Hehe, wie had dat nou gedacht van jouw lieve jochiequote:Op zondag 1 mei 2022 10:53 schreef monsterd. het volgende:
J is volgens mij een wonderkind Bienelientje! En omg dat verhaal over I scream![]()
@:seven. Heb je Collin wel eens eerder naar bed gedaan? Misschien paar keer proberen en zien wat effect is? Ik zou mij al gelukkig voelen met het feit dat hij tot 7.30 slaapt joh. Onze ochtenden starten om 6 uur en soms al tussen 5.00-6.00. Ik heb sowieso gelezen dat we hebben gefaald als ouders door hem nog een flesje te geven sochtends bij ons in bed. Het gevolg is dat meteen binnen 10 minuten na het wakker worden een gefrustreerd projectiel, die lanceert zich bijna als een raket op ons in bed joh. Het flesje moet dus binnen 10 minuten aanwezig zijn.
We hebben voor het eerst een kindvrije nacht achter de rug! E. Sliep bij oma! Is allemaal goed verlopen gelukkig, maar ergens voelt het voor ons wel bizar rustig ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |