Dat ja! Ik dacht het ookquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:20 schreef Roselyn het volgende:
Dan heb je de hele winter tot in den treure reclame gemaakt voor de geweldige gevoerde laarzen van Groenrijk, en dan gaan je kinderen in de sneeuw met regenlaarzen aan naar school
Ze zijn vast niet meer te koop, dus dan heeft reclame maken ook geen zin meerquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:20 schreef Roselyn het volgende:
Dan heb je de hele winter tot in den treure reclame gemaakt voor de geweldige gevoerde laarzen van Groenrijk, en dan gaan je kinderen in de sneeuw met regenlaarzen aan naar school
Ik vermoed eerder dat ze gewoon niet zo fijn zijn. Te zwaar voor kinderen. Dat zei Wendy namelijk ooit.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze zijn vast niet meer te koop, dus dan heeft reclame maken ook geen zin meer
Ja dus daarom hoeven ze, ze nu ook niet meer te dragenquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:12 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat ze gewoon niet zo fijn zijn. Te zwaar voor kinderen. Dat zei Wendy namelijk ooit.
De start met Jetje make-uppen is in ieder geval schattig, Jet vindt het duidelijk leuk. Dat het wederom reclame is, dat wil ik voor deze ene keer door de vingers zien… 😂quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:55 schreef Brokkel het volgende:
Vandaag het verjaardagenfeest bij AM. Ik ben benieuwd hoeveel ze daar van laat zien.
Ik moet enorm lachen om de hoeveelheid doosjes die ze te voorschijn haalt. Hoe ontzettend onpraktisch om die dingen elke dag uit een doosje te moeten halen, met zo weinig ruimte op de wastafel. Maar ja, anders zie je het merk niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:46 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
De start met Jetje make-uppen is in ieder geval schattig, Jet vindt het duidelijk leuk. Dat het wederom reclame is, dat wil ik voor deze ene keer door de vingers zien… 😂
Klopt, en dan zo heerlijk op die doosjes de teksten als ‘blush’ etc. Je ziet dat het van nature niet haar ding is. Maar het staat haar zeker goed!quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:57 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Ik moet enorm lachen om de hoeveelheid doosjes die ze te voorschijn haalt. Hoe ontzettend onpraktisch om die dingen elke dag uit een doosje te moeten halen, met zo weinig ruimte op de wastafel. Maar ja, anders zie je het merk niet natuurlijk.
En voor honderden euros aan makeup maar dan wel Nivea en Weleda dagcreme?
Maar het staat haar goed!
Ja dat lijntje boven mijn ogen en mascara probeer ik, maar het was steeds te donker om het goed te kunnen zien en eenmaal op mijn werk heb ik geen tijd meer. Maar idd, die hele shizzle zou mij echt niet lukken. En hoeft ook niet van mij.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:23 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb wel 5 minuten. Ik smeer thuis wat dagcreme, bij mijn werk even een lijntje boven mijn ogen en mascara. Bij externen ook nog een lippenstiftje erbij. Maar geen foundation, blushe, bronzer, echte oogmake-up of iets. Zou het wel willen kunnen. Moet het wel in 5minuten kunnen ;-)
En dat voorbeeld van die kaas...ik haal al mijn kaas op de markt, en wat niet direct op gaat, laat ik ter plekke vacuüm trekken. Scheelt weer een overbodige tool in mijn keuken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:31 schreef June. het volgende:
Jeetje die vacuümzakjes bij AM. Wat een geld weer. Zo'n starterspakket is 40 euro en dan als je extra zakjes wil betaal je 1,20 per plastic (!) zakje.
En dan lyrisch zijn over een kartonnen zwemband en dat dat zo lekker duurzaam is
Ik doe precies hetzelfde. Lijntje en mascara, heel soms lippenstift.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:23 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb wel 5 minuten. Ik smeer thuis wat dagcreme, bij mijn werk even een lijntje boven mijn ogen en mascara. Bij externen ook nog een lippenstiftje erbij. Maar geen foundation, blushe, bronzer, echte oogmake-up of iets. Zou het wel willen kunnen. Moet het wel in 5minuten kunnen ;-)
lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:51 schreef Roselyn het volgende:
Die kartonnen zwemband was een 1 april grap neem ik aan?
Twijfel je daar aan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:51 schreef Roselyn het volgende:
Die kartonnen zwemband was een 1 april grap neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |