Had jij je account niet al huilend verwijderd? Wat doe je nu weer terugquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:21 schreef Scrummie het volgende:
TV experts (dit is het LG C-serie topic toch); Ik ga denk ik toch een LG OLED kopen. Hoe zit het nou qua versies, die C reeks (c9 eerst, daarna C1 of CX) kan ik toch gewoon de 'nieuwste' van kopen, of waar moet ik op letten? Vind het verwarrend dat ik overal de C1 zie, maar dan met (2021) erbij terwijl die TV meen ik al uit een jaar of 2 eerder kwam. Worden die types gewoon elk jaar geüpdatet?
Of is er tegenwoordig weer een andere TV (zelfde prijsklasse of goedkoper) die helemaal geweldig is?
-what does the foks say?-quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had jij je account niet al huilend verwijderd? Wat doe je nu weer terug?
De scrum kan niet zonder den foks
inb4 leon terug komtquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had jij je account niet al huilend verwijderd? Wat doe je nu weer terug?
De scrum kan niet zonder den foks
quote:
Elk jaar een nieuw modelquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:21 schreef Scrummie het volgende:
TV experts (dit is het LG C-serie topic toch); Ik ga denk ik toch een LG OLED kopen. Hoe zit het nou qua versies, die C reeks (c9 eerst, daarna C1 of CX) kan ik toch gewoon de 'nieuwste' van kopen, of waar moet ik op letten? Vind het verwarrend dat ik overal de C1 zie, maar dan met (2021) erbij terwijl die TV meen ik al uit een jaar of 2 eerder kwam. Worden die types gewoon elk jaar geüpdatet?
Of is er tegenwoordig weer een andere TV (zelfde prijsklasse of goedkoper) die helemaal geweldig is?
Lijstje van @Notorious_Roy is prima.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:21 schreef Scrummie het volgende:
Gratzquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:46 schreef Black-Hole het volgende:
Eindelijk een PS5 kunnen bemachtigen zonder zo'n kutbundel of een scalper aan wat extra inkomen te helpen
Ik zou tot einde jaar wachten als het kan. Vorige jaar kon je de CX met aardig wat korting kopen tijdens black friday/week. Kan zomaar zijn dat dit dit jaar voor de C1 gebeurd.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:21 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij heb ik ook die CX en die doet t prima (met een vervangen moederbordquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elk jaar een nieuw model
C9 = 2019
CX = 2020
C1 = 2021
C2 = 2022
Etc.
Ikzelf heb gekozen voor de CX vorig jaar, die was een paar honderd euro goedkoper dan de C1 op dat moment. Net als dat C1 nu volgens mij flink goedkoper is dan de C2. Mijn advies: Koop het model van het vorige jaar.
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook die CX en die doet t prima (met een vervangen moederbord)
Wist niet dat ie van 2020 was. Maar gekocht in 2021, dus dan idd je tip van "model vorig jaar" aangehouden
Naar jou luisteren?quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen
Haha true. Jij bent een wijs man.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar jou luisteren?
Ik doe dat anders gvd best vaak hoor!
Lekker man, daar ga je veel plezier mee beleven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Mediamarkt. Zag dat daar de 65” goedkoopst was.
Dankquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker man, daar ga je veel plezier mee beleven.
Zo irritant tegenwoordig bij bolquote:
Ja wordt echt steeds meer een Amazon.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo irritant tegenwoordig bij bolecht 70% komt van een 1 of andere vage webshop als je niet oplet
Dit lijstje kan je aanhouden en met wat settings klooien wat jij er beter vindtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank. Erg benieuwd naar. Nog tips qua instellingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |