quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Welke?quote:
Niet als je een vrouw zoektquote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Fosive het volgende:
Als je echte liefde zoekt kun je nog beter via FOK! daten dan via First Dates
@:Coco
Oh dat typeerde ik als eindelijk een beste vriendin gevonden.quote:
@Pisces29 schijnt nog vrij te zijnquote:
Te hoge eisenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:25 schreef Fosive het volgende:
[..]
@:Pisces29 schijnt nog vrij te zijn
Wie weet kan je in haar DM sliden
Voor wat hoort wat.quote:
zit ze zwaar aan de medicatie ofzo?quote:
met een replica zwaard staan zwaaien niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:32 schreef Joop_W het volgende:
Scheidsrechter zijn is een ding, maar dat op tv laten zien is wel echt erg.
ze is wel een open boek jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk hoeft deze vrouw niets te vertellen: hobbies, voetbal, beroep: we weten het eigenlijk allemaal al.
Ze is voor ajaxquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net binnen. Wat is er met deze vrouw?
Lesbisch en ajaciedquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
trambestuurder, heeft vroeger op de albert kuip markt gestaan, rug kapot, is gescheiden, heeft kinderen, is nu lesboquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Achquote:
Standaard verhaal dusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
trambestuurder, heeft vroeger op de albert kuip markt gestaan, rug kapot, is gescheiden, heeft kinderen, is nu lesbo
Ook!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
met een replica zwaard staan zwaaien niet?
@tja77quote:
Presentquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:fosive is er ook weer niet
Die komt ook maar te pas en te onpas
Was dit maar het gemiddelde in Tilburgquote:
We houden ons gelukkig in bij dit topic.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je mag idd niks over deelnemende kandidaten zeggen.
“ineeens dan weet je het…”quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:42 schreef Nine. het volgende:
Tante Truus en tante Sjaan die op latere leeftijd lesbo zijn gegaan?
deze gaan boksen met die grote tieten.quote:
Stukje fantasy.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas het kapsel van meisje ruitjes
minstens een jaar niet bij de kapper geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, hij houdt het gesprek goed gaande. Ik vind haar een beetje moeilijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:37 schreef Hexagon het volgende:
Die gozer is best een prima gast. Jammer voor hem dat hij een onmogelijke autiste voor zich heeft.
Noemen ze dat een kapsel ja?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Krakerstype.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha dat baardje. Wat een schooier
Ook die weigering om het te worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:45 schreef Fosive het volgende:
Mijn god, onaantrekkelijk die onzelfstandigheid
Je kunt het erop. Dus ja dan vast wel ja.quote:
Doe eens niet zo onaardig tegen mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt het erop. Dus ja dan vast wel ja.
Rauwe adijviestamppot met uitgebakken spekjes en rookworstquote:
Eindelijk je statement ontkrachtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Rauwe adijviestamppot met uitgebakken spekjes en rookworst![]()
is tevens zo'n beetje het enige NL-eten dat ik lust
De lesbo's soppen van hun stoel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:49 schreef Fosive het volgende:
Van een afstandje zou deze kerel ook een vrouw met pottenkapsel kunnen zijn
Gelukkig is @3rr0r afwezigquote:
Ken je klassiekersquote:
Ciaoquote:
sam met een grote snorquote:
ahh van de dude!quote:
Ik zou tot gisteren hebben geroepen dat deze aflevering wat tranny’s nodig heeft. Maar dat was gisteren ook een deceptie.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:51 schreef Bolasie het volgende:
Saaie aflevering allen. Het begon VEEBELOVEND.
Die praat zichzelf van depressie naar depressie.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die bebrilde lesbo is pikzwart van binnen.
Merkwaardig is dat toch altijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Afgekeurd
Maar vrijwilligerswerk kan wel blijkbaar
Als dat ook kut is ga ik douchen!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:54 schreef GGMM het volgende:
Al mijn hoop is op de 20:00-date gevestigd.
Beetje bejaarden uitlaten wanneer de zon schijnt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Afgekeurd
Maar vrijwilligerswerk kan wel blijkbaar
Poppedopjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:55 schreef Rickocum het volgende:
Dit is Pam van The Office. De Aliexpress versie.
Wat was je stukje inspanning vandaag?quote:
heeft jaren gevangen gezeten in een sekte.quote:
4x5 bankdrukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat was je stukje inspanning vandaag?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
4x5 bankdruk
3x10 schuin bankdruk
4x5 bent over row
3x10 lat pulldown
3x6 overhead press
En een beetje armen als toetje!
Allesquote:
Ja ik was in de middag al gegaan maar moest daarna onverwacht nog wat werk doen en koken dus begin mezelf nu te ruiken!quote:
Datquote:
Welke outfit Rickiequote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:03 schreef Rickocum het volgende:
Ik lig zo zalig thuis op de bank.
Zo godverdommese lekker man.
Naaaaah is toch best lekker zo in het zonnetje, beentjes in de lucht, piemel lekker op de buik?quote:
Godverdomme geile bedoeling weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:05 schreef Rickocum het volgende:
[..]
In een kekke boxershort en zalmkleurig T shirt met V halsje.
de 4de kapper in de zelfde straatquote:
Koffiequote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:05 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Alles wat warm is en vloeibaar, is niet lekker. Behalve chocolade melk.
Wat smerigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In China eten ze welke dag Chinees.
met lange scherpe nagels? nee bedankt.quote:
Lekker links ongeschoold kunstig hoekjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie bij First Dates veel meer neusringen dan ik normaal op straat tegen kom
Die worden aangereikt door Denies bij binnenkomstquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie bij First Dates veel meer neusringen dan ik normaal op straat tegen kom
Wel lekker je snikkel verstoppen in die hamsterwangenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
met lange scherpe nagels? nee bedankt.
Ja, zonder zielig verhaal was hij vast niet door de selectie gekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:07 schreef Joop_W het volgende:
Oud uitziende gozer had ongeluk. Dat verklaar wel iets
Gelukkig brengt @Caland wel een stukje mannelijkheid met koffiequote:
Alleen je bovenbenen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:10 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Heb ook mijn bovenbenen geschoren broertje.
Nou, als dat mannelijkheid is, dan heeft deze kill niks te vrezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig brengt @:Caland wel een stukje mannelijkheid met koffie
Eerst je bovenbenen laten groeien beertjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Nou, als dat mannelijkheid is, dan heeft deze kill niks te vrezen.
Ik eet wel tiramisu, zit ook een beetje capucinno in jatog nietdan.
Doelde op andere lichaamsdelen, oksels, borsthaarquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:12 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ja ben toch geen hommo. Onderbenen scheren is voor mensen met een geestelijke achterstand.
Hahahaha sterfquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst je bovenbenen laten groeien beertje
Het haar, niet de benen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |