abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:38:50 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204258765

Met lenteplaatje
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:41:34 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204258805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Net als “ik heb haast dus rij ik 100 waar 50 mag”. Begrijp dat dus echt niet
Maar wat vakantie betreft is het toch wel anders.
Als je dus niet meer kosteloos kunt wijzigen dan he.
Normaal gezien is het toch iets waar je voor gespaard hebt en wat best wat geld kost.
Dat gooi je niet zomaar even weg. Zeker als je zelf weinig klachten hebt snap ik echt dat mensen wel gaan.

Voorheen kon je ook gewoon vliegen als je ziek was, dus het moet er ook gewoon een keer bij gaan horen denk ik.
pi_204258844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:41 schreef gcjoel het volgende:
Voorheen kon je ook gewoon vliegen als je ziek was, dus het moet er ook gewoon een keer bij gaan horen denk ik.
Dit ook wel een beetje, ja. Alsin, ik hou me graag aan de quarantaine en zit ook nog gewoon met een mondkapje op wanneer ik in de spits reis. Maar dat zijn de dingen die ik makkelijk kan doen, kleine moeite. Ik snap wel dat mensen die een reis niet meer kunnen verplaatsen/annuleren daar wat anders over denken. Lijkt me niet realistisch dat we nog jaren moeilijk blijven doen over corona, maar over een griep niet nadenken.
pi_204258924
Wat Barreltje beschreef is helemaal niet wat formeel wel mag.
Bij inchecken moet je een gezondheidsverklaring invullen, waarin oa gevraagd wordt of je klachten hebt en of je in isolatie/quarantaine zou moeten zitten. Als je die vragen naar waarheid beantwoordt (beide met ja, want eerste dag klachten is dag 0 en na dag 5 mag je mits klachtenvrij pas uit quarantaine; bij testen zonder klachten is testdag dag 0) dan kun je niet inchecken.

Ik snap wel dat het vervelend is als je geen geld terug kan krijgen en dat je voorheen ook gewoon als je ziek was kon vliegen en dat het misschien tijd is dat dat er weer bij gaat horen, maar het is op dit moment wel degelijk tegen de huidige geldende regels.
pi_204258935
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat Barreltje beschreef is helemaal niet wat formeel wel mag.
Bij inchecken moet je een gezondheidsverklaring invullen, waarin oa gevraagd wordt of je klachten hebt en of je in isolatie/quarantaine zou moeten zitten. Als je die vragen naar waarheid beantwoordt (beide met ja, want eerste dag klachten is dag 0 en na dag 5 mag je mits klachtenvrij pas uit quarantaine; bij testen zonder klachten is testdag dag 0) dan kun je niet inchecken.

Ik snap wel dat het vervelend is als je geen geld terug kan krijgen en dat je voorheen ook gewoon als je ziek was kon vliegen en dat het misschien tijd is dat dat er weer bij gaat horen, maar het is op dit moment wel degelijk tegen de huidige geldende regels.
Ze woont niet in Nederland hè. Daar is het dus 4 dagen blijkbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204258950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ze woont niet in Nederland hè. Daar is het dus 4 dagen blijkbaar.
Ja, maar sigme zei dat wat Barreltje beschreef (als reactie op situatie van gcjoel) is wat formeel wel mag, en gcjoel woont wel gewoon in Nederland, dus voor gcjoel mag dat formeel gezien niet.

Voor Barrel zelf ander verhaal inderdaad als het daar qua isolatie dagen net wel goed uitvalt.

Maar misschien begreep ik het verkeerd en bedoelde sigme alleen dat wat Barreltje schreef voor Barreltje zélf formeel mag, en niet dat dat ook voor gcjoel zou mogen :)
pi_204258977
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:06:16 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204258983
Hier bestaat corona sowieso niet echt meer. :+

En "klachtenvrij" is dus wel een dingetje.. want dat ligt dus ook wel aan je eigen interpretatie..
Nu weet ik dat ik 7 dagen na m'n besmetting niet meer besmettelijk was, als had ik nog wel klachten.. en ben ik na 3 weken eindelijk zo ver dat ik weer normaal kan functioneren..

Overigens vloog ik 11 dagen na positieve test en precies op die dag werd mn corona pas weer groen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204258991
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:05 schreef Myraela het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:07:56 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204258993
@Myraela
Denk je dat je manager het nog niet weet/vermoed dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204259004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:06 schreef Barreltje het volgende:
Hier bestaat corona sowieso niet echt meer. :+

En "klachtenvrij" is dus wel een dingetje.. want dat ligt dus ook wel aan je eigen interpretatie..
Nu weet ik dat ik 7 dagen na m'n besmetting niet meer besmettelijk was, als had ik nog wel klachten.. en ben ik na 3 weken eindelijk zo ver dat ik weer normaal kan functioneren..

Overigens vloog ik 11 dagen na positieve test en precies op die dag werd mn corona pas weer groen :+
In NL is minimaal 5 dagen mits 24u klachtenvrij (waarbij start klachten/test bij klachtenvrij getest dag 0 is), en maximaal 10 dagen. Dus ook met klachten mag je na dag 10 uit isolatie.
pi_204259025
quote:
SPOILER
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204259029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:07 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:07 schreef Barreltje het volgende:
@:Myraela
Denk je dat je manager het nog niet weet/vermoed dan?
Nee, totaal niet. Het zijn ook best gescheiden teams, dus ik weet niet of ook maar iemand er anders aan denkt om dit te benoemen.
pi_204259032
quote:
SPOILER
Nare situatie. Zelf zou ik dit wel met haar bespreken, wellicht heeft ze niet in de gaten hoe jij ermee zit.

Edit: mosterd, maaltijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:13:50 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259035
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, maar sigme zei dat wat Barreltje beschreef (als reactie op situatie van gcjoel) is wat formeel wel mag, en gcjoel woont wel gewoon in Nederland, dus voor gcjoel mag dat formeel gezien niet.

Voor Barrel zelf ander verhaal inderdaad als het daar qua isolatie dagen net wel goed uitvalt.

Maar misschien begreep ik het verkeerd en bedoelde sigme alleen dat wat Barreltje schreef voor Barreltje zélf formeel mag, en niet dat dat ook voor gcjoel zou mogen :)
En ik ga sowieso niet hoor. Ben braaf genoeg :D

Maar wat je zegt klopt, je moet op dit moment voor het vliegen overal een gezonheidsverklaring invullen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:16:40 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259052
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]
Nee, totaal niet. Het zijn ook best gescheiden teams, dus ik weet niet of ook maar iemand er anders aan denkt om dit te benoemen.
SPOILER
pi_204259096
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:16 schreef gcjoel het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:26:15 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259110
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
SPOILER
Zou het gewoon doen, geef ook bij je manager aan hoe het zit. Dan kan hij ook juist reageren als ze het wel komt vertellen.
pi_204259234
Ik ben sinds gisteren een klus aan het doen waar ik mee achter loop sinds juli en die ik sinds oktober elke week probeer te doen. In mijn hoofd was het heel ingewikkeld en groot geworden en nu valt het natuurlijk erg mee want zo gaat het leven *O*

Geen advies voor Myreala. Het klinkt ingewikkeld. Ook geen verstand van coronaregels.
Spoilers!
pi_204259333
Heel dom van mij om de nacht deels door te halen met bijlezen. :R
Nu kan de dagplanning ook op de schop.

Keep it simple @Myraela: kies voor rust in je eigen situatie.

En voorlopig vliegen wij niet. -O-

@Jagärtrut hoe gaat het in je huishouden met de gasten?
Loopt het een beetje?
En je zoon en onderzoek? Is het uit te leggen aan hem?

Wat een heerlijke buitenruimte @kaatje1. Dat je er van mag genieten!
Zelf wacht ik nog even met terras schrobben en de stenen tafel.
Die zijn altijd groen na de winter. Dat wordt na de IJsheiligen half mei, denk ik.
pi_204259892
Gesport, vage kennis tegengekomen die me 12 :D jaar jonger schatte _O-

Nu starten aan rondje kantoor - naar carpool in Helmond- iemand oppikken in Den Bosch - voor etentje in Amersfoort. En vice versa.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204260546
Vijf minuten hardlopen per paaseitje: 😂

SPOILER
Veel plezier @Cat. :Y)
Hoeveel etentjes nog te gaan?
pi_204262925
PPffff, ruim een week geen huishouden en dan nu in 1x (ja, ik voel me redelijk goed) alles stoffen en zuigen is wel een beetje veel. Zit nu een beetje te bibberen op de stoel.
Maar het kijkt een stuk fijner rond zonder allemaal stofwolken en plukken kattenhaar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204263948
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
PPffff, ruim een week geen huishouden en dan nu in 1x (ja, ik voel me redelijk goed) alles stoffen en zuigen is wel een beetje veel. Zit nu een beetje te bibberen op de stoel.
Maar het kijkt een stuk fijner rond zonder allemaal stofwolken en plukken kattenhaar.
Is de hulp de eerste, die je belt als je weer werk hebt gevonden?😉

Helaasch:
“je auto is niet geschikt voor onze kilometerverzekering. Je auto heeft namelijk geen OBD II poort waarin onze kilometerteller past die je gereden kilometers bijhoudt. Bekijk anders eens onze standaard autoverzekering.”
Hoorde de ohra reclame en dacht even checken. -O-
pi_204264041
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is de hulp de eerste, die je belt als je weer werk hebt gevonden?😉

Helaasch:
“je auto is niet geschikt voor onze kilometerverzekering. Je auto heeft namelijk geen OBD II poort waarin onze kilometerteller past die je gereden kilometers bijhoudt. Bekijk anders eens onze standaard autoverzekering.”
Hoorde de ohra reclame en dacht even checken. -O-
Dat weet ik nog niet, hangt natuurlijk enorm af van salaris, en hoeveel ik ga werken. Maar vandaag was het even flink pittig, want ik was de afgelopen dagen echt te beroerd om iets te doen en met 2 katten is het aardig stoffig. Maar helemaal 100% ben ik duidelijk nog niet. Maar het is weer schoon en opgeruimd en dat is ook wat waard
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')