Het waren 2 regels, maar prima.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat ga ik toch niet allemaal lezen.
Maar oke bedankt, misschien ga ik dit wel kijken.
Ergens ziet de trailer er wel goed uit. Ze hebben het enigzins verneukt bij de echte fans door dat gekke woke millennials filmpje.quote:
Dat heb ik gemist, maar pech voor die echte fans danquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ergens ziet de trailer er wel goed uit. Ze hebben het enigzins verneukt bij de echte fans door dat gekke woke millennials filmpje.
Volgens mij haal je weer 2 series door elkaar heen en ik vind dat anti woke gejank eigenlijk wel net zo vermoeiend als pro-woke warriors.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ergens ziet de trailer er wel goed uit. Ze hebben het enigzins verneukt bij de echte fans door dat gekke woke millennials filmpje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Opzich is het verhaal wel interessant, het is geen song of ice and fire, maar wel boeiend. Alleen teveel gericht op een familie. Dat kan een nadeel zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik word er niet bepaald warm van eerlijk gezegd, heb nog niet het gevoel dat er een verhaal is dat de moeite waard is. Laat me wel graag verrassen. Sowieso zal het qua productie, set design etc. wel cool zijn.
Ik hoop vooral op veel lore. Als het echt een beetje een grote dure soapserie wordt dan wordt ik er niet heel warm van. Daarom had ik in een nieuwe ASOIAF serie graag Asshai gezien of Sothyros, nieuwe delen van die wereld.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:34 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
[..]
Opzich is het verhaal wel interessant, het is geen song of ice and fire, maar wel boeiend. Alleen teveel gericht op een familie. Dat kan een nadeel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |