abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204293602
Dan heb je de hele winter tot in den treure reclame gemaakt voor de geweldige gevoerde laarzen van Groenrijk, en dan gaan je kinderen in de sneeuw met regenlaarzen aan naar school 8)7
pi_204293998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:20 schreef Roselyn het volgende:
Dan heb je de hele winter tot in den treure reclame gemaakt voor de geweldige gevoerde laarzen van Groenrijk, en dan gaan je kinderen in de sneeuw met regenlaarzen aan naar school 8)7
Dat ja! Ik dacht het ook 8)7
En Bergstein laarzen hebben een dun voetbed ook nog dus zijn ook echt wel koud in de sneeuw brrr
pi_204294453
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:20 schreef Roselyn het volgende:
Ze zijn vast niet meer te koop, dus dan heeft reclame maken ook geen zin meer ;)
pi_204294652
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ze zijn vast niet meer te koop, dus dan heeft reclame maken ook geen zin meer ;)
Ik vermoed eerder dat ze gewoon niet zo fijn zijn. Te zwaar voor kinderen. Dat zei Wendy namelijk ooit.
pi_204294703
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 14:12 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ik vermoed eerder dat ze gewoon niet zo fijn zijn. Te zwaar voor kinderen. Dat zei Wendy namelijk ooit.
Ja dus daarom hoeven ze, ze nu ook niet meer te dragen
  Moderator / Colorchick vrijdag 1 april 2022 @ 20:10:00 #206
382129 crew  Donna
pi_204298806
Ze komen vanzelf weer eens in de aanbieding en dan hebben we weer 3 dagen Groenrijk laarzen op beeld.
pi_204302653
Vandaag het verjaardagenfeest bij AM. Ik ben benieuwd hoeveel ze daar van laat zien.
pi_204302682
Die Debbie, het is toch allemaalwat he? Roy is een week van huis. Ik heb er zelf eigenlijk nooit zo bij stilgestaan dat ik er alleen voor sta als mijn man er een week niet is. Nu is hij zelden een week weg, maar wel 3-5 dagen. Ja, het is even aanpoten, maar zij werkt maar 2 dagen per week. Op die 2 dagen moet ze het wel kunnen redeen in haar eentje, toch? En anders roep je een keer hulp in van je (schoon)ouders oid.
pi_204303007
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2022 08:55 schreef Brokkel het volgende:
Vandaag het verjaardagenfeest bij AM. Ik ben benieuwd hoeveel ze daar van laat zien.
De start met Jetje make-uppen is in ieder geval schattig, Jet vindt het duidelijk leuk. Dat het wederom reclame is, dat wil ik voor deze ene keer door de vingers zien… 😂
pi_204303125
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:46 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
De start met Jetje make-uppen is in ieder geval schattig, Jet vindt het duidelijk leuk. Dat het wederom reclame is, dat wil ik voor deze ene keer door de vingers zien… 😂
Ik moet enorm lachen om de hoeveelheid doosjes die ze te voorschijn haalt. Hoe ontzettend onpraktisch om die dingen elke dag uit een doosje te moeten halen, met zo weinig ruimte op de wastafel. Maar ja, anders zie je het merk niet natuurlijk.
En voor honderden euros aan makeup maar dan wel Nivea en Weleda dagcreme?
Maar het staat haar goed!
pi_204303549
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:57 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ik moet enorm lachen om de hoeveelheid doosjes die ze te voorschijn haalt. Hoe ontzettend onpraktisch om die dingen elke dag uit een doosje te moeten halen, met zo weinig ruimte op de wastafel. Maar ja, anders zie je het merk niet natuurlijk.
En voor honderden euros aan makeup maar dan wel Nivea en Weleda dagcreme?
Maar het staat haar goed!
Klopt, en dan zo heerlijk op die doosjes de teksten als ‘blush’ etc. Je ziet dat het van nature niet haar ding is. Maar het staat haar zeker goed!
pi_204303722
Haha het duurt alleen al 5 minuten om al die doosjes uit de lade te halen :)
pi_204303741
Het geeft haar wel een frissere en vriendelijkere uitstraling, ik ben benieuwd of ze het blijft gebruiken.
Het haar op een leuke staart staat ook een stuk vlotter dan los.
pi_204304168
Alleen al dat haar in een staart frist haar uiterlijk op.

Ik ben wel een beetje zoals AM: ik zou ook de doosjes er even omheen laten zitten, want ik snap ook niet wat wat is en hoe het gebruikt moet worden.
pi_204304175
Ik vind het haar goed staan, die 5minmake-up.
pi_204304296
Ik voorspel dat zodra die doos eruit is (niet AM maar die vrouwendoos) dat het klaar is met de make-up.
wat ik volledig begrijp hoor. Ik hecht er voor mezelf ook niet zoveel waarde aan. zeker op werkdagen en ik voor dag en dauw de deur uit moet. Dan slaap ik liever.

Nog geen breakdown van Wendy! En vandaag komt Vinnie weer thuis.
Valt me alles mee.
Let the games begin...
pi_204304341
Ik heb wel 5 minuten. Ik smeer thuis wat dagcreme, bij mijn werk even een lijntje boven mijn ogen en mascara. Bij externen ook nog een lippenstiftje erbij. Maar geen foundation, blushe, bronzer, echte oogmake-up of iets. Zou het wel willen kunnen. Moet het wel in 5minuten kunnen ;-)
pi_204304386
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2022 12:23 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb wel 5 minuten. Ik smeer thuis wat dagcreme, bij mijn werk even een lijntje boven mijn ogen en mascara. Bij externen ook nog een lippenstiftje erbij. Maar geen foundation, blushe, bronzer, echte oogmake-up of iets. Zou het wel willen kunnen. Moet het wel in 5minuten kunnen ;-)
Ja dat lijntje boven mijn ogen en mascara probeer ik, maar het was steeds te donker om het goed te kunnen zien en eenmaal op mijn werk heb ik geen tijd meer. Maar idd, die hele shizzle zou mij echt niet lukken. En hoeft ook niet van mij.
Let the games begin...
pi_204304402
Ik dacht trouwens dat Debbie nooit op vf las? En nu zie ik haar met iets haar huis reinigen en het vf aanhalen. Zat ze om aandacht verlegen?
Zit ze niet in het akkoordje met de mods? Zoveel vragen...
Let the games begin...
  zaterdag 2 april 2022 @ 13:31:42 #220
208890 June.
Seriously?
pi_204304808
Jeetje die vacuümzakjes bij AM. Wat een geld weer. Zo'n starterspakket is 40 euro en dan als je extra zakjes wil betaal je 1,20 per plastic (!) zakje.

En dan lyrisch zijn over een kartonnen zwemband en dat dat zo lekker duurzaam is :')
Shine bright like a diamond.
pi_204304838
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 13:31 schreef June. het volgende:
Jeetje die vacuümzakjes bij AM. Wat een geld weer. Zo'n starterspakket is 40 euro en dan als je extra zakjes wil betaal je 1,20 per plastic (!) zakje.

En dan lyrisch zijn over een kartonnen zwemband en dat dat zo lekker duurzaam is :')
En dat voorbeeld van die kaas...ik haal al mijn kaas op de markt, en wat niet direct op gaat, laat ik ter plekke vacuüm trekken. Scheelt weer een overbodige tool in mijn keuken.
Let the games begin...
pi_204304947
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2022 12:23 schreef Brokkel het volgende:
Ik doe precies hetzelfde. Lijntje en mascara, heel soms lippenstift.
Ben nu een beetje geinfluenceerd (??) om het toch eens ooit te leren.
pi_204304952
Die kartonnen zwemband was een 1 april grap neem ik aan?
pi_204305067
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2022 13:51 schreef Roselyn het volgende:
lijkt me wel ja
Let the games begin...
pi_204305171
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2022 13:51 schreef Roselyn het volgende:
Twijfel je daar aan? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')