SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 29-03-2022 15:51:41 ]Your beauty never ever scared me.
Geen kans dat het weer eerder zo ver is als we lente 2: het vervolg hebben over 3 weken?quote:
bijna tijd om FEE weer open te gooien dusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.timeanddate.com/countdown/halloween
Kerstmisquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
bijna tijd om FEE weer open te gooien dus
Moet je die nou gaan afdekken de komende dagen met de nachtvorst die eraan komtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier bloeide de magnolia zaterdag ook:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de boom binnenkort maar weer ga opzetten. In de zomer, wanneer de pepernoten weer in de winkel liggen.
Het is niet mijn boom gelukkig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je die nou gaan afdekken de komende dagen met de nachtvorst die eraan komt
ah dat scheelt danquote:
als ik nu in de auto spring zijn de wafels dan nog warm als ik er ben?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb citroensap door m'n wafelbeslag gedaan en dat was een goed idee.
Denk je dat CL wafels over heeft dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik nu in de auto spring zijn de wafels dan nog warm als ik er ben?
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik nu in de auto spring zijn de wafels dan nog warm als ik er ben?
Neequote:
ohquote:
Hier komt die nu ook eindelijk doorquote:
ze kan de tuin wel inquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij mag niet naar buiten. Hoe is het met de corona?
ja die moet je wel even op als je ijs praat. anders krijg je het straks ookquote:
waarom staan haar buren bij haar in de tuinquote:
Ja, ik was het bijna vergeten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja die moet je wel even op als je ijs praat. anders krijg je het straks ook
ik vraag me af of het voor mij nodig is. aangezien ik het 3 weken terug hadquote:
Tuinquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij mag niet naar buiten. Hoe is het met de corona?
Het gaat zo door de heg.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom staan haar buren bij haar in de tuin
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuin![]()
En kut. Net 15 uur geslapen yoooo.
Misschien heeft ze wel een Noord-Hollandse variant.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vraag me af of het voor mij nodig is. aangezien ik het 3 weken terug had
Die staan ver zat als ik in het midden van de tuin blijf.quote:
Argh! Is kerel al weer bijna klaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuin![]()
oh dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een Noord-Hollandse variant.
er zijn geen maatregelen als je besmet bent alleen adviezenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook geen zak van de maatregelen nu als je besmet bent.
Ik nies m'n hersenen op.quote:
ik ging alleen maar minder slapen erdoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuin![]()
Volgens mij moet je tegenwoordig zonder mondkapje met het openbaar vervoer als je besmet bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Same, dus ik volg de "blijf 5 dagen binnen en tot je 24 uur klachtenvrij bent" maar op.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Wordt wel minder bij 'm.quote:
Ik hoest niet zo erg (nog), dat helpt wel denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ging alleen maar minder slapen erdoor![]()
En daarna nog vijf dagen met ene mondkapje?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, dus ik volg de "blijf 5 dagen binnen en tot je 24 uur klachtenvrij bent" maar op.
[..]
Wordt wel minder bij 'm.
Nou, niet 24u klachtvrij is niet naar buiten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daarna nog vijf dagen met ene mondkapje?
Volgens mij staat in het advies dat je in de periode tussen 5 dagen en 10 dagen na het begin van de klachten een mondkapje moet dragen in de openbare ruimte.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, niet 24u klachtvrij is niet naar buiten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, niet 24u klachtvrij is niet naar buiten.
quote:Draag een mondkapje nadat u uit isolatie mag
Heeft u corona gehad en mag u uit isolatie? Voor iedereen vanaf 13 jaar geldt het advies: draag een medisch mondneusmasker in alle publieke binnenruimtes, het openbaar vervoer en onderwijs en buiten op plaatsen waar geen 1,5 meter afstand gehouden kan worden.
Houd u 10 dagen aan dit advies. U begint met tellen vanaf de dag dat u klachten kreeg of vanaf de datum van positieve (zelf)test.
Maar dat doet niemand want ik zie niemand met een mondkapje.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij staat in het advies dat je in de periode tussen 5 dagen en 10 dagen na het begin van de klachten een mondkapje moet dragen in de openbare ruimte.
Volgens mij gaan mensen nu gewoon met corona en zonder mondkapje naar de supermarkt. YOLO!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doet niemand want ik zie niemand met een mondkapje.
dat zou kunnen. de eerste paar dagen heb ik per nacht minder dan 3 uur geslapenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoest niet zo erg (nog), dat helpt wel denk ik.
Ik heb dat wel netjes gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doet niemand want ik zie niemand met een mondkapje.
Laat ik het zo zeggen, kerel is inmiddels 7 dagen verder en is nog steeds niet klachtenvrij.quote:
ik ben 3 weken verder en nog niet klachtenvrijquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, kerel is inmiddels 7 dagen verder en is nog steeds niet klachtenvrij.
Top vooruitzicht wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben 3 weken verder en nog niet klachtenvrij
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat wel netjes gedaan
Maar jij doet geen boodschappen bij mij in de buurt
Heb je nu een partner in crime erbij?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Mijn beste vriend en zijn verschrikkelijk verzuurde wijf zijn eindelijk uit elkaar![]()
Hier pak ik een Menard op
Heb er hier een die ook al vanaf vrijdag hoest en einde is nog niet in zicht.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, kerel is inmiddels 7 dagen verder en is nog steeds niet klachtenvrij.
Het was wel opgevallen als er een lompe blonde deerne in het winkelcentrum hier had gestruikeld en spullen omver had gelopenquote:
Ja he.quote:
Knappe leuke man wel maar geloof dat hij alweer bezet is, ik hoop niet dat hij teveel naar mijn levenswandel heeft gekekenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu een partner in crime erbij?
Meestal ben ik een grijze muis die niemand ziet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was wel opgevallen als er een lompe blonde deerne in het winkelcentrum hier had gestruikeld en spullen omver had gelopen
Het is pas dinsdag.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier een die ook al vanaf vrijdag hoest en einde is nog niet in zicht.
Ohquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal ben ik een grijze muis die niemand ziet.
lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een worstenbroodje en een saucijzenbroodje
#viesdik
Ram je nooit van die piramides met blikjes omver in de supermarkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal ben ik een grijze muis die niemand ziet.
Samen in de blender en door elkaar opdrinken met wat limoendrinkyoghurtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een worstenbroodje en een saucijzenbroodje
#viesdik
Heeft dat wijf jou al gebeld? Jij bent uiteraard de meest begerenswaardige vrijgezel in haar omgeving nu!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Mijn beste vriend en zijn verschrikkelijk verzuurde wijf zijn eindelijk uit elkaar![]()
Hier pak ik een Menard op
Koken met USquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen in de blender en door elkaar opdrinken met wat limoendrinkyoghurt
Als er iets niet in orde is met je huis als je huurt, ben je echt niet aan het zeuren als je daar een melding van maakt hoor, dus goed gehandeld!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
Woningbouw geeft me wel gelijk en gaat het uitzoeken.
Ze zijn hier aan het renoveren, hebben maand geleden asbestplaten weggehaald en nu zitten er nog steeds geen nieuwe platen aan de buitenkant.. alleen isolatie. Ben er nu wel klaar mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er iets niet in orde is met je huis als je huurt, ben je echt niet aan het zeuren als je daar een melding van maakt hoor, dus goed gehandeld!![]()
(sterker nog, je bent eigenlijk verplicht het te melden, anders kunnen ze eventuele schade die ontstaat door het niet melden op je verhalen)
Lekkere planning.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zijn hier aan het renoveren, hebben maand geleden asbestplaten weggehaald en nu zitten er nog steeds geen nieuwe platen aan de buitenkant.. alleen isolatie. Ben er nu wel klaar mee.
Ja dus ik heb na een maand maar even laten weten dat ik het wel fijn zou vinden als mijn huis weer helemaal dicht is.quote:
Ik kreeg een paar maanden geleden een brief dat ze zouden beginnen met het renoveren van mijn balkon. Nog niets van gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus ik heb na een maand maar even laten weten dat ik het wel fijn zou vinden als mijn huis weer helemaal dicht is.
Alle 6.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke caaf mag vandaag op je bureau snuffelstage lopen?
Is er bij buren wel iets gebeurd?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Ik zie ook nog nergens een begin ofzo dus dit gaat echt nog wel lang duren.
Oh ja dit zou eind vorig jaar ook al gedaan zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar maanden geleden een brief dat ze zouden beginnen met het renoveren van mijn balkon. Nog niets van gezien.
Jammer dat ze geen eieren leggenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle 6.
Lekker veel hooi en poepjes tussen het toetsenbord.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik wel paaseitjes. @:cherrylips @:dud0r
Ja dat had ik met de rest ook wat ik had gekocht maar heb nu zelf een doosje samengesteld dus dit is vast wel lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ze zijn niet echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |