Ze liet het zien in ‘waar doen ze het van’. In ieder geval lekker duurzaam voor de portemonneequote:Op woensdag 30 maart 2022 15:16 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Annemarie? En duurzaam? Weet je het zeker?
Ik herinner me dat niet. Maar goed, ze is sowieso180 graden omgeslagen sinds dat programma.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Ze liet het zien in ‘waar doen ze het van’. In ieder geval lekker duurzaam voor de portemonnee
quote:
Zo.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:14 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Op twee plaatsen, nog beter ;-)
Maarre, hoe is dat gebeurd??
Zit je mobiel of niet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:24 schreef Brokkel het volgende:
Ik kan nog niet zo goed wennen hier. Ineens zijn er 3 pagina's bijgeschreven of een nieuwe topic, terwijl ik denk: wat is het rustig.
En ik kan hier niet quoten zoals je hierboven ziet.
Ik vrees dat ik oud word * insert jankende smiley *
Ik kan de smileys niet eens vinden!
Oh, kijk. Dan hebben ze eindelijk eens geluisterd. Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een opmerking gestaft met een wat uitgebreidere uitleg en met de vraag of de mods het nou niet willen zien dat diegene keer op keer de boel verziekt.
Ja dat is zeker wel een voordeel hier!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:38 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik vind het fijn dat ik hier gewoon alles kan schrijven zonder tere zieltjes die klagen bij de eigenaar vh forum.
Wie weet wordt er hier ook wel geklaagd. Maar ik mag hopen dat ze haar uitlachen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:38 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik vind het fijn dat ik hier gewoon alles kan schrijven zonder tere zieltjes die klagen bij de eigenaar vh forum.
Dat lijkt me echt hilarisch.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:50 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Wie weet wordt er hier ook wel geklaagd. Maar ik mag hopen dat ze haar uitlachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |