Lekker eet smakelijkquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks een BBQ met de andere bewoners + aanwezige begeleiding.![]()
Gezellig onder het genot van een stukje vleesquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een simpelheid ook
Heb je in je tuin gekeken, ik heb dit ook een keer gehad en toen ik later buiten kwam lag het ergens in mijn tuin. Hadden ook niet aangebeld maar zo in de tuin gegooid en kreeg een mail dat het bezorgd was
Lekkahquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat heb je misgelopen ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.
kost toch weer 60 piek, maar wat erger is, ik had me gewoon echt verheugd op wat ik had besteld deze keerKan opnieuw beginnen
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelfquote:
Dan weet ik wel wie de leverancier is ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelf
quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie de leverancier is ...
Belachelijk dat het zo gaat, maar ik hoor alleen maar slechte berichten over dat bedrijf.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.
kost toch weer 60 piek, maar wat erger is, ik had me gewoon echt verheugd op wat ik had besteld deze keerKan opnieuw beginnen
Heb je met paypal betaald? Of met credit card? Dan kun je het opgeven en kun je het bedrag terugkrijgen als het niet geleverd wordt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelf
Creditcardquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je met paypal betaald? Of met credit card? Dan kun je het opgeven en kun je het bedrag terugkrijgen als het niet geleverd wordt.
Ik betaal zoveel mogelijk met paypal/ Tot nu toe 1 x gehad en binnen een dag hadden ze het teruggestort
Dus juist goed toch? Ook daar kan je toch een ding aanmaken dat ze niet geleverd hebben?quote:
quote:
Ik weet het eigenlijk niet zo of dat werktquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus juist goed toch? Ook daar kan je toch een ding aanmaken dat ze niet geleverd hebben?
Bij VISA kun je het ook volgens mij aangeven, en bij AMEX ook.quote:
Mastercard dus maar idd ik check het wel even morgenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij VISA kun je het ook volgens mij aangeven, en bij AMEX ook.
Misschien komt het alsnog boven water ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Mastercard dus maar idd ik check het wel even morgen
Ja ik ga nog wel even mijn buren nog een keer afquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt het alsnog boven water ...
Anders moet je de camera beelden ff navragen van daar in de straat ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga nog wel even mijn buren nog een keer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |