quote:Op maandag 28 maart 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij rabbit heb ik iets anders in gedachten
Deze bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
was de foto van @:DerRabbit aan het zoeken![]()
Zo dik ben ik helemaal nietquote:Op maandag 28 maart 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat gifje dat ik net plaatste
Hoe istie Dees?quote:
Zijn gangetje wel, ben op zoek naar ander werk, dus dat is best spannend. En hoe is het met jou?quote:
Ow konden ze jouw sprankelende persoonlijkheid niet meer aan, of wil je gewoon iets nog toffers gaan doen omdat je saaie collega's had?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn gangetje wel, ben op zoek naar ander werk, dus dat is best spannend. En hoe is het met jou?
Niemand wil mij missen natuurlijk, dus de eerste optie vervaltquote:Op maandag 28 maart 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow konden ze jouw sprankelende persoonlijkheid niet meer aan, of wil je gewoon iets nog toffers gaan doen omdat je saaie collega's had?
Was het niet handig eerst iets nieuws te vinden en dan pas die knoop door te hakken?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand wil mij missen natuurlijk, dus de eerste optie vervaltMaar ik heb het al een tijdje niet meer naar mijn zin, dus een knoop doorgehakt.
Ik heb mijn baan nog niet opgezegd, ik heb de knoop doorgehakt door een cv te maken en te gaan solliciteren en totdat ik een andere baan heb blijf ik gewoon bij mijn oude werkgever.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het niet handig eerst iets nieuws te vinden en dan pas die knoop door te hakken?
o ok, dat klinkt beterquote:Op maandag 28 maart 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn baan nog niet opgezegd, ik heb de knoop doorgehakt door een cv te maken en te gaan solliciteren en totdat ik een andere baan heb blijf ik gewoon bij mijn oude werkgever.
Je hebt gewoon wat vitamine Fok! nodigquote:
Mooizoquote:Op maandag 28 maart 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet zoGaat z'n gangetje
Jaaaaquote:Op maandag 28 maart 2022 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat vitamine Fok! nodig
Ik kan je ook even komen opwarmen met een lieftallig scheetjequote:
Fris was t wel vandaag, tot dat de zon er door kwam voor even..quote:
opwarmen ok, maar geen scheetjes laten hierquote:Op maandag 28 maart 2022 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je ook even komen opwarmen met een lieftallig scheetje
Dutch Ovenquote:Op maandag 28 maart 2022 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je ook even komen opwarmen met een lieftallig scheetje
Dan nietquote:Op maandag 28 maart 2022 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
opwarmen ok, maar geen scheetjes laten hier
If it ain't Dutch, it ain't muchquote:
If it ain't squeak it's just to weak. Sprak Superbadeendje.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
If it ain't Dutch, it ain't much
*doesn'tquote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
If it ain't squeak it's just to weak. Sprak Superbadeendje.
Fuck joe.quote:
Fuck joe toequote:
Heftig ongeluk in die tunnelquote:Op maandag 28 maart 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn handje ook gebroken!
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nou je had die trein eens moeten zien na afloop!
Kijkt hij achterom als die er weer uit komtquote:Op maandag 28 maart 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nou je had die trein eens moeten zien na afloop!
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
Ow wacht, ging om wat er in z'n mond zit!
Ik dacht om die trein op de achtergrond!
Mamas gips?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn handje ook gebroken!
Yupyup, de zwelling in haar hand is sterk afgenomen waardoor het gips helemaal los ging zitten, dus had ze nieuw gips nodig vandaag.quote:
Heeft ze er nog veel last van?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, de zwelling in haar hand is sterk afgenomen waardoor het gips helemaal los ging zitten, dus had ze nieuw gips nodig vandaag.
Fijn, een goed teken tocch? Heeft ze er nog last van?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, de zwelling in haar hand is sterk afgenomen waardoor het gips helemaal los ging zitten, dus had ze nieuw gips nodig vandaag.
Je kent het niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
Ow wacht, ging om wat er in z'n mond zit!
Ik dacht om die trein op de achtergrond!
Valt gelukkig enorm mee, zolang ze de hand maar niet te veel belast, en het gips goed strak zit.quote:
Nou, pas een jaar of 15 geleden voor het eerst gehoord/gezien en daarna eigenlijk nooit meer, maar het kwartje viel uiteindelijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kent het niet?
Tijdens het eten vragen of je een ongeluk in een tunnel wil zien?
Zeker een goed teken!quote:Op maandag 28 maart 2022 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, een goed teken tocch? Heeft ze er nog last van?
Gelukkig!quote:Op maandag 28 maart 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt gelukkig enorm mee, zolang ze de hand maar niet te veel belast, en het gips goed strak zit.
Maar als ze het zou forceren, moet ze een operatie hebben en is het minstens 2 maand revalideren, maar het kan ook zomaar een jaar zijn.quote:
Gelukkig maar. Vaak als het in het gips zit is de pijn zo goed als weg.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt gelukkig enorm mee, zolang ze de hand maar niet te veel belast, en het gips goed strak zit.
Klopt ja!quote:Op maandag 28 maart 2022 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Vaak als het in het gips zit is de pijn zo goed als weg.
Wtf heb ik gemist?!quote:Op maandag 28 maart 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van een zwelling. Hopelijk zit het nu goed.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!Maar met het oude gips viel dat door de zwelling nog best wel tegen. En toen de zwelling weg was, zat het gips te los om voldoende steun te bieden.
Ik ook zolang niet meer, maar mini ToT friste dat geheugen in 1 keer opquote:Op maandag 28 maart 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, pas een jaar of 15 geleden voor het eerst gehoord/gezien en daarna eigenlijk nooit meer, maar het kwartje viel uiteindelijk.
Ow niet meegekregen?quote:
Ja op de Eerste Hulp scheen iets fout gegaan te zijn met het eerste gips, maar ze deden er erg geheimzinnig over en lulden er zo overheen. Nu is het wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van een zwelling. Hopelijk zit het nu goed.
Ja dat zei je laatst al. Fijn dat het nu goed is.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op de Eerste Hulp scheen iets fout gegaan te zijn met het eerste gips, maar ze deden er erg geheimzinnig over en lulden er zo overheen. Nu is het wel goed.
Dat is in ieder geval iets goeds wat hieruit komt!quote:Op maandag 28 maart 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
Overigens worden nu na dit ongeluk ineens een grote reeks verbeteringen in de veiligheid toegepast: handschoenen in alle maten, afschermingen op gevaarlijke plekken, producten mogen niet meer te hoog gestapeld worden enz enz enz.
De Arbodienst kan zich uitleven daarquote:Op maandag 28 maart 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
Overigens worden nu na dit ongeluk ineens een grote reeks verbeteringen in de veiligheid toegepast: handschoenen in alle maten, afschermingen op gevaarlijke plekken, producten mogen niet meer te hoog gestapeld worden enz enz enz.
Oeiquote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niet meegekregen?
Mevrouw ToT zat op het werk stickers te printen voor op de dozen met producten die ze maken toen er een sticker richting een draaiende rollerbank vlooeg (waarop de volle dozen vooruit getransporteerd worden).
De sticker viel tussen de rollen en ze wilde 'm zoals wel vaker er tussenuit vissen, maar ze heeft kleine handjes en haar handschoenen waren veel te groot en deze handschoen raakte om zo'n draaiende roller heen gewikkeld en haar hand werd zo in de machine meegetrokken.
Net nadat er een stukje van een middenhandsbeentje (van de duim) afbrak werd op de noodstop-knop gedrukt.
Het had VEEL slechter kunnen aflopen.
Greysie!!!quote:
Dat heb ik ook al gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De Arbodienst kan zich uitleven daar
Potver!quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niet meegekregen?
Mevrouw ToT zat op het werk stickers te printen voor op de dozen met producten die ze maken toen er een sticker richting een draaiende rollerbank vlooeg (waarop de volle dozen vooruit getransporteerd worden).
De sticker viel tussen de rollen en ze wilde 'm zoals wel vaker er tussenuit vissen, maar ze heeft kleine handjes en haar handschoenen waren veel te groot en deze handschoen raakte om zo'n draaiende roller heen gewikkeld en haar hand werd zo in de machine meegetrokken.
Net nadat er een stukje van een middenhandsbeentje (van de duim) afbrak werd op de noodstop-knop gedrukt.
Ik mag het lijden ja!quote:Op maandag 28 maart 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
Oh, mijn oprechte excusesquote:
Kan ze geen schadeclaim indienen?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niet meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |