abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204305237
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2022 14:14 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Twijfel je daar aan? _O-
Ik niet maar ik heb het idee dat verschillende mensen dat niet doorhebben.
pi_204305948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 13:31 schreef June. het volgende:
Jeetje die vacuümzakjes bij AM. Wat een geld weer. Zo'n starterspakket is 40 euro en dan als je extra zakjes wil betaal je 1,20 per plastic (!) zakje.

En dan lyrisch zijn over een kartonnen zwemband en dat dat zo lekker duurzaam is :')
Haha ik gebruik gewoon een stalen rietje om dat soort zakjes van Ikea vacuüm te zuigen
  zaterdag 2 april 2022 @ 17:30:01 #228
208890 June.
Seriously?
pi_204307006
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ik niet maar ik heb het idee dat verschillende mensen dat niet doorhebben.
Haha, nee, maar ze kunnen maar zo iets op de markt brengen met een plastic coating. Net zoals de papieren bekers ;)
Shine bright like a diamond.
pi_204307150
Ik voel me ongemakkelijk bij het binnenkijken bij Annemarie en de verjaardag. Sam is wel weer boven water, dus dat is fijn. En altijd gezellig: oompjes op visite :puke:

Ik begrijp er helemaal niks van: 3x per week bakt AM taart, maar voor de verjaardag krijgt de visite AH-meuk. Onbegrijpelijk hoor.
  zaterdag 2 april 2022 @ 17:47:53 #230
208890 June.
Seriously?
pi_204307238
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2022 17:41 schreef Brokkel het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk bij het binnenkijken bij Annemarie en de verjaardag. Sam is wel weer boven water, dus dat is fijn. En altijd gezellig: oompjes op visite :puke:

Ik begrijp er helemaal niks van: 3x per week bakt AM taart, maar voor de verjaardag krijgt de visite AH-meuk. Onbegrijpelijk hoor.
Anders is het te stressvol.. Ik snap het ook niet. Alles heeft ze uitbesteed.
Shine bright like a diamond.
pi_204307282
Te stressvol? Dat soort dingen kun je plannen.

Sterker nog: ik doe dat na mijn werkdag, op vrijdagavond taart 1, zaterdagochtend taart 2 en 3. Kan precies voordat de visite komt.

En ik vind het niet eens leuk. Maar zoveel lekkerder dan van de supermarkt.
  Moderator / Colorchick zaterdag 2 april 2022 @ 18:40:19 #232
382129 crew  Donna
pi_204307800
Wij hebben morgen een feestje. Vanmiddag 2 taarten gemaakt terwijl de jongste sliep en morgenochtend nog een cake en de hapjes voordat de visite om 10 uur komt. Kan prima. w/

Ik heb de cupcake stempel gebruikt. Misschien heeft AM die nog niet.
pi_204307986
Ik snap het ook niet. In Waar doen ze het van moest alles zo goedkoop mogelijk. Taarten zelf bakken en de familie mocht in de verjaardagspot doneren ipv cadeautjes.
En nu is alles ineens teveel en levert het stress op. Ik denk eigenlijk dat het goed voor haar zou zijn om af en toe buiten de (haar) lijntjes te kleuren. Want het lijkt steeds moeilijker te worden om van haar vaste schema af te wijken.

Ik ben trouwens wel benieuwd of ze donderdag gestoft heeft, of dat ze dat zowaar een weekje oversloeg.

Overigens koop ik voor een verjaardag ook de taart. Maar ik kook wel voor het bezoek.
pi_204309662
Ik vind dat huis van Pris zo maf beneden. Het is er zo leeg, of lijkt dat zo? Ik zag al ergens een bank dacht ik. Nu kocht ze er vandaag nog eentje. Zouden ze in de keuken leven? Of is dat huis gewoon te groot :)
Let the games begin...
pi_204309949
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 20:50 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik vind dat huis van Pris zo maf beneden. Het is er zo leeg, of lijkt dat zo? Ik zag al ergens een bank dacht ik. Nu kocht ze er vandaag nog eentje. Zouden ze in de keuken leven? Of is dat huis gewoon te groot :)
Komt nog, ze kan nog niets vinden naar haar smaak schreef ze laatst.
pi_204310388
Ik snapte het ook niet. Die nieuwe bank staat ook in een rare hoek. Maar er komt nog een hoekbank. Waar komt deze bank dan?

Ik vind het wel leuk hoe bedreven ze is met haar huis, maar mijn smaak is het niet.
pi_204310389
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef Shuri het volgende:

[..]
Komt nog, ze kan nog niets vinden naar haar smaak schreef ze laatst.
Maar dan nog. Ze had gewoon een huis..is alles wat daar in stond weg? Hoe zit dat huis in elkaar? Ik zou weleens een rondleiding willen daar *)
Let the games begin...
pi_204310417
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:33 schreef Roselyn het volgende:
Ik snapte het ook niet. Die nieuwe bank staat ook in een rare hoek. Maar er komt nog een hoekbank. Waar komt deze bank dan?

Ik vind het wel leuk hoe bedreven ze is met haar huis, maar mijn smaak is het niet.
Zeker heel leuk! Heel kleurrijk ook. En ik ben jaloers op haar eindeloze energie. Ik heb zo'n collega. Die kan ook echt eten wat ze wil,.die verbrandt de hele dag. Geen zitvlees.
Let the games begin...
pi_204310431
Bespreken we de Nagelvlerken ook in dit topic? Weinig zin om terug te gaan naar VF.
Let the games begin...
pi_204310479
Ik heb niks met Jan en Soof.
pi_204310488
Maar van mij mag je hier je gal spuwen hoor.
pi_204310645
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:35 schreef Nexpreszo het volgende:
Bespreken we de Nagelvlerken ook in dit topic? Weinig zin om terug te gaan naar VF.
Ja hoor.
pi_204310703
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb niks met Jan en Soof.
Ik heb een gezonde haat-haat verhouding met vooral Soof
Let the games begin...
pi_204310783
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik heb een gezonde haat-haat verhouding met vooral Soof
_O-

Ik weet dat Sofie door velen uitgekotst wordt maar ik vind Jan net zo erg.
Want die blaaskaak doet overal net zo hard aan mee.

En het leek vandaag wel of Junior met zijn opa en oma aan het lunchen was vandaag.
pi_204310850
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:51 schreef Roselyn het volgende:

[..]
_O-

Ik weet dat Sofie door velen uitgekotst wordt maar ik vind Jan net zo erg.
Want die blaaskaak doet overal net zo hard aan mee.

En het leek vandaag wel of Junior met zijn opa en oma aan het lunchen was vandaag.
Jan is een enorme ijdeltuit en Soof aanbidt hem.
Rare setting, met die lunch. En Eline kreeg zomaar een scooter? Omdat ze meedeed aan die worstenbroodjes wedstrijd?
Let the games begin...
pi_204311030
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Rare setting, met die lunch. En Eline kreeg zomaar een scooter? Omdat ze meedeed aan die worstenbroodjes wedstrijd?
Ze zou m krijgen als ze zou winnen. Dat gebeurde, totaal onverwacht, niet.
Maar ze had zo goed haar best gedaan, dus Jan vond dat ze m toch moest krijgen.
pi_204311308
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2022 22:02 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ze zou m krijgen als ze zou winnen. Dat gebeurde, totaal onverwacht, niet.
Maar ze had zo goed haar best gedaan, dus Jan vond dat ze m toch moest krijgen.
Ongelooflijk.
Ik zou overigens weleens een kijkje willen nemen in de klas van Jr...
Let the games begin...
pi_204314935
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
mag aan elkaar
pi_204315279
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 08:15 schreef Brokkel het volgende:

[..]
mag aan elkaar
^p^
Let the games begin...
pi_204323855
Van alle vloggers en influencers gun ik Linda Kraan de elektrische bakfiets het meest! Zij liep tot de bevalling dagelijks dat hele stuk naar school met de kinderen. Echt petje af. Ik weet dat AM al een jaar (?) hengelde naar een nieuwe bakfiets, maar haar vriendin heeft hem gekregen. Ik vind het heel erg leuk voor Linda.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')