dit is een chatbot. dus veel heb je er niet aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:43 schreef pfefferkatze het volgende:
Dus wanneer heb je geboekt? Ik zou inloggen bij myRyanair en dan een livechat openen https://www.ryanair.com/nl/nl/lp/chat
boeie dan zoek je toch een andere manier om contact op ze te nemen. ik weet dat je het in je hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:47 schreef Munchlax het volgende:
[..]
dit is een chatbot. dus veel heb je er niet aan
Een vriend van me is van Chinese komaf (wel een Nederlands paspoort) en heeft een voornaam die in Nederland gebruikelijk als één geheel geschreven wordt (Pingpong zeg maar) maar in zijn paspoort staat Ping Pong. Hij werd geweigerd bij de incheckbalie (was immers niet degene die de vlucht had geboekt volgens RyanAir) maar als hij pakweg honderd euro betaalde om de naam op het ticket te veranderen van Pingpong in Ping Pong dan mocht hij wel mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:50 schreef Munchlax het volgende:
Maar iemand die hier misschien ervaring mee heeft?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een vriend van me is van Chinese komaf (wel een Nederlands paspoort) en heeft een voornaam die in Nederland gebruikelijk als één geheel geschreven wordt (Pingpong zeg maar) maar in zijn paspoort staat Ping Pong. Hij werd geweigerd bij de incheckbalie (was immers niet degene die de vlucht had geboekt volgens RyanAir) maar als hij pakweg honderd euro betaalde om de naam op het ticket te veranderen van Pingpong in Ping Pong dan mocht hij wel mee.
Weet je dan genoeg?
Die zeven euro per ticket is verliesgevend. Dat moeten ze ergens mee compenseren, hè.
Dus ik zie dat het inderdaad een kwestie is van geluk hebben als je er niet op wordt beboet. Ik denk eerlijk gezegd dat het de 50 euro wel waard is om opnieuw tickets te kopen , want ik neem aan dat er op de heenvlucht en terugvlucht op gelet wordt, dus ik dubbel beboet kan worden ?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:18 schreef dimmak het volgende:
Ik heb dit eens gehad met een lange vlucht naar Azië waar mijn naam niet goed op het ticket stond. Er werd amper naar gekeken en leverde dus ook geen problemen op.
Oke even hierop doorgegaan: het is opgelost.quote:dinsdag 29 maart 2022 14:47 schreef Munchlax het volgende:[/b]
[..]
dit is een chatbot. dus veel heb je er niet aan.
Edit: oke er is wel een persoon, en de wachtrij status is 490 wachtende voor me.
Hahaha, ik wist dat ryanair een ballenbedrijf was, maargoed ze hebben goedkope tickets, dus je vraagt er ook wel om
Niet helemaal, want een lange vlucht naar Azië kan nooit van Ryanair geweest zijn. Er zit echt wel een verschil tussen hoe RyanAir/Wizz etc. handelt, en hoe de KLM of Singapore Airlines dat doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:27 schreef Munchlax het volgende:
[..]
[..]
Dus ik zie dat het inderdaad een kwestie is van geluk hebben als je er niet op wordt beboet. Ik denk eerlijk gezegd dat het de 50 euro wel waard is om opnieuw tickets te kopen , want ik neem aan dat er op de heenvlucht en terugvlucht op gelet wordt, dus ik dubbel beboet kan worden ?
Ryanair vliegt niet op Azië.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:18 schreef dimmak het volgende:
Ik heb dit eens gehad met een lange vlucht naar Azië waar mijn naam niet goed op het ticket stond. Er werd amper naar gekeken en leverde dus ook geen problemen op.
Een volgende keer handig om dat erbij te zetten, omdat TS specifiek vraagt naar Ryan Air ervaringen.quote:
Beetje lame om direct Ryanair de schuld te geven van 1. je eigen fout 2. iets wat letterlijk bij elke maatschappij zo is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:47 schreef Munchlax het volgende:
[..]
dit is een chatbot. dus veel heb je er niet aan.
Edit: oke er is wel een persoon, en de wachtrij status is 490 wachtende voor me.
Hahaha, ik wist dat ryanair een ballenbedrijf was, maargoed ze hebben goedkope tickets, dus je vraagt er ook wel om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |