Cijfers uit België (alle schermen + uitgesteld kijken).quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]voor het plaatsen.
[..]
Bedankt einzeinz en mochten de laatste cijfers bekend zijn dan mag u die hier plaatsen.
Dit is fantastisch, veel dank en kan moderator Gert deze cijfers verwerken in de laatste stats.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Cijfers uit België (alle schermen + uitgesteld kijken).
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:38 schreef Gert het volgende:
Wanneer het uitgesteld kijken lijstje a.s. zaterdag compleet is zet ik het nog even in de grafiek erbij en plaats die hier.
Graag er aan gedacht.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:00 schreef einzeinz het volgende:
Ik had er afgelopen weekend nog aan gedacht maar was het daarna compleet vergeten. Bedankt om me er aan te herinneren.
iceagequote:Op woensdag 30 maart 2022 14:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nah maar Paul heeft je vast wel in zijn ban voordracht lijstje staan .
Paul draagt voor, Murp banned.
Take care
Die kijk ik ook. Voor die tijd vaak serie op videoland of Netflix.quote:Op donderdag 31 maart 2022 01:57 schreef superniger het volgende:
Jullie zitten dus hier. Was jullie al een paar dagen kwijt.
Wat kijken jullie tegenwoordig om half 9?
Mijn tv avond begint nu pas om hal 10 met Vandaag Inside.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ze zei haar eigen haar was helemaal kapot, maar ja krijgt ook geen kans zo.quote:
Ik moet niksquote:
Ik zal nooit snappen dat iemand met een bos plastic rond gaat lopen.quote:
Ik snap dat ook niet hoor enginequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal nooit snappen dat iemand met een bos plastic rond gaat lopen.
Maar hoe werkt zoiets..? Eerst het oude plastic eruit en dan nieuw plastic er weer in? En dat doet een kapper of doe je dat zelf? En als een kapper het doet... Wassen ze dan op zijn minst even je eigen haar voordat het plastic er weer in gaat?
Ik vind het niet mooi, dat blonde staat haar niet echt en het is zo duidelijk nep haar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef engine het volgende:
Nieuwe pruik ofzo. Geen verstand van.
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
god zou ze teveel te dich bij Tobi zittenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
Grace wil wat kwijt over de 'Big Brother'-overwinning van Salar: "Hou daarmee op"
https://www.redactie24.be(...)ou-daarmee-op-136342
Dat leek wel veel echter dan dit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi, dat blonde staat haar niet echt en het is zo duidelijk nep haar.
Dan vond ik die haren die ze in BB had nog mooier..
Alles is een spelletje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
god zou ze teveel te dich bij Tobi zitten
met zo'n politiek correct antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |