SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 29-03-2022 15:51:41 ]Your beauty never ever scared me.
Geen kans dat het weer eerder zo ver is als we lente 2: het vervolg hebben over 3 weken?quote:
bijna tijd om FEE weer open te gooien dusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.timeanddate.com/countdown/halloween
Kerstmisquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
bijna tijd om FEE weer open te gooien dus
Moet je die nou gaan afdekken de komende dagen met de nachtvorst die eraan komtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier bloeide de magnolia zaterdag ook:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de boom binnenkort maar weer ga opzetten. In de zomer, wanneer de pepernoten weer in de winkel liggen.
Het is niet mijn boom gelukkig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je die nou gaan afdekken de komende dagen met de nachtvorst die eraan komt
ah dat scheelt danquote:
als ik nu in de auto spring zijn de wafels dan nog warm als ik er ben?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb citroensap door m'n wafelbeslag gedaan en dat was een goed idee.
Denk je dat CL wafels over heeft dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik nu in de auto spring zijn de wafels dan nog warm als ik er ben?
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik nu in de auto spring zijn de wafels dan nog warm als ik er ben?
Neequote:
ohquote:
Hier komt die nu ook eindelijk doorquote:
ze kan de tuin wel inquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij mag niet naar buiten. Hoe is het met de corona?
ja die moet je wel even op als je ijs praat. anders krijg je het straks ookquote:
waarom staan haar buren bij haar in de tuinquote:
Ja, ik was het bijna vergeten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja die moet je wel even op als je ijs praat. anders krijg je het straks ook
ik vraag me af of het voor mij nodig is. aangezien ik het 3 weken terug hadquote:
Tuinquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij mag niet naar buiten. Hoe is het met de corona?
Het gaat zo door de heg.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom staan haar buren bij haar in de tuin
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuin![]()
En kut. Net 15 uur geslapen yoooo.
Misschien heeft ze wel een Noord-Hollandse variant.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vraag me af of het voor mij nodig is. aangezien ik het 3 weken terug had
Die staan ver zat als ik in het midden van de tuin blijf.quote:
Argh! Is kerel al weer bijna klaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuin![]()
oh dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een Noord-Hollandse variant.
er zijn geen maatregelen als je besmet bent alleen adviezenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook geen zak van de maatregelen nu als je besmet bent.
Ik nies m'n hersenen op.quote:
ik ging alleen maar minder slapen erdoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuin![]()
Volgens mij moet je tegenwoordig zonder mondkapje met het openbaar vervoer als je besmet bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Same, dus ik volg de "blijf 5 dagen binnen en tot je 24 uur klachtenvrij bent" maar op.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Wordt wel minder bij 'm.quote:
Ik hoest niet zo erg (nog), dat helpt wel denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ging alleen maar minder slapen erdoor![]()
En daarna nog vijf dagen met ene mondkapje?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, dus ik volg de "blijf 5 dagen binnen en tot je 24 uur klachtenvrij bent" maar op.
[..]
Wordt wel minder bij 'm.
Nou, niet 24u klachtvrij is niet naar buiten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daarna nog vijf dagen met ene mondkapje?
Volgens mij staat in het advies dat je in de periode tussen 5 dagen en 10 dagen na het begin van de klachten een mondkapje moet dragen in de openbare ruimte.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, niet 24u klachtvrij is niet naar buiten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, niet 24u klachtvrij is niet naar buiten.
quote:Draag een mondkapje nadat u uit isolatie mag
Heeft u corona gehad en mag u uit isolatie? Voor iedereen vanaf 13 jaar geldt het advies: draag een medisch mondneusmasker in alle publieke binnenruimtes, het openbaar vervoer en onderwijs en buiten op plaatsen waar geen 1,5 meter afstand gehouden kan worden.
Houd u 10 dagen aan dit advies. U begint met tellen vanaf de dag dat u klachten kreeg of vanaf de datum van positieve (zelf)test.
Maar dat doet niemand want ik zie niemand met een mondkapje.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij staat in het advies dat je in de periode tussen 5 dagen en 10 dagen na het begin van de klachten een mondkapje moet dragen in de openbare ruimte.
Volgens mij gaan mensen nu gewoon met corona en zonder mondkapje naar de supermarkt. YOLO!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doet niemand want ik zie niemand met een mondkapje.
dat zou kunnen. de eerste paar dagen heb ik per nacht minder dan 3 uur geslapenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoest niet zo erg (nog), dat helpt wel denk ik.
Ik heb dat wel netjes gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doet niemand want ik zie niemand met een mondkapje.
Laat ik het zo zeggen, kerel is inmiddels 7 dagen verder en is nog steeds niet klachtenvrij.quote:
ik ben 3 weken verder en nog niet klachtenvrijquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, kerel is inmiddels 7 dagen verder en is nog steeds niet klachtenvrij.
Top vooruitzicht wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben 3 weken verder en nog niet klachtenvrij
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat wel netjes gedaan
Maar jij doet geen boodschappen bij mij in de buurt
Heb je nu een partner in crime erbij?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Mijn beste vriend en zijn verschrikkelijk verzuurde wijf zijn eindelijk uit elkaar![]()
Hier pak ik een Menard op
Heb er hier een die ook al vanaf vrijdag hoest en einde is nog niet in zicht.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, kerel is inmiddels 7 dagen verder en is nog steeds niet klachtenvrij.
Het was wel opgevallen als er een lompe blonde deerne in het winkelcentrum hier had gestruikeld en spullen omver had gelopenquote:
Ja he.quote:
Knappe leuke man wel maar geloof dat hij alweer bezet is, ik hoop niet dat hij teveel naar mijn levenswandel heeft gekekenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu een partner in crime erbij?
Meestal ben ik een grijze muis die niemand ziet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was wel opgevallen als er een lompe blonde deerne in het winkelcentrum hier had gestruikeld en spullen omver had gelopen
Het is pas dinsdag.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier een die ook al vanaf vrijdag hoest en einde is nog niet in zicht.
Ohquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal ben ik een grijze muis die niemand ziet.
lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een worstenbroodje en een saucijzenbroodje
#viesdik
Ram je nooit van die piramides met blikjes omver in de supermarkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal ben ik een grijze muis die niemand ziet.
Samen in de blender en door elkaar opdrinken met wat limoendrinkyoghurtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een worstenbroodje en een saucijzenbroodje
#viesdik
Heeft dat wijf jou al gebeld? Jij bent uiteraard de meest begerenswaardige vrijgezel in haar omgeving nu!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Mijn beste vriend en zijn verschrikkelijk verzuurde wijf zijn eindelijk uit elkaar![]()
Hier pak ik een Menard op
Koken met USquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen in de blender en door elkaar opdrinken met wat limoendrinkyoghurt
Als er iets niet in orde is met je huis als je huurt, ben je echt niet aan het zeuren als je daar een melding van maakt hoor, dus goed gehandeld!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
Woningbouw geeft me wel gelijk en gaat het uitzoeken.
Ze zijn hier aan het renoveren, hebben maand geleden asbestplaten weggehaald en nu zitten er nog steeds geen nieuwe platen aan de buitenkant.. alleen isolatie. Ben er nu wel klaar mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er iets niet in orde is met je huis als je huurt, ben je echt niet aan het zeuren als je daar een melding van maakt hoor, dus goed gehandeld!![]()
(sterker nog, je bent eigenlijk verplicht het te melden, anders kunnen ze eventuele schade die ontstaat door het niet melden op je verhalen)
Lekkere planning.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zijn hier aan het renoveren, hebben maand geleden asbestplaten weggehaald en nu zitten er nog steeds geen nieuwe platen aan de buitenkant.. alleen isolatie. Ben er nu wel klaar mee.
Ja dus ik heb na een maand maar even laten weten dat ik het wel fijn zou vinden als mijn huis weer helemaal dicht is.quote:
Ik kreeg een paar maanden geleden een brief dat ze zouden beginnen met het renoveren van mijn balkon. Nog niets van gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus ik heb na een maand maar even laten weten dat ik het wel fijn zou vinden als mijn huis weer helemaal dicht is.
Alle 6.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke caaf mag vandaag op je bureau snuffelstage lopen?
Is er bij buren wel iets gebeurd?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Ik zie ook nog nergens een begin ofzo dus dit gaat echt nog wel lang duren.
Oh ja dit zou eind vorig jaar ook al gedaan zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar maanden geleden een brief dat ze zouden beginnen met het renoveren van mijn balkon. Nog niets van gezien.
Jammer dat ze geen eieren leggenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle 6.
Lekker veel hooi en poepjes tussen het toetsenbord.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik wel paaseitjes. @:cherrylips @:dud0r
Ja dat had ik met de rest ook wat ik had gekocht maar heb nu zelf een doosje samengesteld dus dit is vast wel lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ze zijn niet echt lekker
Cavia-eierenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen eieren leggen
Pellet-factoryquote:
Dat is gevaarlijk aan de Aldi en Lidl.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Eventjes langs de aldi om snel wat broodjes en beleg te halen en alsnog met een tas vol met allerlei zooi aan chocolade en koekjes thuiskomen
Ik zal wel zo'n stok voor ze kopen.. misschien gaan ze erop als de schemer invalt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet gewoon even wennen aan het idee
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal wel zo'n stok voor ze kopen.. misschien gaan ze erop als de schemer invalt.
En dan niks zinnigs gekocht voor het avondeten dus kan ik vanavond nog langs de AHquote:
Nog meer zooiquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan niks zinnigs gekocht voor het avondeten dus kan ik vanavond nog langs de AH
Daar is mijn antwoord.quote:Aside from the 12.5% Dave Grohl and Krist Novoselic each receive from the royalties
Vooralsnog ligt Wattenschijfje en net Arizona in de cuddle cup (een soort mandje met hoogopstaande randen + kussentje) en ze liggen er echt in alsof het een bed isquote:
Wat een leventjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooralsnog ligt Wattenschijfje en net Arizona in de cuddle cup (een soort mandje met hoogopstaande randen + kussentje) en ze liggen er echt in alsof het een bed is
Moet je wel terechtkomen bij baasjes zoals CL of ik en niet bij mensen die ze hebben aangeschaft voor de kinderen en de kinderen blijken ineens allergisch te zijn (lees: kijken er niet meer naar om)quote:
Of dat ze naar een dierenarts om de hoek gaan en het mag vooral niks kosten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel terechtkomen bij baasjes zoals CL of ik en niet bij mensen die ze hebben aangeschaft voor de kinderen en de kinderen blijken ineens allergisch te zijn (lees: kijken er niet meer naar om)
@tong80 , past dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Politieman ontslagen nadat hij tong in oor van collega stak
Of niet eens naar een dierenarts gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze naar een dierenarts om de hoek gaan en het mag vooral niks kosten.
Wattenschijfje, Arizona en Marshmellow zouden verdrietig zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik niet dat mijn caafs het erg zouden vinden als ik ze geen aandacht meer gaf. Als ze maar vreten krijgen.
Al mijn caafs haten me.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje, Arizona en Marshmellow zouden verdrietig zijn.
Wanheda en Azure zouden het niet erg vinden om nooit meer geaaid te worden
Moet je ze dan niet tegenwoordig "tot caaf gemaakten" noemen?quote:
quote:
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om aan het water te gaan kijken
Dit... nog een uurtje.. dan even een wandelingetje maken buiten.quote:
is voor ambtenaren ook wel tijd om serieus af te remmen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kap er na de volgende meeting zo zoetjesaan mee. Geen zin meer.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om aan het water te gaan kijken
Ja. Gaan er verrassend weinig in zo'n doosje.quote:
Zijn wel grote paaseitjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Gaan er verrassend weinig in zo'n doosje.
Waren mensen die wilden ze gaan proeven.
De Jumbo app zegt dat vanaf morgen alle A merk paaseitjes 1+1 gratis is. Staat niet dat het alleen online is.quote:
Volgens m'n moeder was er al heel veel op. Ze wilde die met pindakaas voor me meenemen maar kon die al niet vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
De Jumbo app zegt dat vanaf morgen alle A merk paaseitjes 1+1 gratis is. Staat niet dat het alleen online is.
Ohquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n moeder was er al heel veel op. Ze wilde die met pindakaas voor me meenemen maar kon die al niet vinden.
rustaaghquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
God die met mousse is lekker. Jezus. Ik was oké.
ik ga de 12 uur weer vol maken vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:46 schreef Karzai het volgende:
Zo jongens , was weer een drukke dag. Zo de klanten maar weer de winkel uitjagen.
Lust wel een koud biertje
Die van de HEMA?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
God die met mousse is lekker. Jezus. Ik was oké.
Een paarquote:
Mijn favoriete oom was agent. Ongepast. Tegen optreden.quote:
Eerst op de eitjes springen en ze dan pas in het doosje doenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Passen er maar acht ofzo in zo'n stom doosje.
Scrambledquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst op de eitjes springen en ze dan pas in het doosje doen
Dus je hebt 10 doosjes gehaaldquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Passen er maar acht ofzo in zo'n stom doosje.
Tijd is relatiefquote:
Kan ik een tafeltje voor tien reserveren?quote:
Rondje van jou danquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
Allemachtig wat een dag![]()
Wel voor een loonsverhoging van 16 procent getekend
Twee van tien he.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben net een tafeltje voor tien besteld om je een beetje bezig te houden
Zouden ze bitterballen hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben net een tafeltje voor tien besteld om je een beetje bezig te houden
Doe ik wel met jou mee, heb toch niet zo'n hongerquote:
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik wel met jou mee, heb toch niet zo'n honger
Dat bepaal je niet alleen toch? Of wel juist, ik ala carte jij tafeltje vol? Of huh hoeneer?quote:
Hugo?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, mijn vroegere manager zit in Op1 vanavond
Ik een tafeltje vol en dan delen met de rest, toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bepaal je niet alleen toch? Of wel juist, ik ala carte jij tafeltje vol? Of huh hoeneer?
te huilen over die goeie medewerker die ze weg hebben laten gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, mijn vroegere manager zit in Op1 vanavond
Nee, dat is al van heel lang geledenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
te huilen over die goeie medewerker die ze weg hebben laten gaan?
Je hebt in ieder geval gedouchtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gedoucht. Energie weer op voor vandaag.
Yupsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze kan @:uitstraling ook wel waarderen niet om de laatste plaats om de muziek
https://www.instagram.com/reel/CaSem_lqC50/?utm_medium=copy_link
Ook alleen maar omdat ik het zonnebloemolietekort met het vet uit m'n haar kon oplossen. De jeukkkk.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik het zonnebloemolietekort met het vet uit m'n haar kon oplossen. De jeukkkk.
Ik moet eigenlijk mijn haar ook weer eens wassen, maar ik denk dat ik het uitstel tot morgenvroegquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik het zonnebloemolietekort met het vet uit m'n haar kon oplossen. De jeukkkk.
Niks mis meequote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mijn haar ook weer eens wassen, maar ik denk dat ik het uitstel tot morgenvroeg
Ik ben er ook wel klaar mee voor vandaag, voel me al de hele dag brakquote:
haha ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee voor vandaag, voel me al de hele dag brak
Oorontsteking is altijd een zeer terechte klacht. Beterschap!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
haha ik ook.
Heb nu al 3 weken oorontsteking en koppijn, jippie
Ik ga wel hard door m'n chilloutfits zo.quote:
Oh bah, al langs de HA geweest?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
haha ik ook.
Sneller wassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel hard door m'n chilloutfits zo.
Gisteren de 3e keerquote:
Verwaarloosde Coronabesmetting?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
haha ik ook.
Volgens mij zit de hele lucht barstends vol virussen in nederland.
Als ik ook hoor om me heen wie er ziek zijn.
Maar twee trappen.quote:
Joop laten wassenquote:
Die is net ietsje minder brak helaas.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gisteren de 3e keer![]()
Was er al jaren niet geweest.
AB, druppels met AB en nu andere druppels
En anders maar nakend rondlopenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is net ietsje minder brak helaas.![]()
Oh well, ik kan altijd nog overschakelen op leggings enzo.
Beterschapquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gisteren de 3e keer![]()
Was er al jaren niet geweest.
AB, druppels met AB en nu andere druppels
Een luchtwegziekte verwaarlozen, flink doorsporten lijkt me het laatste wat verstandig is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou kunnen
Maar hoe kun je dat verwaarlozen?
Als ik ziek ben sport ik niet, ik check mijn rusthartslag. Maar ben wel geneigd om te snel weer te beginnen denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een luchtwegziekte verwaarlozen, flink doorsporten lijkt me het laatste wat verstandig is.
M'n kast ligt al vol.quote:
Gek genoeg is m'n rusthartslag helemaal niet zo verhoogd momenteel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik ziek ben sport ik niet, ik check mijn rusthartslag. Maar ben wel geneigd om te snel weer te beginnen denk ik.
sporten danquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gek genoeg is m'n rusthartslag helemaal niet zo verhoogd momenteel.
Ik kan soms echt weken kwakkelen want ‘neeee niet ziek hoor, komt niet uit jadada jadada’. Totdat je je eraan overgeeft en dan soort van *bam* ziek. Eigenlijk moet ik dat dan gewoon eigenlijk direct doen want volgens mij ben je er dan ook veel sneller vanaf.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik ziek ben sport ik niet, ik check mijn rusthartslag. Maar ben wel geneigd om te snel weer te beginnen denk ik.
Richting keuken lopen *voelt* als sport, it's something?quote:
EttoViesAromadttoquote:
Een kipnugget eten marathon is zeer zeker absolute topsport!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Richting keuken lopen *voelt* als sport, it's something?
@Amaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een kipnugget eten marathon is zeer zeker absolute topsport!
Dat er sprake is van genezing is zeker positief.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwwww Uitslag van pa is niet goedHet is niet operatief op te lossen dus het wordt bestralen, 7 weken lang 5 keer in de week. En het is een traject van 3 jaar wat gericht is op genezing. Dus dat is dan weer positief. Ik bedoel, dat ze bij iemand van 76 daar nog aan beginnen is hoopgevend.
En aangezien er meer gevallen in de familie zitten of gezeten hebben, denken ze aan een gen-afwijking dus misschien krijg ik er ook wel mee te maken. Binnenkort toch maar even met de huisarts babbelen dus. Beetje meh allemaal.
Sterkte Fles.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwwww Uitslag van pa is niet goedHet is niet operatief op te lossen dus het wordt bestralen, 7 weken lang 5 keer in de week. En het is een traject van 3 jaar wat gericht is op genezing. Dus dat is dan weer positief. Ik bedoel, dat ze bij iemand van 76 daar nog aan beginnen is hoopgevend.
En aangezien er meer gevallen in de familie zitten of gezeten hebben, denken ze aan een gen-afwijking dus misschien krijg ik er ook wel mee te maken. Binnenkort toch maar even met de huisarts babbelen dus. Beetje meh allemaal.
Sterkte Flesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloten nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een zwaar traject, maar wel hoopgevend inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Sterkte flesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja ik denk dat ik er dus binnenkort ook maar mee ga beginnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een zwaar traject, maar wel hoopgevend inderdaad
Mijn opa is overleden aan prostaatkanker. Bij mijn vader zijn ze een jaartje of tien geleden begonnen met jaarlijkse controle, toen hij rond de 60 was.
Sterkte man!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
dat klinkt niet tof, sterkte man!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Prostaatkanker met wat uitzaaiingen in de lymfeklieren.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt niet tof, sterkte man!
wat hebben ze ontdekt bij je pa?
ik heb het vast gemist hier
he bah.. dat klinkt maar al te bekend..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prostaatkanker met wat uitzaaiingen in de lymfeklieren.
Sterkte Fles, het is 'gelukkig' relatief goed te behandelen, hopen dat die goed op de behandeling reageertquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik weet ook niet wat ik verwacht had. Ik kan ook niet zeggen of mij dit mee of tegen valt. Het confronterende eraan gewoon denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sterkte Fles, het is 'gelukkig' relatief goed te behandelen, hopen dat die goed op de behandeling reageert
Das geloof ik ff erheen en terug en niet te snel achter elkaar (bij mijn oom tenminste) en die kwam er ook goed af.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik verwacht had. Ik kan ook niet zeggen of mij dit mee of tegen valt. Het confronterende eraan gewoon denk ik![]()
Sowieso heb ik ook geen idee hoe dat met die bestralingen gaat. Moet ie dan elke dag op en neer? Moet ie daar de hele week blijven? Hoe lang duurt zo'n shot? 10 minuten? 7 uur? Geen idee
7 weken aan een stuk 5 dagen in de week?quote:
Mijn oom moest geloof ik een keer per week een uurtjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7 weken aan een stuk 5 dagen in de week?![]()
Bestraling duurt vaak maar paar minuten en meestal is er taxivervoer mogelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik verwacht had. Ik kan ook niet zeggen of mij dit mee of tegen valt. Het confronterende eraan gewoon denk ik![]()
Sowieso heb ik ook geen idee hoe dat met die bestralingen gaat. Moet ie dan elke dag op en neer? Moet ie daar de hele week blijven? Hoe lang duurt zo'n shot? 10 minuten? 7 uur? Geen idee
Is een paar keer in de week heen en weer, duurt per keer zo'n 5-10 minuten (plus het heen en weer rijden). En waarschijnlijk krijgt die ook nog hormonen mee om te slikken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar begint ie vandaag al mee idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:12 schreef LTVDK het volgende:
En waarschijnlijk krijgt die ook nog hormonen mee om te slikken.
Bij mijn vader begon daardoor weer haar op zijn hoofd te groeien terwijl die al zo'n 30 jaar kaal isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar begint ie vandaag al mee idd.
Oh dat moet er wel bijzonder uit zienquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn vader begon daardoor weer haar op zijn hoofd te groeien terwijl die al zo'n 30 jaar kaal is
Jij bent toch niet kaal? Anders moet ik m’n hele beeld van je aanpassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn vader begon daardoor weer haar op zijn hoofd te groeien terwijl die al zo'n 30 jaar kaal is
Ja het waren niet gelijk zijn woeste 80's krullen, maar echt zo'n soort donslaag bovenopquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet er wel bijzonder uit zien![]()
Nee heb gewoon een volle blonde kop, lijkt er op dat ik het van mijn moeders kant heb gekregen, mijn opa van 95 heeft nog steeds een goede bos haarquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent toch niet kaal? Anders moet ik m’n hele beeld van je aanpassen.
Dacht dat het was om de testosteron productie af te remmen zodat de kankercellen zich niet kunnen delen, maar weet niet meer hoe dat dat precies zat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het doel van die hormonen eigenlijk?
Remt de groei van de kankercellen die door testosteron (in dit geval) gestimuleerd wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het doel van die hormonen eigenlijk?
Oh, zou maar zo kunnen. Zal wel even een paar vragen opstellen die ik heb. Komende maand issie sowieso eerst die pillen aan het slikken en daarna gaan we los.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat het was om de testosteron productie af te remmen zodat de kankercellen zich niet kunnen delen, maar weet niet meer hoe dat dat precies zat.
Verstandig om te noterenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, zou maar zo kunnen. Zal wel even een paar vragen opstellen die ik heb. Komende maand issie sowieso eerst die pillen aan het slikken en daarna gaan we los.
Ziekte van Hedelquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent toch niet kaal? Anders moet ik m’n hele beeld van je aanpassen.
Ja van die folders he "Kanker, en nu?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Verstandig om te noteren![]()
Op de site van de meeste ziekenhuizen staat ook wel uitgebreide informatie over zulke dingen.
Ja en boven de 110 ga je er vrij snel dood aan zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor mannen is het sowieso verstandig om je testosteron te laten meten als je ouder wordt, steeds meer aanwijzingen dat een lager wordend testosteron voor allerlei ouderdomskwalen zorgt.
https://www.andros.nl/art(...)n-serieuze-gevolgen/
Nee joh, uitgebreide info over hoe alles stap voor stap gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van die folders he "Kanker, en nu?" en zo.
Ken je ook de ziekte van Rupke?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer haren op de lul dan op de schedel
Jij weet wel veel van dit soort dingen altijd he.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer haren op de lul dan op de schedel
Meh Flesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
één en al kennis hierquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet wel veel van dit soort dingen altijd he.
Kan ook. Maar ik ken een beschaafde versie.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer haren op de zak dan het kupke
Ja wel positief geloof ik. Wel geschrokken natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh Fles![]()
hoe is je vader er onder?
mja begrijp ik. Nou goede hoop voor de de behandelingenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel positief geloof ik. Wel geschrokken natuurlijk.
dat jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat het was om de testosteron productie af te remmen zodat de kankercellen zich niet kunnen delen, maar weet niet meer hoe dat dat precies zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |