Even wachten totdat ie het dollartje aantikt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon wat vechain voor liquideren joh
wordt het een binnen of buiten kat?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even wachten totdat ie het dollartje aantikt.
Hoeveel is je oude laptop met waves inmiddels waard?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even wachten totdat ie het dollartje aantikt.
Momenteel zo'n 80k of zoquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel is je oude laptop met waves inmiddels waard?
Buiten katquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wordt het een binnen of buiten kat?
Eens. Maar kocht ze op minder dan een kwartje. Dus het feitelijke verlies daar haal ik nog geen raskat voor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat raskatten ouwe reus.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zette ik mijn oude Xiaomi telefoon vorige week een keer aan om nog wat oude foto's over te zetten @:Scrummie
Toen vond ik een waves app en sloeg mijn hart toch even wat sneller. Maar het was een oud ongebruikt adres waar ik niets op had staan. Voor een split second had ik even de hoop...
Maar ik heb er al lang geleden afscheid van genomen. Die zijn echt ter ziele gegaan
En Asha is een waardeloze vetklomp.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten
Maar ik vond het grappig om niet te doen
Daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Asha is een waardeloze vetklomp.
Ze heeft een ziekte!quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
Vooral dat ontkennen dat ze er zelf iets aan kan doen en de bijbehorende zelfmedelijden irriteren me ontzettend.
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat je haar actief opzoekt om je lekker te ergeren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens gelezen maar van die ziekte word je niet dik.
Nee ik kwam haar ergens tegen vandaag op Twitter en dat bleef in m'n hoofd zittenquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat je haar actief opzoekt om je lekker te ergeren.
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten
Maar ik vond het grappig om niet te doen
Dan had @AFCNiels wel een deblok voor me geregeldquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.
Wel ruilen tegen wc papierquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:18 schreef KingRoland het volgende:
Kan al in zonnebloemolie betalen boys
Heeft de Lord al laten weten wat hij gaat doen volgend seizoen??quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.
jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
Is die Spider-man game wat @:scrummie
Waar je toen die foto van had gepost
Ja vond ik leuk. Spider-mangod.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
Is die Spider-man game wat @:scrummie
Waar je toen die foto van had gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |