Vanavond pas.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Grijs en natte sneeuw. Flopshow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:53 schreef Salina het volgende:
Weet iemand hoe of waar je makkelijk kan zien hoe droog (of niet) de lucht buiten is (luchtvochtigheid dus) op elk moment en op elke plek?
Is de lucht de laatste tijd zo droog (zeker vorige week) of ligt het gewoon ergens anders aan dat het bij mij in huis zo ontzettend droog is ook? Al een week onder de 30%, met uitschieters tot zelfs 23-24%. Ik krijg er koppijn van in de middag en het is ook niet zo goed voor mijn eczeem eerlijk gezegd![]()
Zit nu te denken om een luchtbevochtiger te kopen. Werken die dingen een beetje?Meteoblue.com heeft wel aardig wat handige kaartjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
klopt dit? normaal krijgt limburg toch altijd het meeste? (warm weer -> het heetst en vice versa als het koud is)quote:
Weet iemand hoe of waar je makkelijk kan zien hoe droog (of niet) de lucht buiten is (luchtvochtigheid dus) op elk moment en op elke plek?
Is de lucht de laatste tijd zo droog (zeker vorige week) of ligt het gewoon ergens anders aan dat het bij mij in huis zo ontzettend droog is ook? Al een week onder de 30%, met uitschieters tot zelfs 23-24%. Ik krijg er koppijn van in de middag en het is ook niet zo goed voor mijn eczeem eerlijk gezegd![]()
Zit nu te denken om een luchtbevochtiger te kopen. Werken die dingen een beetje?Lucht is laatste tijd heel droog, mijn auto geeft me ook continu schokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het zachte weer bokt inderdaad op uit het westen. De grootste kans op sneeuw is de driehoek Amersfoort, Zwolle, Apeldoorn en langs de kust. Dan kun je mooi ramptoerist spelen en ons voorzien van mooie plaatjesquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, opgebokt uit het westen
Ik ga wel weer ramptoerist spelen.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zachte weer bokt inderdaad op uit het westen. De grootste kans op sneeuw is de driehoek Amersfoort, Zwolle, Apeldoorn en langs de kust. Dan kun je mooi ramptoerist spelen en ons voorzien van mooie plaatjes
Zit nu te denken om een luchtbevochtiger te kopen. Werken die dingen een beetje?Een hygrometer doet het buiten ook wel hoor. Dus kan je overal meten als je het ding maar even op temperatuur laat komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te droge lucht binnen kan je het eenvoudigste oplossen door planten water te geven. Dus een aantal planten in huis en je hebt nooit meer te droge lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |