Ah oké. Klopt ja, quali en alles was op Sky te zien daar. Dan is het duidelijk en lag het dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is omdat je buiten de EU was. Binnen de EU werkt F1 TV wel overal (zelf afgelopen seizoen nog gekeken vanuit Portugal).
F1 TV is verder helemaal niet beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk, omdat Sky Sports de exclusieve rechten heeft.
Nu maak je me overstuur.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een beetje een muurbloempje.
Hij moet nog een beetje loskomen.
Nee hoor, ik mis hem niet, maar het is wel zonde. Hij weet er echt wel wat van en kan prettig vertellen. Maar dat ie zichzelf in de weg staat is gewoon het meest jammer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zit je echt diep hè? Zelfs als hij van de buis gehaald is, heb je nog wat te zeikstralen.
Hamilton is helemaal geen racer, we hebben in 2016 en 2021 gezien hoe vervelend hij het al vind als hij niet zonder weerstand mag domineren en minuten voor de rest uit mag rijden. In het middenveld is dat alleen maar erger, competie is niet zijn ding.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien kun je voorzichtig aan toch gaan concluderen dat-ie te lang is blijven zitten. Altijd een beetje pijnlijk, wanneer de glans eraf is. Maar goed, misschien vindt-ie het ook wel echt nog leuk, zelfs in de midfield? Het is moeilijk om hoogte te krijgen van wat er echt in 'm omgaat, maar van Alonso of Vettel krijg je de indruk dat ze zich wel vermaken. Misschien is dat bij Lewis ook wel zo.
Zag je 'm weglopen zondag en tegen de muur gaan staan? Ik denk niet dat hij het erg leuk vindt, dat midfield.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha, ja ach, ik denk niet dat Lewis vanaf nu elke keer zo'n dramatisch weekend gaat hebben. Maar of-ie het echt van Russell gaat kunnen winnen weet ik ook zo net nog niet.
Misschien kun je voorzichtig aan toch gaan concluderen dat-ie te lang is blijven zitten. Altijd een beetje pijnlijk, wanneer de glans eraf is. Maar goed, misschien vindt-ie het ook wel echt nog leuk, zelfs in de midfield? Het is moeilijk om hoogte te krijgen van wat er echt in 'm omgaat, maar van Alonso of Vettel krijg je de indruk dat ze zich wel vermaken. Misschien is dat bij Lewis ook wel zo.
Ja, maar dat is omdat-ie nu nog het idee heeft dat-ie de grote held is. Zodra de realiteit eenmaal is ingedaald komt-ie er misschien achter dat om de week in een F1-auto zitten leuker is dan thuis op de bank hangen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zag je 'm weglopen zondag en tegen de muur gaan staan? Ik denk niet dat hij het erg leuk vindt, dat midfield.![]()
![]()
Ik zie hem echt nog wel terug komen. Ik denk dat Mercedes nog wel terug komt, anders heb ze wel heel veel goede mensen laten gaan. Lewis gaat wel een knop omzetten en terug vechten denk ik. Of ie van Russel gaat winnen durf ik ook niet met zekerheid te zeggen, maar nog steeds geld dat Russel ook nog steeds moet blijven presteren.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha, ja ach, ik denk niet dat Lewis vanaf nu elke keer zo'n dramatisch weekend gaat hebben. Maar of-ie het echt van Russell gaat kunnen winnen weet ik ook zo net nog niet.
Ja, dat kun je bij hem niet peilen idd. Het komt nooit oprecht over. Misschien verandert dat ook nog wel.quote:Misschien kun je voorzichtig aan toch gaan concluderen dat-ie te lang is blijven zitten. Altijd een beetje pijnlijk, wanneer de glans eraf is. Maar goed, misschien vindt-ie het ook wel echt nog leuk, zelfs in de midfield? Het is moeilijk om hoogte te krijgen van wat er echt in 'm omgaat, maar van Alonso of Vettel krijg je de indruk dat ze zich wel vermaken. Misschien is dat bij Lewis ook wel zo.
Midfield?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zag je 'm weglopen zondag en tegen de muur gaan staan? Ik denk niet dat hij het erg leuk vindt, dat midfield.![]()
![]()
ik vind dat toch wel een te snelle conclusie na 2 races, de eerste was er een fuck up van Russell in z'n set up, de 2e van Hamilton maar je kan toch niet stellen dat Hamilton nu slecht rijdt, de auto lijkt een knakenbak en dat is voor hem wel heel lang geleden of waarschijnlijk zelfs voor het eerst dat hij dat meemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de auto is slecht, maar ondertussen is-ie ook al 37. De kans dat-ie dit jaar, laat staan volgend jaar, nog met de top mee kan komen is gewoon niet zo groot, denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat toch wel een te snelle conclusie na 2 races, de eerste was er een fuck up van Russell in z'n set up, de 2e van Hamilton maar je kan toch niet stellen dat Hamilton nu slecht rijdt, de auto lijkt een knakenbak en dat is voor hem wel heel lang geleden of waarschijnlijk zelfs voor het eerst dat hij dat meemaakt
16e kwalificeren ook?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
P10 is letterlijk het middenOk 10e van de 13 niet helemaal, maar toch
Maar volgens de fans ligt het niet aan de auto hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat toch wel een te snelle conclusie na 2 races, de eerste was er een fuck up van Russell in z'n set up, de 2e van Hamilton maar je kan toch niet stellen dat Hamilton nu slecht rijdt, de auto lijkt een knakenbak en dat is voor hem wel heel lang geleden of waarschijnlijk zelfs voor het eerst dat hij dat meemaakt
weet ik niet, Alonso schat ik minimaal net zo hoog in en die is al 40 maar zonder de juiste auto wordt het moeilijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de auto is slecht, maar ondertussen is-ie ook al 37. De kans dat-ie dit jaar, laat staan volgend jaar, nog met de top mee kan komen is gewoon niet zo groot, denk ik.
zijn fans?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar volgens de fans ligt het niet aan de auto hoor
Die gaat niet thuis zitten, die gaat dan zich fulltime richten op in rare kleding in Parijs rond lopen, en BLM promoten met z'n Hollywood vriendjes, hoeft hij dat ook niet meer tijdens een f1 weekend te organiseren, en vervolgens Max een beetje awkward zich door een als blm-promotie bedoeld interview heen wurmen als die de winst pakt en Hamilton weer achteraan rondreed.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat-ie nu nog het idee heeft dat-ie de grote held is. Zodra de realiteit eenmaal is ingedaald komt-ie er misschien achter dat om de week in een F1-auto zitten leuker is dan thuis op de bank hangen.
Ook Alonso is denk ik niet meer zo goed als-ie ooit was. Dat zie je aan het feit dat-ie niet overtuigend van Ocon weet te winnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet ik niet, Alonso schat ik minimaal net zo hoog in en die is al 40 maar zonder de juiste auto wordt het moeilijk
Meneer Mol heet Olav (niet Olaf)quote:
Dat hebben die andere 19 ook die willen ook bovenaan eindigen en zijn ook chagrijnig als het niet gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
![]()
Misschien niet, maar hij laat Ocon er wel voor werken. En dat is tof om te zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook Alonso is denk ik niet meer zo goed als-ie ooit was. Dat zie je aan het feit dat-ie niet overtuigend van Ocon weet te winnen.
Ik vond de poging van Ocon om Alonso in de muur te duwen nogal veelzeggend. Alonso is duidelijk sneller alleen sommigen kunnen dat moeilijk verkroppen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij laat Ocon er wel voor werken. En dat is tof om te zien.
Denk dat-ie ook gewoon moe was. Je zag tijdens de interviews dat Leclerc ook volledig nat van het zweet was. Dus Hamilton zal ook niet helemaal okselfris z'n auto uitgestapt zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat hebben die andere 19 ook die willen ook bovenaan eindigen en zijn ook chagrijnig als het niet gaat.
Als Alonso duidelijk veel sneller is, zou-ie Ocon ook makkelijk moeten kunnen verslaan in de kwalificaties.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vond de poging van Ocon om Alonso in de muur te duwen nogal veelzeggend. Alonso is duidelijk sneller alleen sommigen kunnen dat moeilijk verkroppen.
Een snel kwali rondje zetten maakt je niet per definitie een goede racer. Zie ook Bottasquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als Alonso duidelijk veel sneller is, zou-ie Ocon ook makkelijk moeten kunnen verslaan in de kwalificaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |