Lenny kan sowieso wel een afkoelban gebruiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:39 schreef Scrummie het volgende:
tijd dat je een ban krijgt voor deze TT
Maar niet zo leuk dat je er een like voor krijgt hoor @Cocoquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergeet je niet mijn dilemma's nog even in te vullen? Dat zou ik erg leuk vinden.
Tong en GGMM hebben keurig een like gekregen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet zo leuk dat je er een like voor krijgt hoor @:Coco
Tong heeft toch die dilemma topics?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergeet je niet mijn dilemma's nog even in te vullen? Dat zou ik erg leuk vinden.
OP inmiddels aangepast.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Verboden TT
Kinderachtige OP
Uitstekende TS
Link?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet mij pijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tong en GGMM hebben keurig een like gekregen.
Wappies en Ajaxmensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
Oh wacht genegeerd heb ik
Marianne Zwagerman
Hans van Tellingen
AFC Ajax
Simone Juffermans
Mr Tadic (overuigd dusanist)
Kjell
Jimmy Driessen
Zwartmaantje
Zullen ze ook wel verdiend hebben. Ter info.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
Kuiptalk is een sympathieke zolderkamerautist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Vervelend juichaapje.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kuiptalk is een sympathieke zolderkamerautist.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg mooi dat je de zeer vermoeiende NAC supporter Ferry de Bont hebt geblokkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |