quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Jij mag die aanpassenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik was nog even een leuke TT aan het verzinnen, maar het is me niet gegund blijkbaar
Kom maar door popjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik was nog even een leuke TT aan het verzinnen, maar het is me niet gegund blijkbaar
Virgin.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:16 schreef Rickocum het volgende:
Ik vind het niet prettig om zoveel haar op mijn bovenbenen te hebben. Voelt gewoon lekker om van die jongensbeentjens te hebbengr gr Martijn
Benen scheren, dat doen toch alleen wielrenners en andere homosensuelen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:16 schreef Rickocum het volgende:
Ik vind het niet prettig om zoveel haar op mijn bovenbenen te hebben. Voelt gewoon lekker om van die jongensbeentjens te hebbengr gr Martijn
Ook inclusief witte melkflessen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:16 schreef Rickocum het volgende:
Heb anders echt mega sicke oerwouden overal, behalve op mijn rug. Dus liever alles een beetje bijwerken. Alsnog harige onderarmen en onderbeenssssss.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Benen scheren, dat doen toch alleen wielrenners en andere homosensuelen?
Ik ga meestal in de tuin zitten in de boxershort mits mooi weer. Heb overigens niet zo'n bleek huidje dus dat scheeltquote:
Afro?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:20 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik ga meestal in de tuin zitten in de boxershort mits mooi weer. Heb overigens niet zo'n bleek huidje dus dat scheelt
Waarom in de tuin gaan zitten met mooi weer als je ook kunt bushcraften...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:20 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik ga meestal in de tuin zitten in de boxershort mits mooi weer. Heb overigens niet zo'n bleek huidje dus dat scheelt
Ik zei niet dat de TT geweldig was of wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:23 schreef Fosive het volgende:
Raar dat @:GGMM hoog van de toren blaast over zijn geweldige TT, maar zodra je hem die gelegenheid biedt hij van de radar is verdwenen
En dan is dit het resultaatquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei niet dat de TT geweldig was of wel?
Ik zei dat ik even de tijd nam.
Sorry, was niet m'n bedoeling je onder druk te zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat verzin ik nu onder druk omdat ik niks verzonnen had.
Poging 2
Haai haaiquote:
Yukquote:
Kiev Mulequote:Op woensdag 30 maart 2022 19:33 schreef alpeko het volgende:
Kan dat nog? Een Moscow Mule? Ik bestelde laatst bewust een London Mule.
Jij toch ook?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ze houdt wel van Italianen
Stukje Graziano Pellè en Squadra Azzurri @:Caland
Ze krijgt een Noorse truiquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ze houdt wel van Italianen
Stukje Graziano Pellè en Squadra Azzurri @:Caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |