buy and holdquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:20 schreef RamboDirk het volgende:
https://nos.nl/video/2423(...)r-de-rage-van-crypto
Geen believers bij de AFM@:Atypisch
Ze gaan niet voor niks voorlichting geven op een MBO school. Op een LBO hebben ze uberhaupt geen geld om te investeren en op een HBO is men zelfstandig genoeg de juiste beslissingen te nemen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
buy and hold
crypto =/= bitcoin
dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik kom je banaan jatten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:26 schreef GGMM het volgende:
Woordle 284 3/6
🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 80 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit wordt een topdag
De fruitschaal is niet bijgevuld godverdomme er zijn voor niemand bananenquote:
Dan valt die topdag wel mee he.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De fruitschaal is niet bijgevuld godverdomme er zijn voor niemand bananen
Echt heel slecht geregeld
wtfquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
GGMM heeft je zojuist genoemd in topic "Televisie / [BNN] First Dates #397: Met nieuwe transgenders"
*klikt weg
Dat kan niet. Net als Wouter Burger, met zijn hoofd. Is die slecht hé.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:11 schreef Caland het volgende:
Erwin van der Looi laat Buitink in de basis starten
@:maxi-mus @:el-stinho
Goedemorgen makker. Wat vond je van Nederland - Duitsland gisteren?quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lenny mentioned mij daar ook constant, rot op.
Goedemorgen. Ik heb er maar vlagen van meegekregen helaas want ik moest dartsen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Goedemorgen makker. Wat vond je van Nederland - Duitsland gisteren?
Gewonnen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik heb er maar vlagen van meegekregen helaas want ik moest dartsen.
Wat kan mij het schelen wat Lenny doet, als ik je iets interessants te vertellen heb mention ik je gewoon.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lenny mentioned mij daar ook constant, rot op.
Dit was een Stijn imitatie van gister.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen wat Lenny doet, als ik je iets interessants te vertellen heb mention ik je gewoon.
Dit vergeet ik niet snel
De eerste 70 minuten werden WE bij vlagen weggetikt door Duitsland. Daarna begon NL wel enigszins te voetballen. Er is ons zelfs een pingel door de neus geboord.quote:
Ja die heb ik gezien! De kroeg werd woedend.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 70 minuten werden WE bij vlagen weggetikt door Duitsland. Daarna begon NL wel enigszins te voetballen. Er is ons zelfs een pingel door de neus geboord.
De VAR greep in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |