Haha ik gebruik gewoon een stalen rietje om dat soort zakjes van Ikea vacuüm te zuigenquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:31 schreef June. het volgende:
Jeetje die vacuümzakjes bij AM. Wat een geld weer. Zo'n starterspakket is 40 euro en dan als je extra zakjes wil betaal je 1,20 per plastic (!) zakje.
En dan lyrisch zijn over een kartonnen zwemband en dat dat zo lekker duurzaam is
Haha, nee, maar ze kunnen maar zo iets op de markt brengen met een plastic coating. Net zoals de papieren bekersquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb het idee dat verschillende mensen dat niet doorhebben.
Anders is het te stressvol.. Ik snap het ook niet. Alles heeft ze uitbesteed.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:41 schreef Brokkel het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk bij het binnenkijken bij Annemarie en de verjaardag. Sam is wel weer boven water, dus dat is fijn. En altijd gezellig: oompjes op visite :puke:
Ik begrijp er helemaal niks van: 3x per week bakt AM taart, maar voor de verjaardag krijgt de visite AH-meuk. Onbegrijpelijk hoor.
Komt nog, ze kan nog niets vinden naar haar smaak schreef ze laatst.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:50 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik vind dat huis van Pris zo maf beneden. Het is er zo leeg, of lijkt dat zo? Ik zag al ergens een bank dacht ik. Nu kocht ze er vandaag nog eentje. Zouden ze in de keuken leven? Of is dat huis gewoon te groot
Maar dan nog. Ze had gewoon een huis..is alles wat daar in stond weg? Hoe zit dat huis in elkaar? Ik zou weleens een rondleiding willen daarquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef Shuri het volgende:
[..]
Komt nog, ze kan nog niets vinden naar haar smaak schreef ze laatst.
Zeker heel leuk! Heel kleurrijk ook. En ik ben jaloers op haar eindeloze energie. Ik heb zo'n collega. Die kan ook echt eten wat ze wil,.die verbrandt de hele dag. Geen zitvlees.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:33 schreef Roselyn het volgende:
Ik snapte het ook niet. Die nieuwe bank staat ook in een rare hoek. Maar er komt nog een hoekbank. Waar komt deze bank dan?
Ik vind het wel leuk hoe bedreven ze is met haar huis, maar mijn smaak is het niet.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:35 schreef Nexpreszo het volgende:
Bespreken we de Nagelvlerken ook in dit topic? Weinig zin om terug te gaan naar VF.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde haat-haat verhouding met vooral Soof
Jan is een enorme ijdeltuit en Soof aanbidt hem.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:51 schreef Roselyn het volgende:
[..]![]()
Ik weet dat Sofie door velen uitgekotst wordt maar ik vind Jan net zo erg.
Want die blaaskaak doet overal net zo hard aan mee.
En het leek vandaag wel of Junior met zijn opa en oma aan het lunchen was vandaag.
Ze zou m krijgen als ze zou winnen. Dat gebeurde, totaal onverwacht, niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Jan is een enorme ijdeltuit en Soof aanbidt hem.
Rare setting, met die lunch. En Eline kreeg zomaar een scooter? Omdat ze meedeed aan die worstenbroodjes wedstrijd?
Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:02 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Ze zou m krijgen als ze zou winnen. Dat gebeurde, totaal onverwacht, niet.
Maar ze had zo goed haar best gedaan, dus Jan vond dat ze m toch moest krijgen.
mag aan elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Jan is een enorme ijdeltuit en Soof aanbidt hem.
Rare setting, met die lunch. En Eline kreeg zomaar een scooter? Omdat ze meedeed aan die worstenbroodjes wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |