abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 13:55:10 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_204338522
hi hi, ik ben gemeen :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_204339193
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]
@:leonos zn ex heeft ook een ps5 weten te fixen ^O^
hoerrr
  dinsdag 5 april 2022 @ 16:12:04 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204339926
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Maar hoe dan?

[ afbeelding ]
I don't kiss and tell :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_204340093
Dus ik denk speel UFC 4 eens even aangezien 3 best leuk was. Hoe kun je van een prima deel 3 naar zo een waardeloze opvolger gaan.
  woensdag 6 april 2022 @ 09:26:00 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204346122
Gister weer eens een uurtje AC Valhalla gedaan.
Het begint nu onderhand wel een beetje als werk te voelen, ondanks at ik al die schatten en mysteries niet meer afga en me focus op de main story.

Het feit dat Horizon, Elden, Life is strange etc lonkt helpt ook niet.
Maar ik weet dat als ik die nu ga spelen, dat ik AC nooit eer afmaak, en dat wil ik dan toch weer wel.

Voelt bijna als trophy hunten; werken voor het doel ipv de ontspanning. ;)
L'Amour menaçant:
  FOK!fotograaf woensdag 6 april 2022 @ 10:18:22 #81
364681 over_hedge
pi_204346439
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:59 schreef Leonos het volgende:

[..]
hoerrr
:o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 april 2022 @ 11:02:18 #82
499370 Spyrodedraak
I think I smell a BBQ.
pi_204346851
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Gister weer eens een uurtje AC Valhalla gedaan.
Het begint nu onderhand wel een beetje als werk te voelen, ondanks at ik al die schatten en mysteries niet meer afga en me focus op de main story.

Het feit dat Horizon, Elden, Life is strange etc lonkt helpt ook niet.
Maar ik weet dat als ik die nu ga spelen, dat ik AC nooit eer afmaak, en dat wil ik dan toch weer wel.

Voelt bijna als trophy hunten; werken voor het doel ipv de ontspanning. ;)
Ik heb hem uiteindelijk ‘uitgespeeld’ op de ps5 omdat de 4 versie hartstikke buggy was. Ook met tussenposes.

Uiteindelijk de dlc ook gespeeld doordat deze ooit 5 euro ofzo was. Wil ook nog ooit die ragnarok
pi_204354679
Elden Ring platinum in 100 uur en 43 minuten. *O*

Bloodborne blijft #1 _O_
  donderdag 7 april 2022 @ 10:01:53 #84
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_204356573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:48 schreef Drankster het volgende:
Elden Ring platinum in 100 uur en 43 minuten. *O*

Bloodborne blijft #1 _O_
Elden Ring staat ook heeeel hoog op mijn lijstje. Bloodborne ooit aan begonnen maar nooit afgemaakt, was niet vasthoudend genoeg om door te zetten qua moeilijkheid. Nu wel voor de tweede keer aan Dark Souls 3 begonnen en daar klikt het nu wel. Wel met guide van fighting Cowboy maar tot nu toe alles bosses neer en level 69, zo ver ben ik nog nooit gekomen met een FromSoftware game.

Het is nu zo tof, en ik ga ook zeker Bloodborne afmaken van die net wat agressievere combat voelde zo goed. Echt geniale games maar je hebt wel wat doorzettingsvermogen nodig soms :@
  donderdag 7 april 2022 @ 10:57:20 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204357107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 10:01 schreef Black-Hole het volgende:

[..]
Elden Ring staat ook heeeel hoog op mijn lijstje. Bloodborne ooit aan begonnen maar nooit afgemaakt, was niet vasthoudend genoeg om door te zetten qua moeilijkheid. Nu wel voor de tweede keer aan Dark Souls 3 begonnen en daar klikt het nu wel. Wel met guide van fighting Cowboy maar tot nu toe alles bosses neer en level 69, zo ver ben ik nog nooit gekomen met een FromSoftware game.

Het is nu zo tof, en ik ga ook zeker Bloodborne afmaken van die net wat agressievere combat voelde zo goed. Echt geniale games maar je hebt wel wat doorzettingsvermogen nodig soms :@
Dat laatste heb ik dus niet. Hij gaat onderaan m'n to do list :D
Leen 'm wel een x van iemand/
L'Amour menaçant:
pi_204357128
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 09:32 schreef Dopekoe het volgende:
Vandaag aan de slag met Tiny Tina's wonderlands :)

Als het meer borderlands is ben ik al zeer tevreden en zo niet, tough luck, dan gaan we verder met Deathloop :)
Leuke game. Alleen soms krijg je een blue screen en crashed de hele game. Dat is wel lame.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  donderdag 7 april 2022 @ 12:15:33 #87
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204358001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 10:01 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Speel ook elden ring die is ook erg nice. Vind hem zelf vetter dan ds, en ik denk dat ik bb het best blijf vinden ook ja al zal ik ws meer uur in elden ring stoppen uiteindelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 7 april 2022 @ 12:16:55 #88
459912 FlippingCoin
pi_204358020
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2022 15:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Doet Sony expres om minder PS5 te verkopen en dus minder winst te krijgen..
Zo werken echt slimme bedrijven namelijk.
Quote on quote slimme bedrijven. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  donderdag 7 april 2022 @ 13:17:49 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204358723
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Quote on quote slimme bedrijven. :+
Quote unquote :P als in openen en sluiten van de " (quotes)
#taalnazi
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 april 2022 @ 13:21:19 #90
459912 FlippingCoin
pi_204358765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Quote unquote :P als in openen en sluiten van de " (quotes)
#taalnazi
Wtf
pi_204358944
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 11:54 schreef Sabata het volgende:

[..]
Wat wel opvalt, beloning voor custom races zijn gehalveerd. Zes rondjes op le mans tegen gt3 was vroeger 60000, nu net 30000. Wel is die cup race er nog voor 70000 dus zolang dat staat effe farmen
Update.

Inmiddels geen 67,500 meer maar 121,500 inclusief clean race bonus.
pi_204371406
Goedemiddag ik had even een vraagje wat betreft het downloaden van games uit de bibliotheek.

Ik kan met mijn PS profiel op een andere PlayStation inloggen en daar op mijn profiel mijn games downloaden, is er ook een mogelijkheid om datzelfde spel te downloaden met een andere profiel/account?
pi_204372028
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef G3rtonimo het volgende:
Goedemiddag ik had even een vraagje wat betreft het downloaden van games uit de bibliotheek.

Ik kan met mijn PS profiel op een andere PlayStation inloggen en daar op mijn profiel mijn games downloaden, is er ook een mogelijkheid om datzelfde spel te downloaden met een andere profiel/account?
Nee. Zodra jouw vriend inlogt op zijn Playstation dan kan hij dat spel trouwens niet spelen. Accounts delen is verder niet toegestaan volgens de regels van Sony en kan grote gevolgen hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204372275
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee. Zodra jouw vriend inlogt op zijn Playstation dan kan hij dat spel trouwens niet spelen. Accounts delen is verder niet toegestaan volgens de regels van Sony en kan grote gevolgen hebben.
Onzin account sharing zit niet voor niets in het systeem gebakken. Ik doe het al 10 jaar.
pi_204372321
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Onzin account sharing zit niet voor niets in het systeem gebakken. Ik doe het al 10 jaar.
De discussie over accountsharing is in deze reeks al tientallen malen gevoerd. Het is illegaal en als Sony er achter komt word normaal gesproken dat hele account verwijderd, inclusief alle aankopen. De pakkans van mensen die onderling hun account delen zal niet hoog zijn, maar als je gepakt word ben je het haasje.
pi_204372323
quote:

Andere kunnen enkel jouw games spelen als die PS4/PS5 als primary console ingesteld staat op jouw account.

Je kan per account maar 1 PlayStation als primary ingesteld hebben.
pi_204372358
quote:

Ja die mogelijkheid is er. Je kunt games delen tussen maximaal 2 accounts.

Stel je hebt PS A en account A, en PS B en account B. Wat je dan doet is; op PS A stel je account B in als primary account, en op PS B zet je account A als primary.

Als je het zo in stelt kun je op PS A inloggen met account A en alle games spelen van account A. Als je een game van account B wil downloaden log je in op dat account op PS A en download daar de games van account B. Tijdens het downloaden kun je weer uitloggen en inloggen met account A. Vice versa voor PS B.
pi_204372369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De discussie over accountsharing is in deze reeks al tientallen malen gevoerd. Het is illegaal en als Sony er achter komt word normaal gesproken dat hele account verwijderd, inclusief alle aankopen. De pakkans van mensen die onderling hun account delen zal niet hoog zijn, maar als je gepakt word ben je het haasje.
_O-

Jahoor je account wordt verwijderd omdat je een functie van de console gebruikt.

Geloof je het zelf :D

Accountsharing zit ingebakken in het systeem. Het is een functie. Voor familie leden of vrienden. Het is niet illegaal :')

Wat illegaal is is accounts kopen/huren of verkopen/verhuren op deze manier.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjemmert op 08-04-2022 15:00:27 ]
pi_204375748
M’n vriendin en ik hebben al jaren elkaars account als primary ingesteld op eigen console.

Zo hoeven we een spel 1x te kopen en kunnen we beide tegelijk spelen op eigen console.
pi_204375891
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Drankster het volgende:
M’n vriendin en ik hebben al jaren elkaars account als primary ingesteld op eigen console.

Zo hoeven we een spel 1x te kopen en kunnen we beide tegelijk spelen op eigen console.
Dat mag ook gewoon omdat het geen accountsharing is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')