Jeetje zo snel achter elkaar, veel sterkte!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Verdrietig, vandaag een van mn konijnen laten inslapen(en de andere staat al op de dodenlijst van de dierenarts, die is waarschijnlijk volgende week aan de beurt
)
quote:Op zondag 29 mei 2022 06:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
Even helemaal klaar mee. Nog zo’n nacht trek ik niet.
Nou nou nouquote:Op zondag 29 mei 2022 06:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
Even helemaal klaar mee. Nog zo’n nacht trek ik niet.
Geef maar doorquote:Op zondag 29 mei 2022 10:53 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Wil jij mijn weeën opvangen? Mag hoor, na twee nachten kun je er wel iets minder goed tegen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juni 2022 02:22 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Jazeker, maar die keizersnede heeft ook wel geholpen, moet ik zeggen.
Een meisje! Alles idd gezond en wel. Ik ging eigenlijk naar het ziekenhuis om een nachtje te slapen, maar ben gistermiddag met een kleine draak naar huis vertrokken. En het klopt echt, je bent meteen verliefdquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meisje/jongen? Alles gezond en wel? Gefeliciteerd!
Heerlijk, geniet ervan!quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:59 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Een meisje! Alles idd gezond en wel. Ik ging eigenlijk naar het ziekenhuis om een nachtje te slapen, maar ben gistermiddag met een kleine draak naar huis vertrokken. En het klopt echt, je bent meteen verliefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |