geen obsessief compulsief geklaagquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Gezellige mensen maar soms beetje rustig.
Ik concentreer mij ook op mijn nieuwe baan, gelukkig gaat het daar goed.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen obsessief compulsief geklaag
Echt hequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen obsessief compulsief geklaag
Ik geef je een roosje een roosje...quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor de dames heb ik overigens roosjes... is een traditie
Hier aan de kust is het nog vrij frisjes.quote:
Liefquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor de dames heb ik overigens roosjes... is een traditie
Hier aan de kust niet zo hoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier aan de kust is het nog vrij frisjes.
Vorig jaar rond deze tijd hadden we die voorjaarsweken nog niet eens gehad en kregen we pas in mei enigszins acceptabele temperaturen....quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Tis gewoon te koud vergeleken met vorig week
Klopt volgens mij ook een natte maand gehad.. maar dat soort dingen onthoud ik eigenlijk niet echtquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd hadden we die voorjaarsweken nog niet eens gehad en kregen we pas in mei enigszins acceptabele temperaturen....
Je hebt een natte maand gehad huehuehuequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt volgens mij ook een natte maand gehad.. maar dat soort dingen onthoud ik eigenlijk niet echt
Jij zeker nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt een natte maand gehad huehuehue
Lekker, ik zit net een reportage te kijken dat het een stuk duurder gaat worden.quote:
Patat?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, ik zit net een reportage te kijken dat het een stuk duurder gaat worden.
men vergeet dat er nog osssewit bestaatquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, ik zit net een reportage te kijken dat het een stuk duurder gaat worden.
We hebben véél regen gehad vorig jaar inderdaad......maar ja, het komt zoals het komt hèquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt volgens mij ook een natte maand gehad.. maar dat soort dingen onthoud ik eigenlijk niet echt
Owjah, zonnebloemolie idd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
men vergeet dat er nog osssewit bestaat
Het gaat om de aardappel zelf, die gaan duurder worden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, zonnebloemolie idd.
Dan maar overal palmbomen gaan planten!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt een natte maand gehad huehuehue
Arachide-olie, kokosolie, sla-olie ....quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, zonnebloemolie idd.
Dan maar overal palmbomen gaan planten!
Daarom airfryerquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje prijzig om je slappe frikandel in te hangen.
Pleur op met je airfryer.quote:
Haha ja we zitten er over te denken er weer eentje aan te schaffen. Toentertijd vond ik het echt dikke ellende. Ding al snel weer weggegeven.quote:
Neequote:
Wordt arachideolie van spinnen gemaaktquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Arachide-olie, kokosolie, sla-olie ....
Nee van pinda's.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Wordt arachideolie van spinnen gemaakt
van een aantal fokkers/foksters krijg je ook wel een slappe frikandelquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hier ga ik m'n slappe frikandel ook echt niet in hangen hoor!
arachnidquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nee van pinda's.
Je bent in de war met arachnodinges
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nee van pinda's.
Je bent in de war met arachnodinges
Daar helpt ossewit ook niet voorquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van een aantal fokkers/foksters krijg je ook wel een slappe frikandel
Eerst even in de vriezer leggen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel
die gestolde blokken kan je ze goed mee bekogelen
En als ze er uit zien als die schaatsster van die maandverbandreclame, heb je kans dat ze er nog bij gaan zitten ook om die blokken Ossewit op e gaan vreten!quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel
whutquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst even in de vriezer leggen.
wiequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze er uit zien als die schaatsster van die maandverbandreclame, heb je kans dat ze er nog bij gaan zitten ook om die blokken Ossewit op e gaan vreten!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst even in de vriezer leggen.
nee die kan ik wel aanwijzenquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De FOK!sters die met Ossewit bekogeld gaan worden?
Kijk je nooit reclames op tv?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee die kan ik wel aanwijzen
die schaatster?
Ik ook.quote:
Is een reclame van Robert Jensen's vrouwelijke evenbeeld op schaatsen die ff laat zien hoe lenig ze is met dat merk maandverband in d'r Marianas Trenchquote:
Vietnamese loempia's en kibbeldingenquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
FRIKANDELLEN, en eventuele kroketten !!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vietnamese loempia's en kibbeldingen
quote:
Geen gekibbel hier!quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vietnamese loempia's en kibbeldingen
Milfquote:
Meneer worstquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel
Zo mevrouw, komt u maar even mee ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
wie gaan we bekogelen en waarmee?
Rutte? de Jong? Kaag?
* greysbones kijkt of ze al een politieagent aan de deur ziet staan
zou je vanuit het gevang mogen Fokken?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo mevrouw, komt u maar even mee ...
Je hebt toch af en toe internet tijd? Op zo'n gemeenschappeljike computer?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou je vanuit het gevang mogen Fokken?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt toch af en toe internet tijd? Op zo'n gemeenschappeljike computer?
Aii. En dan post die ander allemaal dingen onder jouw naam. Dat kan genant worden....quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
heeft er al iemand ingelogd voor je
Owja. Even kijken of hier wat te beleven is. Tijd om te koken...quote:
of onder zijn naamquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aii. En dan post die ander allemaal dingen onder jouw naam. Dat kan genant worden....
Als die zielen maar bier meebrengen vind ik alles best.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die zielen maar bier meebrengen vind ik alles best.
Nou dat kan, ik heb nog een paar blikjes bier in de koelkast liggen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die zielen maar bier meebrengen vind ik alles best.
Even wachten tot vrijdagavond.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat kan, ik heb nog een paar blikjes bier in de koelkast liggen.
zo is datquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt dat ik en Greysbones geen bier drinken
Dat is goed.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even wachten tot vrijdagavond.
Ja of willen jullie van die mixdrankjes?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo is dat
wij zijn de goedkope mensen op een feestje![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of willen jullie van die mixdrankjes?
Hierin kan ik je niet tegenspreken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee ben zo al gek genoeg[ afbeelding ]
Dat merken we nog niet echt...quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ben zo al gek genoeg[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hierin kan ik je niet tegenspreken.
Je moet wel heel zeker van jezelf zijn wil je een vrouw tegenspreken...quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hierin kan ik je niet tegenspreken.
hmmmmquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat merken we nog niet echt...
Owja? Een meet? Da's goed.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmmm
tja dan moeten we maar eens een viv meet doen he
in de zomer
We hebben een groter tuinhuisje nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmmm
tja dan moeten we maar eens een viv meet doen he
in de zomer
waar blijft ons zomerhuisquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben een groter tuinhuisje nodig.
Met zijn allen naar de speeltuin.quote:
Dat. En het kan enorm tegenvallen. Maarja...quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zijn allen naar de speeltuin.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee!
we gaan niet
ik herhaal niet naar de speeltuin
moeten we savonds GG weer van de glijbaan aftrekken
FF die niet van de wip wil
komt niet goed
ik heb nog nooit een meet gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat. En het kan enorm tegenvallen. Maarja...
Nu vond ik de 40+ meet erg leuk. Maar ik zag er enorm tegenop.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee!
we gaan niet
komt niet goed
Godver dacht ik eindelijk eens te kunnen wippen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee!
we gaan niet
komt niet goed
Ow nou... oops.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een meet gedaan![]()
Je krijgt ook schrale lippen als je een hele meet doet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een goed humeur, als je die hebt is het al prima.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had jij schrale lippen na afloop van die 40+ meet, SBE?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je krijgt ook schrale lippen als je een hele meet doet.
ik denk dat SBE hele rare dingen doet tijdens een meetquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had jij schrale lippen na afloop van die 40+ meet, SBE?
Zekers niet, ik heb wel hele leuke 40+ meets meegemaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had jij schrale lippen na afloop van die 40+ meet, SBE?
En valt het mee of vaak toch wel tegen, een FOK!ker in het echt?quote:
Meestal valt het wel mee.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En valt het mee of vaak toch wel tegen, een FOK!ker in het echt?
Die vrijheid heb je altijd idd, meestal vond ik het kut dat de meet er weer op zat want rete leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Mocht de meet of een FOK!ker tegenvallen, je kunt zo weggaan natuurlijk.
of eerst op een afstandje kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Mocht de meet of een FOK!ker tegenvallen, je kunt zo weggaan natuurlijk.
Uhuh. Ik herkende niemand. En sommige users kende ik niet eens als user.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
of eerst op een afstandje kijken
en dan kijken wie je denkt te herkennen
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wat smaakt Grolsch Lentebok slecht na Paasij
Ik zal je één ding vertellen, je verwachtingen over hoe er iemand er uit ziet klopt van geen kanten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
of eerst op een afstandje kijken
en dan kijken wie je denkt te herkennen
dat had ik al wel doorquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal je één ding vertellen, je verwachtingen over hoe er iemand er uit ziet klopt van geen kanten.
Dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal je één ding vertellen, je verwachtingen over hoe er iemand er uit ziet klopt van geen kanten.
Geen idee, dat ken ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja komt wel vaker voor hoor.
Volgens mij had Hel&Verdoemenis dat ook?
Dan ben je verder dan ik.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:28 schreef Ama het volgende:
Ik begin heel langzaam volwassen te worden.
vind je het tijd worden?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:28 schreef Ama het volgende:
Ik begin heel langzaam volwassen te worden.
Ik zeg ook heel langzaam. Ik zit nu ongeveer op het niveau van een kind van 15.quote:
Oei, dat is de leeftijd van een opstandige puber.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg ook heel langzaam. Ik zit nu ongeveer op het niveau van een kind van 15.
Die is GOED!!!quote:
Past wel bij me.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, dat is de leeftijd van een opstandige puber.
quote:
Haar posts zijn dat inderdaadquote:
GG? woon jij in Drenthe?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
mensen die naar Drenthe trokken keerden nooit meer terug... verloren geraakt in de eindeloze woeste gronden van deze meest mysterieuze provincie van het land... hun spookachtige stemmen hoort men bij avond nog galmen over de heidevelden... "Weeeee u..."
Die zal ik eens proberen, thanks. 10% valt mee.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is GOED!!!
[ afbeelding ]
Zeker op een warme zomeravond bij een rokerige houtskool-bbq met hickory houtsnippers op de kolen!
Dus jij kan al op een fiets fietsen zonder zijwieltjes.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg ook heel langzaam. Ik zit nu ongeveer op het niveau van een kind van 15.
Ja dat lukt me nog net.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij kan al op een fiets fietsen zonder zijwieltjes.
Klinkt ls Mini-ToT die een brandweerwagen nadoet: "WEEEE-UUUU WEEEE-UUUU WEEE-UUUU!!!!"quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
mensen die naar Drenthe trokken keerden nooit meer terug... verloren geraakt in de eindeloze woeste gronden van deze meest mysterieuze provincie van het land... hun spookachtige stemmen hoort men bij avond nog galmen over de heidevelden... "Weeeee u..."
Zolang ze onderweg geen eten voorbij ziet komenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij kan al op een fiets fietsen zonder zijwieltjes.
Dan zou mijn vraag zijn geweest: Willen we meer of minder bier?!quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij kom je stiekem uit Venlo
De arme spoken krijgen ook totaal geen aandacht van autochtone Drentenaren... Die zijn nogal boers en nuchter, en wanneer ze een spook zien zeggen ze dat 'ie normaal moet doen en er geen tijd is voor malligheden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt ls Mini-ToT die een brandweegwagen nadoet: "WEEEE-UUUU WEEEE-UUUU WEEE-UUUU!!!!"
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De arme spoken krijgen ook totaal geen aandacht van autochtone Drentenaren... Die zijn nogal boers en nuchter, en wanneer ze een spook zien zeggen ze dat 'ie normaal moet doen en er geen tijd is voor malligheden.
Ja, of die worden mee uitgevraagd naar de bierkeetquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]Beetje als de Witte wievn'n die maar terug de keuken in moeten?
Hej wit wief, wil-oe brommers goan kiek'n met mien?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, of die worden mee uitgevraagd naar de bierkeet
Met zijn goedkeuring?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
heb zoonlief vanmiddag opgegeven voor theorie examen brommer
Waarom zou je nu nog je brommer bewijsje gaan halen als je al met 16,5 met B-bewijsje kunt beginnen? Is dat geen weg gegooid geld?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
ja die wil graag zijn brommerrijbewijs halen als hij 16 isquote:
Moet-ie vanavond maar naar John Williams gaan kijken, vanavond gaat het over theorie!quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
das auto hequote:Op woensdag 30 maart 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie vanavond maar naar John Williams gaan kijken, vanavond gaat het over theorie!
waarom niet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zou boeken meenemen als ik zou komen. Maar ik kom niet.
2 versus 4 wielen, big deal!quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
das auto he
zit echt een groot verschil in![]()
ik denk dat je dik zou zakkenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
2 versus 4 wielen, big deal!Alles door tweeën delen!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry mij maak je hier niet blij mee.
Kom morgen dan meetenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij zijn niet woke hoor, Mini-ToT heeft gewoon de pronouns hij/hem!
noik zequote:Op woensdag 30 maart 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik ga nog even family timen hier![]()
Mini-ToT is VIV erelid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij zijn niet woke hoor, Mini-ToT heeft gewoon de pronouns hij/hem!
Boink ze!quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik ga nog even family timen hier![]()
Blijft gewoon een kind hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor mini-ToT maken wij een uitzondering...
quote:
maaruh heb je al eens een meet gehad waar iemand een kind had meegenomen?quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
maaruh heb je al eens een meet gehad waar iemand een kind had meegenomen?
Erger zijn moderators die zich als een kleuter gedragen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:46 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind @:dud0r zijn kind ook niet ineens geweldig omdat ik dud0r wel graag mag. Het blijft gewoon een kind hoor.
Heeeeyquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Erger zijn moderators die zich als een kleuter gedragen.
Zeker wetenquote:Op woensdag 30 maart [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2642248/2/50#p204276043]woensdag 30 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo is dat
wij zijn de goedkope mensen op een feestje![]()
kan me ook niet voorstellen dat iemand zijn kind meenemeemt?quote:
Ik wel helaas.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat iemand zijn kind meenemeemt?
ik weet heeeeeel erg zeker dat hij jou niet bedoeldquote:
Mag ik wel mijn parkiet meenemen?quote:
Moet je Kluun vragen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet heeeeeel erg zeker dat hij jou niet bedoeld
Ja nog steeds veel pijn, helaas kon de spoedtandarts ook niks meer voor me doen. moet afwachten tot morgenavond als het dan nog zoveel pijn doet dan moet ik weer bellen. Maar ja het is niet anders.quote:
Jij kent mij te goed.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet heeeeeel erg zeker dat hij jou niet bedoeld
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja nog steeds veel pijn, helaas kon de spoedtandarts ook niks meer voor me doen. moet afwachten tot morgenavond als het dan nog zoveel pijn doet dan moet ik weer bellen. Maar ja het is niet anders.
Hoe is het met jou?
Maand geleden nog een review over mij ergens, zie hierboven. Is ook niet de eerste hoor.quote:
aah gezellig typje dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:53 schreef Ama het volgende:
Deze parel al gezien van Kluun?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:53 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, blijkbaar nog niet door iedereen op FOK! gehaat, zie Nieuwe Topics.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger zijn moderators die zich als een kleuter gedragen.![]()
Als ik naar een meet ga, neem ik hem sowieso mee!quote:Mini- ToT is tof maar of hij op een meet meekomt is nog maar de vraag.
Omdat mijn eigen tandarts dus ''alles'' al gedaan heeft, en de kies kan er nu niet uit in dit stadium van ontstekingquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waarom kunnen ze niks doen?
hier wel ok
Er post nu ook iemand met een nieuw account die zegt dat ik hem/haar kenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn diverse kloontjes waarvan ik denk dat hij het is.
kan dat figuur niet gedwongen opgenomen en chemisch gecastreerd worden?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:53 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Omdat mijn eigen tandarts dus ''alles'' al gedaan heeft, en de kies kan er nu niet uit in dit stadium van ontsteking![]()
Maar ze zei wel dat als het zo doorgaat ze bang is dat het trekken aan een dood paard word![]()
Mooizo lieverd
mooi balen dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Omdat mijn eigen tandarts dus ''alles'' al gedaan heeft, en de kies kan er nu niet uit in dit stadium van ontsteking![]()
Maar ze zei wel dat als het zo doorgaat ze bang is dat het trekken aan een dood paard word![]()
Mooizo lieverd
Trek het je niet aan wat één persoon zegt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:53 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Tja terwijl hartstikke interessante topics over woke bullshit juist gesloten worden onder het mom van "We gaan dat soort mensen hier geen podium geven!"quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan dat figuur niet gedwongen opgenomen en chemisch gecastreerd worden?
beetje kansloos dat zulke lui keer op keer (hier) een podium krijgen.
Geen leuk vooruitzicht. Sterkte.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mooizo lieverd
Kluun krijgt hier geen podium meer. Kluun1985 heeft een permban inmiddels en alle kloontjes die ze maakt gaan de prullenbak in zodra ze na 5 topics ofzo weer door de mand valt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan dat figuur niet gedwongen opgenomen en chemisch gecastreerd worden?
beetje kansloos dat zulke lui keer op keer (hier) een podium krijgen.
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja terwijl hartstikke interessante topics over woke bullshit juist gesloten worden onder het mom van "We gaan dat soort mensen hier geen podium geven!"![]()
Ja zeg dat welquote:
Moet ibuprofen nemen en paracetamol. Ook heb ik antibioticaquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi balen dus
wel pijnstillers dan?
Oooh Kluun kan de tering krijgen, ik lach hier alleen maar om.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Trek het je niet aan wat één persoon zegt.
Dankjequote:Op woensdag 30 maart 2022 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen leuk vooruitzicht. Sterkte.
heeft lang geduurdquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Kluun krijgt hier geen podium meer. Kluun1985 heeft een permban inmiddels en alle kloontjes die ze maakt gaan de prullenbak in zodra ze na 5 topics ofzo weer door de mand valt.
Het is officieel dat dat ding echt een vrouw is?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Kluun krijgt hier geen podium meer. Kluun1985 heeft een permban inmiddels en alle kloontjes die ze maakt gaan de prullenbak in zodra ze na 5 topics ofzo weer door de mand valt.
ze?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel zeker van dat het een vrouw is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is officieel dat dat ding echt een vrouw is?
Die filmpjes vond ik nog niet echt overtuigend.
Ik kom je wel vaker tegen op fok ook al post ik niet in dat topic. Best wel leuk om je hier te zien.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh Kluun kan de tering krijgen, ik lach hier alleen maar om.
Dankjewel.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom je wel vaker tegen op fok ook al post ik niet in dat topic. Best wel leuk om je hier te zien.
Hell hath no fury.....quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze?
ach ja had het kunnen verwachten
niets zo hatelijk als een gefrustreerde vrouw
Ik was die act al snel wel zat.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond die act best lang nog best leuk, maar op een gegeven moment werd het echt te veel.
Oh ja, same here. Zelfs dreigementen met fysiek geweld, aanslagen op mijn huis via één of andere geheime organisatie enz.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:59 schreef Ama het volgende:
Heb toen ik mod was ook wel genoeg dingen in DM gekregen van andere mensen.
Oh nee bedoel info over bijv. Kluun.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, same here. Zelfs dreigementen met fysiek geweld, aanslagen op mijn huis via één of andere geheime organisatie enz.![]()
(Heeft diegene wel een permban opgeleverd overigens.)
Ja dat ik tegen Kluun was had iedereen wel door dus soms sturen mensen je dan wel eens wat haha.quote:
Volgens mij ook wel, er zijn ook wel goede mods.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:02 schreef Ama het volgende:
Dreigementen enz nooit gehad maar volgens mij was ik verder best een relaxte mod.
* greysbones telt even op haar vingersquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel, er zijn ook wel goede mods.
Als dat hele gezeik toen met Kluun niet was (waar veel permbans zijn gevallen RIP) dan was ik het misschien nog wel geweest. Moet eerlijk zeggen dat ik het al wel even zat was maar ik vond het nog net te leuk om te stoppen maar ja toen kwam er dikke rel tussen mij en Kluun en toen zei ik doei.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel, er zijn ook wel goede mods.
* dud0r houdt zich in om geen opmerking te maken over kut warm makenquote:
ja joh laat je gaanquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r houdt zich in om geen opmerking te maken over kut warm maken
Nee nee. Ik ben een nette jongenquote:
uche uchequote:
Lekker achter je laten, gezellig hier blijven.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Als dat hele gezeik toen met Kluun niet was (waar veel permbans zijn gevallen RIP) dan was ik het misschien nog wel geweest. Moet eerlijk zeggen dat ik het al wel even zat was maar ik vond het nog net te leuk om te stoppen maar ja toen kwam er dikke rel tussen mij en Kluun en toen zei ik doei.
Ik was het nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
uche uche
ahum
sorry zat even wat in mijn keel
Merk soms wel dat ik het nog niet helemaal los kan laten. Als er gedoe is met een spammer ofzo toch altijd FA even berichtje sturen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker achter je laten, gezellig hier blijven.
Jepquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Ama het volgende:
Herkennen jullie dat dat je allemaal soorten snacks hebt in huis maar dat je eigenlijk in net niks zin hebt.
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Ama het volgende:
Herkennen jullie dat dat je allemaal soorten snacks hebt in huis maar dat je eigenlijk in net niks zin hebt.
Beter dan andersomquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Ama het volgende:
Gelukkig hebben we hier weinig last van dat soort figuren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Merk soms wel dat ik het nog niet helemaal los kan laten. Als er gedoe is met een spammer ofzo toch altijd FA even berichtje sturen.Zit er toch beetje in na bijna 5 jaar denk ik.
Precies, hier is de sfeer gewoon leuk!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier weinig last van dat soort figuren.
Jazekerquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Ama het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier weinig last van dat soort figuren.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker achter je laten, gezellig hier blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |