Heb jij nooit telefoongesprekken op de toilet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
Die telefoongesprekjes op de toiletten word ik zo moe van
Op het toilet heb ik nooit telefoongesprekken, ook daarbuiten liever nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij nooit telefoongesprekken op de toilet?
Oh ben je er zo eentjequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:13 schreef Fosive het volgende:
[..]
Op het toilet heb ik nooit telefoongesprekken, ook daarbuiten liever niet
Ook in het bezit van een Disney abonnement?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon een appje hoor, al dat bellen....
Nee, daar heb ik heel weinig meequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook in het bezit van een Disney abonnement?
Lenny gaat je ontvriendenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik heel weinig mee
Al die standaardfilms (Lion King, Jungle Book, etc.) ook nooit gezien
(en dat wil ik graag zo houden)
Harry Potter?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik heel weinig mee
Al die standaardfilms (Lion King, Jungle Book, etc.) ook nooit gezien
(en dat wil ik graag zo houden)
Mijn kuiten zijn niet geschoren alleen mijn bovenbenenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
British vibes all over![]()
Witte geschoren kuitjes van @:Rickocum
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:17 schreef Rickocum het volgende:
GOSVERDOMME ZAP IK NET IN, IS HET AFGELOPEN
Het is dagelijks om dezelfde tijd, dus misschien moet je de oorzaak van het probleem bij jezelf zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:17 schreef Rickocum het volgende:
GOSVERDOMME ZAP IK NET IN, IS HET AFGELOPEN
Ciaoquote:
Weet je wat jij moet? Je vuige mond houden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dagelijks om dezelfde tijd, dus misschien moet je de oorzaak van het probleem bij jezelf zoeken
Ik moet geregeld om forumgebruiker @GGMM lachen, terwijl ik doorgaans weinig dingen grappig vindquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:20 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet? Je vuige mond houden.
EN FOSIVE. NIET DIE VRESELIJKE USER LIKEN. HEB EEN BEETJE EIGENWAARDE
Ik vraag me altijd af hoe dat kan, tot ik me bedenk dat er ook mensen zijn die een slecht huwelijk niet beëindigen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:33 schreef Poefbank het volgende:
30 jaar lang getrouwd met een vrouw geweest en sinds 3 jaar uit de kast
Schijnbaar is homo zijn iets slechts waardoor mensen zichzelf verloochenenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat kan, tot ik me bedenk dat er ook mensen zijn die een slecht huwelijk niet beëindigen.
Passieve mensen.
Dat krijg je al met al die leuke geloven en enge idealen zoals Hitler en “gezellige” landen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Schijnbaar is homo zijn iets slechts waardoor mensen zichzelf verloochenen
Beetje Disney kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zoete witte wijn
Hopelijk gaat hij ook reizuh @:DKUp
Of zelf niet willen toegeven dat ze anders zijn want graag het perfecte plaatje nastrevenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Schijnbaar is homo zijn iets slechts waardoor mensen zichzelf verloochenen
Ditquote:
Die zijn op zich +1, maar zij is helaas niet top.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Aha, daar is de neusring van de avond al!
sowieso wel erg Amsterdam hedendaags.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:41 schreef Poefbank het volgende:
Ik gooi wat random Engelse woorden gewoon
Sorry chefquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. Zit weer aan de telefoon
Erg teleurstellend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |