Ja, de mijne heeft het momenteel ook elke nachtquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:16 schreef Peejtur het volgende:
Ons monstertje wordt laatste nachten elke keer ontroostbaar wakker rond 2 uur. Is dit een fase?
Ik was gister voor werk bij een première en had ook nog wat bier gedronken. What was I thinkingquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een snelle jelle en die hebben geen slaap nodig
Ja oh man zo hatelijk. Motherfuckers.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik was gister voor werk bij een première en had ook nog wat bier gedronken. What was I thinkingOtis duizend keer wakker en toen wilde Jip ook nog om 5 uur tussen ons in
ik word weer gewoon kluizenaar
Ja, maar wel net iets minder erg. Op deze leeftijd zo'n 3 x per nacht wakker. Otis zit op 5-6quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja oh man zo hatelijk. Motherfuckers.
Was jouw oudste ook zo'n slaap-pain in the ass?
Ik denk eerlijk gezegd dat dat meer regel is dan uitzondering.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:25 schreef Smart_ass het volgende:
5-6 keer wakker per nacht?oh wow dat vind ik wel heftig hoor. En dan ook huilen/overstuur dat je er elke keer naartoe gaat?
Bij kindjes van 1 jaar denk ik dat niet hoor. Waarmee ik niet wil zeggen dat het abnormaal is overigens, maar ik denk dat het verdeelder is dan dat.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:40 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat meer regel is dan uitzondering.
Ik denk dat dat van een hoop factoren afhangt (samen slapen, nachtvoedingen) en dat je er met een pol geen goed beeld van krijgt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Bij kindjes van 1 jaar denk ik dat niet hoor. Waarmee ik niet wil zeggen dat het abnormaal is overigens, maar ik denk dat het verdeelder is dan dat.
Misschien kunnen we pollen
Ah arvensis komop, we hebben het over dreumesen, niet over newborns. Een kind van 1 kan prima een nacht doorslapen. Er is niet echt meer iets wat "hoort" op deze leeftijd. Het is gewoon verschillend. Er zijn kinderen die met zes maanden klokje rond slapen (en die zijn er veel!) en er zijn kinderen die met 4 jaar nog niet doorslapen (en die zijn er ook veel!) Het is beiden heel normaal en ik durf dus best te stellen dat het verdeeld is. Vaak wakker worden is niet de norm. Er is namelijk geen norm.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:46 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van een hoop factoren afhangt (samen slapen, nachtvoedingen) en dat je er met een pol geen goed beeld van krijgt.
Alhoewel het heerlijk is denk ik niet dat de hele jonge kindjes een hele nacht door ‘horen’ te slapen en dat het normaal is dat ze vaak wakker worden.
1-2 keer bij nacht kan ik me iets bij voorstellen, maar dat 5-6 keer per nacht eerder regel is dan uitzondering dat gaat er bij mij echt niet in.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:40 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat meer regel is dan uitzondering.
Ik ga over als t niet meer lekker past. Net als met kleren en schoenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
Even een luiervraag trouwens, hebben jullie dreumesen luiers waarbij ze precies in die gewicht range zitten of kijken jullie daar niet zo nauw naar? Volgens mij mag Bubbles wel weer over naar een grotere maat maar volgens die maat is ze daar nog een paar kilo te licht voor. Volgens mij keek ik daar toen ze een baby was niet zo nauw naar en zat ze ook al in deze maat voordat ze aan het gewicht zat, maar ik weet het niet meer zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze praat al zoveel, echt heerlijk. Het meeste ook wel redelijk hoe het hoort. Maar een paar dingen die ze anders uitspreek zoals hierboven, waaronder de naam van haar zus, ben benieuwd wanneer ze die goed heeft. Ze gebruikt nu de K ipv de N als begin letter, terwijl ze bij andere woorden prima de N als eerst uit kan spreken (neus, NEE)
Fascinerend wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |