeestjequote:
nog beterquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb geen tuin, ik heb een balkon en een boot. Bootfeestje
Inderdaad, ik ben 11 april jarig, ik heb hoogzomers weer en sneeuw gehad op mijn verjaardagquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn moeder is 1 april jarig
verschillende(zoniet vele) verjaardagen buiten kunnen vieren
Ligt eraan waar je woont.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn moeder is 1 april jarig
verschillende(zoniet vele) verjaardagen buiten kunnen vieren
Maar het gaat hier nooit over spelletjesquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is toch een leuke voor de OP, dan wel kleine en smaller
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is toch een leuke voor de OP, dan wel kleine en smaller
[ afbeelding ]
Kom spelen danquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het gaat hier nooit over spelletjes
Maar tis wel een SUB Forum waar spelletje gespeeld wordenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het gaat hier nooit over spelletjes
gewoon in gelderlandquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont.
Komt hier niet veel voor
mooie ui!!!quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar tis wel een SUB Forum waar spelletje gespeeld worden
Ik deed weleens een spelletje, maar moet even zoeken welke dat ook alweer wasquote:
Ik weet het ook ff nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik deed weleens een spelletje, maar moet even zoeken welke dat ook alweer was
Deze MEN / Verander één letter: Expert #126 (9 letters) en de 8 letter versie.quote:
Voor de expertsquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze MEN / Verander één letter: Expert #126 (9 letters) en de 8 letter versie.
Best weinig idd, in tellen topics zitten er iets meerquote:
is wel leuker als er meer mensen zittenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best weinig idd, in tellen topics zitten er iets meer
Klopt, maar misschien toch te hoog gegrepenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
is wel leuker als er meer mensen zitten
Jaquote:
jij kunt dat welquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien toch te hoog gegrepen
dan zijn het er 3quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar als jij en ik mee gaan doen niet meer.
dat is de spiritquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar als jij en ik mee gaan doen niet meer.
No, word al gek als ik alleen al naar kijk snap er geen snars vanquote:
soms lees je te snelquote:
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms lees je te snel
en dan lees je er overheen![]()
Of ben ik nou gekquote:Basisschool de Nieuwe Wereld in Purmerend heeft besloten om hun paasontbijt in april te schrappen. De reden hiervoor is dat het dit jaar valt tijdens de ramadan. De school deelt in een social media post dat een deel van de leerlingen vast tijdens de ramadan en daardoor niet kan eten tijdens het paasontbijt. Om niemand buiten te hoeven sluiten, is ervoor gekozen om het paasontbijt te vervangen door andere activiteiten. Wat vind jij hiervan?
https://www.telegraaf.nl/(...)n-vanwege-de-ramadan
ik vind dit belachelijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
Ik vind dit echt heel raar
[..]
Of ben ik nou gek
Precies ja. Niet dat Pasen een Nederlandse traditie is....maar gaat veel te ver dit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dit belachelijk
nog even en er is niet 1 nederlandse traditie meer over
meer het paasontbijt op schoolquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja. Niet dat Pasen een Nederlandse traditie is....maar gaat veel te ver dit.
Heel raar idd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer het paasontbijt op school
dan geven ze de kinderen die meedoen aan de ramadan toch vrij?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Da's jammer. Over naar Netflix?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
vet kut m'n videoland accountje doet het niet meer
ja die heb ik welquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's jammer. Over naar Netflix?
Dan maar nieuwe aanschaffenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
vet kut m'n videoland accountje doet het niet meer
mwoaw ooit misschienquote:
Als ik moet kiezen Netflixquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Welke heeft een beter aanbod? Videoland of Netflix?
Ik kijk alleen Netflix.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee valt best tegen qua aanbod..quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mwoaw ooit misschien
zoveel boeiends keek ik er al niet op eigenlijk.
behalve laatst dan, toen heb ik code 37 gekekn dat was wel leuk
Jammer. Ik heb Netflix. Misschien maar eens een maand Videoland proberen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee valt best tegen qua aanbod..
wat vind jij van Geer in expeditie?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:52 schreef engine het volgende:
Big brother, expeditie robinson, love island en temptation island kijk ikDat was het wel volgens mij.
Volgens mij kijk ik een ander seizoen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat vind jij van Geer in expeditie?
Geraldienquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij kijk ik een ander seizoen?Geer?
Oh ziet er wel leuk uit af en toequote:
ik mis nog steeds dennisquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ziet er wel leuk uit af en toe
Verder niet zo mee bezig wie het presenteert.
netflixquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Die is er wel op een lullige manier uitgewerkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |