SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
We gaan langs de afdelingen in de kledingwinkelquote:
Wel een leuk thema ditquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
We gaan langs de afdelingen in de kledingwinkel
Ik had hem al een hele tijd klaar staan en vandaag kon ik er echt niet omheen vond ik.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:23 schreef brother52 het volgende:
Malcolm McLaren - Something's Jumpin' In My Shirt
Konijntjesquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Konijntjes![]()
Oh nee, die sprongen eergisteren juist op mijn shirt.
Puur toeval dat deze en de volgende bandnaam met water te maken hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Melting het volgende:
Ik zet de stream even aan op mijn mobiel, dan kan ik blijven luisteren tijdens het douchen.
Het moest zo zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Puur toeval dat deze en de volgende bandnaam met water te maken hebben.
Live ook erg leuk, alleen moeten ze de zanger wel met een touwtje vastbinden anders zweeft hij weg.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het moest zo zijn![]()
Dit klinkt wel bijzonder. Fijn nummer wel
Welkom!quote:
Goede avond....quote:
Dus livelink.... dress to impress!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welkom!
We zijn kleding aan het kopen.
Baggy Trousers?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welkom!
We zijn kleding aan het kopen.
Had ik hem gehad, had ik hem waarschijnlijk wel gedraaid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:50 schreef livelink het volgende:
Suit & Tie van Justin Timberlake is de enige andere waar ik zo op kom. Maar ik denk niet dat dat iets is dat brother52 heeft of draait.
Is best een goed nummer ook (vind ik dan).quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had ik hem gehad, had ik hem waarschijnlijk wel gedraaid.
Ik ken het volgens mij helemaal niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Is best een goed nummer ook (vind ik dan).
En Elvis - Blue suede shoes?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:50 schreef livelink het volgende:
Suit & Tie van Justin Timberlake is de enige andere waar ik zo op kom. Maar ik denk niet dat dat iets is dat brother52 heeft of draait.
quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Weer een hoop nieuwe dingen gehoord.
Leuk thema zo. We schakelen zo over naar tv naar iets wat we niet terug kunnen kijken.
Dank Brother!
Of Johnny Russell - Rednecks, White Socks And Blue Ribbon Beerquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]Die had ik er niet eens bij.
3 paar schoenen vond ik ook wel genoeg.
Fijne avond.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Weer een hoop nieuwe dingen gehoord.
Leuk thema zo. We schakelen zo over naar tv naar iets wat we niet terug kunnen kijken.
Dank Brother!
De sokken zijn vanavond uitverkochtquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Johnny Russell - Rednecks, White Socks And Blue Ribbon Beer
Of Pat Flowers - Rock-Sock The Boogie om in het sokken thema te blijven.
Ja, die heb ik nog steeds aan. Ben nog niet overgestapt.quote:
Ik was al wel overgestapt maar deze week toch mijn winterjas maar weer aan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog steeds aan. Ben nog niet overgestapt.
Aanhouden dan...... al geloof ik het nog steeds niet helemaal van de sneeuw.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog steeds aan. Ben nog niet overgestapt.
Misschien niet in het zuiden, maar ik geloof het wel. Ook wel een beetje leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Aanhouden dan...... al geloof ik het nog steeds niet helemaal van de sneeuw.
Wat is Homburg?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:10 schreef brother52 het volgende:
Prince & the Revolution - Raspberry Beret
Procol Harum - Homburg
Een deelgemeente van de Belgische gemeente Blieberg.quote:
De Homburg is een exclusieve zwarte hoed, die van oorsprong in het rijke plaatsje Bad Homburg (Duitsland) werd gemaakt.quote:
Dat wordt het vanzelf als je het maar lang genoeg draagt.quote:
instrumentale kleding?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:19 schreef brother52 het volgende:
De volgende is instrumentaal geloof ik, eigenlijk tegen mijn principes maar kon hem er niet uit gooien.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt het vanzelf als je het maar lang genoeg draagt.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt het vanzelf als je het maar lang genoeg draagt.
What's in a name.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:21 schreef brother52 het volgende:
The Claypool Lennon Delirium - There's No Underwear In Space
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:25 schreef brother52 het volgende:
Tori Amos - The Power of Orange Knickers
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Arctic Monkeys - Dancing Shoes
03. Paolo Nutini - New Shoes
04. Iron Maiden - Die With Your Boots On
05. David Dundas - Jeans On
06. ZZ Top - Blue Jeans Blues
07. Los Alegres - Yes I Like Your Bermuda
08. Madness - Baggy Trousers
09. Dr. Hook - Baby Makes Her Blue Jeans Talk
10. Sparks - Angst In My Pants
11. Dead Letter Circus - The Veil
12. ed harcourt - black dress
13. The Like - Narcissus In A Red Dress
14. Cake - Short Skirt Long Jacket
15. David Bowie - Black Tie White Noise
16. Fish - jumpsuit city
17. Paul Weller - Peacock Suit
18. Veruca Salt - Wet Suit
19. Bettie Serveert - Private Suit
20. Tad - Thistle Suit
21. Stone Temple Pilots - All In The Suit That You Wear
22. Kinks - Dedicated Follower Of Fashion
23. Malcolm McLaren - Something's Jumpin' In My Shirt
24. Oceansize - Commemorative ... T-Shirt
25. Pond - Sunlight Cardigan
26. Weezer - Undone (The Sweater Song)
27. Stereophonics - More Life in A Tramps Vest
28. Mando Diao - Blue Lining White Trenchcoat
29. Presidents of the United States of America - Jennifer's Jacket
30. Rory Gallagher - Cloak & Dagger
31. Better Than Ezra - Wintercoats
32. Suede - She's In Fashion
33. Prince & the Revolution - Raspberry Beret
34. Procol Harum - Homburg
35. Pulp - Underwear
36. The Claypool Lennon Delirium - There's No Underwear In Space
37. Tori Amos - The Power of Orange Knickers
38. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:29 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, brother52. Was een leuke verrassende trip door de kledingzaak.![]()
Mooi moment om plat te gaan.
Fijne avond nog.
Staat op het album (hoe kan het ook anders) Suits uit 1994.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Die van Fish ken ik trouwens niet. Straks toch maar eens luisteren.
Ik heb maar een stuk of 3 liedjes van the specials geloof ik.quote:
Daar moet je dan wat aan gaan doen…quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb maar een stuk of 3 liedjes van the specials geloof ik.
Getver, vanavond staat er een honkbalwedstrijd op het programma…quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:35 schreef livelink het volgende:
Hier sneeuwt het al Melting. Je moet het dus toch maar geloven.
Het zal niet blijven liggen, denk ik. Volgens mij is er wel in slechtere omstandigheden gespeeld, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Getver, vanavond staat er een honkbalwedstrijd op het programma…
Goedemorgen!
Jawel, maar bij nattigheid worden nog niet gestarte wedstrijden vaak afgelast en op de tribune wordt het er ook niet warmer op…quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal niet blijven liggen, denk ik. Volgens mij is er wel in slechtere omstandigheden gespeeld, toch?
Ja, dat laatste is zeker minder. Flesje beerenburg mee en regelmatig een flinke slok. Blijf je wel warm.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar bij nattigheid worden nog niet gestarte wedstrijden vaak afgelast en op de tribune wordt het er ook niet warmer op…
quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:35 schreef livelink het volgende:
Hier sneeuwt het al Melting. Je moet het dus toch maar geloven.
en dichtbij de zonnige benzineprijzenquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik woon gelukkig in het zonnige zuiden.![]()
Goedemorgen Mad & Symph.
Lang leve het thuiswerken!quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:09 schreef Symphonic het volgende:
Wat hier naar beneden komt is net geen regen en net geen sneeuw.
Weer om lekker binnen te blijven bij de kachel.
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:32 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen, heb jij al sneeuw? Hier alleen lichte motregen maar ik heb voor de zekerheid gisterenavond al mijn tomatenplantjes naar binnengehaald.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]hier is het grotendeels wit. Dun laagje en het begint nu te dooien.
Diepvriestomatenplantjesleuk woord voor Scrabble.
Dat past niet op het bord!quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Diepvriestomatenplantjesleuk woord voor Scrabble.
Nieuwe huisregels opstellen, je mag gewoon de bocht omquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Enkelvoud ook niet![]()
Nou dan leggen we gewoon 2 borden naast elkaar
Jippieeeeeequote:Op donderdag 31 maart 2022 12:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nieuwe huisregels opstellen, je mag gewoon de bocht om
Dat kan langerquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jippieeeeee![]()
Dan kunnen we eindelijk eens hottentottententententoonstellingsterrein leggen.
Ja maar ja maar, dan gaat @brother52 weer zeggen dat dat niet op het rekje past. En we gaan natuurlijk niet 2 rekjes naast elkaar zettenquote:
Brother krijgt genoeg van die rekjes binnen bij de kringloop. Zitten er trouwens vaak van die vintage washandjes in de dozen die je binnenkrijgt, brother? Onze stenen zaten in zo’n mooie bruine met oranje en gele streepjes vroeger thuis.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan gaat @:brother52 weer zeggen dat dat niet op het rekje past. En we gaan natuurlijk niet 2 rekjes naast elkaar zetten
Rummicubrekjes gebruiken, die nemen wat minder ruimte in.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan gaat @:brother52 weer zeggen dat dat niet op het rekje past. En we gaan natuurlijk niet 2 rekjes naast elkaar zetten
Weet ik eigenlijk niet. Textiel let ik nooit zo op.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brother krijgt genoeg van die rekjes binnen bij de kringloop. Zitten er trouwens vaak van die vintage washandjes in de dozen die je binnenkrijgt, brother? Onze stenen zaten in zo’n mooie bruine met oranje en gele streepjes vroeger thuis.
Nee, in de dozen van spelletjes zoals scrabblequote:Op donderdag 31 maart 2022 12:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Textiel let ik nooit zo op.
Die zie ik eigenlijk ook niet zo vaak voorbij komen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, in de dozen van spelletjes zoals scrabble
quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:16 schreef brother52 het volgende:
De show van gister kan in de reprise… weer 2 overhemden erbij… en wat andere meuk.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:03 schreef just me het volgende:
wat dacht je, ik ga snow patrol draaien, misschien krijgen we dan weer sneeuw ?
Zomersproetjes zijn er vandaag ook al niet bijgekomenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Liever niet.
Kwam toevallig zo uit.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
Zomersproetjes zijn er vandaag ook al niet bijgekomen
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:11 schreef just me het volgende:
Ik krijg zaterdag 3 mannen te logeren![]()
ben vandaag al druk bezig geweest om de logeerkamer en de "baby"kamer weer eens goed te stoffen en dat soort dingen.
Correct!quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:12 schreef Tjoent het volgende:
Draai je nu Easy Lover, Melting?![]()
Mijn verbinding hapert..
Oh dat is wel in momenteel toch, gezin opvangen, foto's op facebook zetten en dan zeggen dat het toch niet kliktquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga even uit van 1 man en 2 jongemannnen (kabouters)
Of ga je een Oekraïens gezin opvangen?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:12 schreef Tjoent het volgende:
Draai je nu Easy Lover, Melting?![]()
Mijn verbinding hapert..
Zeker gezellig. Maar ook wel vermoeiend denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is wel in momenteel toch, gezin opvangen, foto's op facebook zetten en dan zeggen dat het toch niet klikt
mijn schoondochter is het weekend weg en daarom komt Junior met de kabouters hier, wel gezellig
Dank uquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Correct!
Welkom Tjoent.
[ afbeelding ]
Ja dat wel, we hadden gehoopt op mooi weer maar het zal nu wel veel bouwen worden met duplo, ook leukquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker gezellig. Maar ook wel vermoeiend denk ik.
Symph is jaloers, hij heeft nog maar een paar passende overhemden, alles wat hij probeert en bij de schouders goed zit is verder te kort en zijn eigen collectie hangt als een tent los om hem heen met 18 kilo minderquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:16 schreef brother52 het volgende:
De show van gister kan in de reprise… weer 2 overhemden erbij… en wat andere meuk.
18 kg minderquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph is jaloers, hij heeft nog maar een paar passende overhemden, alles wat hij probeert en bij de schouders goed zit is verder te kort en zijn eigen collectie hangt als een tent los om hem heen met 18 kilo minder
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat wel, we hadden gehoopt op mooi weer maar het zal nu wel veel bouwen worden met duplo, ook leuk
quote:
nee joh, ik was gewoon niet helder, ik dacht dat ik de begintune hoorde van house of the rising sunquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit hield verband met de storm / orkaan Katrina dacht ik.
Dat zit er ook in…quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, ik was gewoon niet helder, ik dacht dat ik de begintune hoorde van house of the rising sun
Oh dank je welquote:
Volstaat dit?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan ga jij maar met kurk in de weer.
Het wordt hier langzaam aan wel kouder, brrr, cv maar even wat hoger zetten, fuck de gasprijzenquote:
Niet Poetin steunenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het wordt hier langzaam aan wel kouder, brrr, cv maar even wat hoger zetten, fuck de gasprijzen
Sorry maar ik ga niet in de kou zittenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:24 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Niet Poetin steunen![]()
Dikke kleren aan
Ik ken Max niet, maar Werner ken ik welquote:
Zorgen dat je het snel warmer krijgt dan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga niet in de kou zitten
Ik zit al met 'n dekentje op de bank, maar ik heb gisteren mijn 2e booster gekregen, daar zal ik het ook wat koud door hebben, wat rillerig enzo
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Ma que Bella Questo Amore van Eros Rammazoti…
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Met een bodem van kurk eehhh karton?
Nee, vers van de Italiaanse pizzeria, flinterdunne chrunchy bodem.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Met een bodem van kurk eehhh karton?
quote:
Vind ik ook een leuk nummer.quote:
Oeh lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vers van de Italiaanse pizzeria, flinterdunne chrunchy bodem.
Die Amerikaanse zooi blief ik niet…
quote:
jawel, maar ik moest even zoekenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
just me is niet op aan het letten!
Opletten, er komen binnenkort nieuwe smileys bij…quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
jawel, maar ik moest even zoeken
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opletten, er komen binnenkort nieuwe smileys bij…
Yesterday man is een ander nummer. Lijkt er wel op overigensquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yesterday_Man
Wat heb jij nou weer voor versie?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Chris_Andrewsquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yesterday_Man
Wat heb jij nou weer voor versie?
Nee, zoals Symph zegt.... 2 verschillende platen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt de verkeerde hoes gepost, @:melting…
Je bent niet minder welkom.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
Time is not on my side deze week. Maar goedenavond, ik luister even mee
Hoiquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
Bonsoirquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
Geen honkbal dus?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt de verkeerde hoes gepost, @:melting…
Nooit geweten dat het 2 verschillende songs waren…quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zoals Symph zegt.... 2 verschillende platen.
Zie mijn gepostte link.
Lijken ook enorm op elkaar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het 2 verschillende songs waren…
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag weer ruzie met een klant. Weer eentje waar de bedrijfsjurist bijgehaald moest worden. Zou het aan mij liggen?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag weer ruzie met een klant. Weer eentje waar de bedrijfsjurist bijgehaald moest worden. Zou het aan mij liggen?
Het voordeel (en tegelijk ook nadeel) is dat de dames van de kleding mijn smaak kennen en met van alles aan komen zetten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph is jaloers, hij heeft nog maar een paar passende overhemden, alles wat hij probeert en bij de schouders goed zit is verder te kort en zijn eigen collectie hangt als een tent los om hem heen met 18 kilo minder
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:46 schreef livelink het volgende:
Je moet van je afbijten naar je collega's, niet naar je klanten…quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:46 schreef livelink het volgende:
Excuses. Heb de score weer even rechtgetrokken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:47 schreef Tjoent het volgende:
Melting, waarom kreeg ik geen nul punten?
Ik weet niet. Ik ben de laatste tijd wel wat geprikkeld. Laat ik het zo zeggen; ik ga op dit moment de strijd wel aan, waar ik hem anders nog wel eens uit de weg ga. Maar in dit geval escaleerde het vanuit het helemaal niks.quote:
Altijd fijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:46 schreef livelink het volgende:
Dat roep ik ook altijd wanneer ik de telefoon er weer eens gefrustreerd op gooi.quote:
Hoe gaat het met Imca eigenlijk? Ook niet zo heel goed toch?quote:
Maar je bent ook wel een beetje de boksbal die de eerste klappen mag opvangen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ben de laatste tijd wel wat geprikkeld. Laat ik het zo zeggen; ik ga op dit moment de strijd wel aan, waar ik hem anders nog wel eens uit de weg ga. Maar in dit geval escaleerde het vanuit het helemaal niks.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Imca eigenlijk? Ook niet zo heel goed toch?
Niets van gehoord.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Imca eigenlijk? Ook niet zo heel goed toch?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:54 schreef livelink het volgende:
Net toevallig vandaag een stukje over Imca in de krant. Het gaat dus goed kennelijk.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Vind je het begin op elkaar lijken?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Soul Assylum - Runaway Train
Don't Answer Me - Alan Parsons Prject
Nee, maar ik wilde graag Soul Assylum - Runaway Train typen…quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je het begin op elkaar lijken?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde graag Soul Assylum - Runaway Train typen…
Schapen met kapselsquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:59 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Leuk kapsel wel... voor een schaap.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:01 schreef Tjoent het volgende:
Don't it make my brown eyes blue - Crystal nogwat
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Don't You Make My Brown Eyes Blue - Crystal Gayle
Dat is de huislijk geweld versiequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Don't You Make My Brown Eyes Blue - Crystal Gayle
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Schapen met kapselshttps://www.apost.com/nl/(...)nuffels-lijkt/29286/
De Will Smith edition…quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de huislijk geweld versie
Ik had dezelfde freudiaanse verschrijvingquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de huislijk geweld versie
Die wordt zelf gewoon in elkaar geslagen door zijn vrouw. En dat gedrag kopieert hij.quote:
Ik ben zo blij dat ik niet de eerste was…quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel, Tjoent. Wist niet dat je er zo op gesteld was.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet de eerste was…
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet de eerste was…
Details...quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel, Tjoent. Wist niet dat je er zo op gesteld was.
[ afbeelding ]
SPOILER: Update!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:07 schreef MadMaster het volgende:
SPOILER: Update!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
SPOILER: Update!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ze allemaal!Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Aaah, ik smelt weg hier. En dat bij de show van MeltingSPOILER: Update!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Aaah, ik smelt weg hier. En dat bij de show van Melting
Heeft ie overgewicht?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:10 schreef livelink het volgende:
Mijn kat heeft suikerziekte. Elke dag 2x prikken en nu nog om de 2 dagen naar de dierenarts. Het is dat ik zoveel van die kat hou
Een huisdier heb je in goede en slechte tijden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:10 schreef livelink het volgende:
Mijn kat heeft suikerziekte. Elke dag 2x prikken en nu nog om de 2 dagen naar de dierenarts. Het is dat ik zoveel van die kat hou
Ja, hij zit al 3 jaar op streng dieetvoer en was juist lekker afgevallen. Maar hij ging ineens steeds meer drinken en plassen, dus ik was er al bang voor. Je bent er wel klaar mee hoor. Ook in het weekend om 06.00 opstaan, want je moet wel elke dag op dezelfde tijd prikken. En we zullen het maar niet over de kosten hebben. Maar vooruit, dat weet je als je dieren neemt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |