SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
veel plezier danquote:
https://www.btrtrainingen.nl/training/omgaan-met-agressie/quote:Op maandag 28 maart 2022 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ZIT NIKS IN DIE GORE KLOTE DM MAN LUL NIET ZO SLAP
Ja LT begon over passief-agressief dus ik denk ik ga even op zijn niveautje verderquote:Op maandag 28 maart 2022 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.btrtrainingen.nl/training/omgaan-met-agressie/
Spannend.quote:
Ik reageer op de TT.quote:Op maandag 28 maart 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wist ook niet dat jullie je allemaal aangesproken voelde wanneer iemand tegen mij zegt: kijk eens in je DM.
Je meent hetquote:
Maar je voelt je wel aangesprokenquote:Op maandag 28 maart 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus dan reageer ik toch niet op dat berichtje tegen jou?
Waarom zou ze geen reactie krijgen?quote:
Dat doe ik gewoon via whatsappquote:
Verklap het nou eens niet steedsquote:Op maandag 28 maart 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
jullie hadden denk ik ook graag het geen gehad wat in mijn dm staat
Nee ik hoef geen oneerbare verzoeken van wanhopige mannenquote:Op maandag 28 maart 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
jullie hadden denk ik ook graag het geen gehad wat in mijn dm staat
* Bomenverzameling sluit zijn DM bericht weer afquote:Op maandag 28 maart 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen oneerbare verzoeken van wanhopige mannen
quote:Op maandag 28 maart 2022 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling sluit zijn DM bericht weer af
quote:Op maandag 28 maart 2022 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling sluit zijn DM bericht weer af
rond 20.00 uur vandaag pasquote:
Vandaag vroeg begonnen; en heb deel dat ik wilde doen al praktisch af. Dus nog even het zonnetje in denk ik.quote:
lekker. ik ben rond 11.00 begonnen vandaag. Rest van de week is het weer vroeger beginnen dus ook vroeger klaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag vroeg begonnen; en heb deel dat ik wilde doen al praktisch af. Dus nog even het zonnetje in denk ik.
blijft een rare regeling in de horecaquote:
ja 1 dag kende ik wel maar 2 nog niet eerder. Om te voorkomen dat je je ziekmeld. dat begrijp ik ook nog wel maar ik was ziek en corona dus mocht niet eens werkenquote:
Of je meteen voor een heel lange tijd ziekmeldenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 dag kende ik wel maar 2 nog niet eerder. Om te voorkomen dat je je ziekmeld. dat begrijp ik ook nog wel maar ik was ziek en corona dus mocht niet eens werken![]()
nou geod niet meer ziekmelden dus
ja en dan melden mensen ze zich 4 of 5 dagen ziek ipv 2 of 3. NUL winst.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 dag kende ik wel maar 2 nog niet eerder. Om te voorkomen dat je je ziekmeld. dat begrijp ik ook nog wel maar ik was ziek en corona dus mocht niet eens werken![]()
ja misschien is dat wel zo ja. Nou ja niks aan te doenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en dan melden mensen ze zich 4 of 5 dagen ziek ipv 2 of 3. NUL winst.
Allemaal op wantrouwen gebaseerd ipv op vertrouwen, ook niet gek als je amper minimumloon wil betalen.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en dan melden mensen ze zich 4 of 5 dagen ziek ipv 2 of 3. NUL winst.
Ik snap als commercieel bedrijf, die diensten levert bijvoorbeeld , dat uren registratie handig is, je moet toch controleren of wat je verkocht hebt overeen komt maar als je dat soort zaken niet levert is het toch gewoon als je je zooi af hebt binnen je tijd is het prima. Dan zie ik het nut er niet zo van inquote:Op maandag 28 maart 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal op wantrouwen gebaseerd ipv op vertrouwen, ook niet gek als je amper minimumloon wil betalen.
Wij krijgen volgend kwartaal nieuwe richtlijnen om uren te klokken; heb al aangegeven dat ik dan ook op de uren die ik werk ga letten en 10% van mijn tijd "administratie" gaat worden.
Is dit echtquote:Op maandag 28 maart 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht op mijn flamingo palmboom kunst maar het is weer eens te laat
jaquote:
Nimmerquote:
Bij ons zijn die Corona dagen allemaal gewoon anders geregeld. Die tellen niet als reguliere ziekte. Gelukkig.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen toegankelijk voor nepbeestenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Langzaam verandert ballie haar huis in een flamingoreservaat.
Kom vechten danquote:
Nakend worstelen?quote:
hangt nog aan de kapstokquote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie alle stoffenmondkapjes weggegooid of bewaren jullie die?
Die bewaar ik voor de volgende golf.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, ik ga niet zomaar naakt hoor. Kweeniequote:
in bikini dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet zomaar naakt hoor. Kweenie
O…quote:Op maandag 28 maart 2022 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor de volgende golf.
Ik bewaar ze. Komen aan het eind van het jaar wel weer terug.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
wat een domme vraagquote:Op maandag 28 maart 2022 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Langzaam verandert ballie haar huis in een flamingoreservaat.
Pic’s dan!quote:
Nee dan is er wel een nieuwe variantquote:
Heb je ook speciale LED-verlichting ervoor?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://displate.com/displate/1148529
Ik hoop het niet…quote:Op maandag 28 maart 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bewaar ze. Komen aan het eind van het jaar wel weer terug.
Neequote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook speciale LED-verlichting ervoor?
quote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zand uitstrooien, meertje in je woonkamer. En dan op één been naar garnalen vissen
Ik heb ze in zo'n diepvrieszakje gestopt en bij m'n handschoenen enzo gelegdquote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop het niet…
Maar ik weet niet waar ik ze laten moet. Eerst zaten ze gewoon heel lang in de wasmand. Maar nu zijn ze gewassen en denk ik; waar de FACK laat ik ze :’)
fik gestokenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou dit willenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zand uitstrooien, meertje in je woonkamer. En dan op één been naar garnalen vissen
In je sokkenla?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop het niet…
Maar ik weet niet waar ik ze laten moet. Eerst zaten ze gewoon heel lang in de wasmand. Maar nu zijn ze gewassen en denk ik; waar de FACK laat ik ze :’)
Die laai zit al vol.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze in zo'n diepvrieszakje gestopt en bij m'n handschoenen enzo gelegd
waar?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:35 schreef CherryLips het volgende:
De flamingo's zaten gister in een extra omheining vanwege de vogelgriep.
hamburgers dierentuinquote:
Ja, leuk. Dagelijks een error omdat er iets in zit wat daar niet moet.quote:
Ben je dan helemaal van de leg?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dagelijks een error omdat er iets in zit wat daar niet moet.
Maar ik prop ze wel ergens achterin de kast dan. Zal ik ze tzt wel kwijt zijn en nieuwe kopen uit frustratie :’)
Je buurman al klaar met de auto?quote:
Die van mij blijft gewoon in mijn rugtas.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Is geen Moeraskipquote:Op maandag 28 maart 2022 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je dan helemaal van de leg?
Beetjequote:Op maandag 28 maart 2022 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je dan helemaal van de leg?
Ik gooi ook wel eens spullen weg indien ik ze nergens fatsoenlijk kan opruimen.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch een beetje autistisch, net als de rest hier
Dan hoop ik voor je dat je elke avond een parkeerplekje vindtquote:Op maandag 28 maart 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik gooi ook wel eens spullen weg indien ik ze nergens fatsoenlijk kan opruimen.
Ja. Dat zeker. En in jouw stad heb ik een garage abonnementquote:Op maandag 28 maart 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je elke avond een parkeerplekje vindt
Luxequote:Op maandag 28 maart 2022 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Dat zeker. En in jouw stad heb ik een garage abonnement
Lijkt me helemaal niks. Ik kijk geen tennis dus het hele verhaal achter de Williams zusjes boeit me nou ook niet echtquote:Op maandag 28 maart 2022 15:44 schreef Ama het volgende:
Ik ga die film kijken waar Will Smith een oscar voor heeft gekregen. Staat ook op HBO schijnbaar.
Oh ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks. Ik kijk geen tennis dus het hele verhaal achter de Williams zusjes boeit me nou ook niet echt
Nee die kwam me gisteravond in elkaar slaan om die foto.quote:
Heeft hij je ondergespotenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die kwam me gisteravond in elkaar slaan om die foto.
Wat kijk jij dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks. Ik kijk geen tennis dus het hele verhaal achter de Williams zusjes boeit me nou ook niet echt
Nu naar m'n laptop scherm. met FOK! er opquote:
Huehuehue.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu naar m'n laptop scherm. met FOK! er op
Maar verder kijk ik van alles. Van horror tot actie tot komedie tot drama.
Nieuwe Conjuring al gekekenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu naar m'n laptop scherm. met FOK! er op
Maar verder kijk ik van alles. Van horror tot actie tot komedie tot drama.
staat op de watchlist. net als the nun en die andere plus nog wat van die annabelle filmsquote:
horror is toch wel een favoriet. verder ligt het wel heel erg aan m'n bui.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Huehuehue.
En wat is je favoriet ?
Ik had de hele middag meetings, maar kan nu weer wat gaan doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb steeds 15-30 minuten tussen meetings vandaag, krijg echt 0,0 gedaan.
ja ik ook. Wandelen dus.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had de hele middag meetings, maar kan nu weer wat gaan doen.
Oké. Maar ik vind eigenlijk dat er nog amper goede horror is.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat op de watchlist. net als the nun en die andere plus nog wat van die annabelle films
[..]
horror is toch wel een favoriet. verder ligt het wel heel erg aan m'n bui.
als ik een drukke dag heb gehad zet ik liever iets op waar ik minder intensief op moet concentreren
Het is wel minder dan dat het vroeger was ja. En dan komt er weer remake van een remake van een remake en elke keer worden ze slechterquote:Op maandag 28 maart 2022 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké. Maar ik vind eigenlijk dat er nog amper goede horror is.
Ik vond X wel vermakelijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is een remake gemaakt van Firestarterquote:Op maandag 28 maart 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is wel minder dan dat het vroeger was ja. En dan komt er weer remake van een remake van een remake en elke keer worden ze slechter
Dus nu kijk je niks meer?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is wel minder dan dat het vroeger was ja. En dan komt er weer remake van een remake van een remake en elke keer worden ze slechter
ja, en daarna?quote:
Woensdag gehaktdagquote:Op maandag 28 maart 2022 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
Als je een dag een dier mocht zijn. Welke dag zou je dan kiezen?
Studio 666 lijkt me wel wat, zeker met Taylor Hawkins recent overleden.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo'n geile paradijsvogelquote:Op maandag 28 maart 2022 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
te moeilijkquote:Op maandag 28 maart 2022 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
Neuh ik kijk het toch elke keer weerquote:
Kan je niet lezen?quote:
oh ja die wil ik nog zienquote:
Ik zou kiezen voor een zondagquote:Op maandag 28 maart 2022 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
O. Dus als jij het niet snapt of fout hebt, is iets direct dom en onzinnig. Nee duidelijkquote:
Misschien zo'n rode dikke vensterbankkat dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was aan het twijfelen tussen een rode panda een kat
Altijd de schuld van een ander.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O. Dus als jij het niet snapt of fout hebt, is iets direct dom en onzinnig. Nee duidelijk
Dikkie Dik.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zo'n rode dikke vensterbankkat dan?
Ja, schattig hè?quote:
ja zo de hele dag smurfenquote:Op maandag 28 maart 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dieren kunnen helemaal geen dag zijn, ook geen getal, of kleur, of elektrische auto, of groentesapje of printerpapier.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O. Dus als jij het niet snapt of fout hebt, is iets direct dom en onzinnig. Nee duidelijk
Dat vroeg ik ook niet schat.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dieren kunnen helemaal geen dag zijn, ook geen getal, of kleur, of elektrische auto, of groentesapje of printerpapier.
Je kunt nog niet zo lang lezen, of wel?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dieren kunnen helemaal geen dag zijn, ook geen getal, of kleur, of elektrische auto, of groentesapje of printerpapier.
Ja, ergens wel.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt nog niet zo lang lezen, of wel?
Dit is echt bizar hè. Zou er wat aan de hand zijn met hem? Ik begin me zorgen te maken.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij iets medisch deed, maar dat is wel verontrustend.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is echt bizar hè. Zou er wat aan de hand zijn met hem? Ik begin me zorgen te maken.
Vind ook niet dat de kleur uitmaakt, kijk naar beren, die heb je toch ook in allerlei kleurtjes.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet met kerst, want dan word je opgegeten.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, ik zou dus op kerst wel een dier willen zijn. Dat je dan ineens aanschuift als een dier aan het kerstdiner en niemand dat verwacht
Of op donderdag. Want dan heb ik op ‘t werk vaak een vergadering.
Dierendag vind ik te easy.
Dat is mijn wens voor een volgend levenquote:Op maandag 28 maart 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als konijn of kalkoen?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, ik zou dus op kerst wel een dier willen zijn. Dat je dan ineens aanschuift als een dier aan het kerstdiner en niemand dat verwacht
Of op donderdag. Want dan heb ik op ‘t werk vaak een vergadering.
Dierendag vind ik te easy.
Nee doeiquote:
Niet per sé. Ze hebben dan al gekookt natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2022 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet met kerst, want dan word je opgegeten.
Haaagssssquote:Op maandag 28 maart 2022 16:14 schreef Haags het volgende:
Er waren tijden dat ik met meer enthousiasme werd ontvangen hier.
Er waren ook tijden dat je hier meer wasquote:Op maandag 28 maart 2022 16:14 schreef Haags het volgende:
Beetje slapen, vreten en aan je cloaca likken.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn wens voor een volgend leven
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:14 schreef Haags het volgende:
Dan ken je ons nog niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet per sé. Ze hebben dan al gekookt natuurlijk
Ja klopt. Tijd om op anoniem te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er waren ook tijden dat je hier meer was
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Gewoon rauw vretenquote:
Ja prima toch?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje slapen, vreten en aan je cloaca likken.
Tijd voor een update van het meubilairquote:Op maandag 28 maart 2022 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog lang niet. Je hoort bij het meubilair.
Maar ik zit niet bij jou aan tafelquote:
Bij wie dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik zit niet bij jou aan tafel
Met kerst? Bij m'n oudersquote:
Die onderwaterinsecten heb ik het niet op.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
16:30, tijd voor een erudiet bordje scampi's met verse knoflook, Sichuanpeper, zeekraal, zeezout en citroen
Kun je dud0r niet voorstellen aan je ouders? Wel leuk als eerste kennismaking meteen het kerstdiner.quote:
Ligt eraan, als je ouders zware criminelen, bloedwraak-Albanezen of seriemoordenaars zijn dan betwijfel ik dat wel.quote:
Niet goed ?quote:
Zit je mensen te koppelen?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je dud0r niet voorstellen aan je ouders? Wel leuk als eerste kennismaking meteen het kerstdiner.
Daar is hij heel goed inquote:
Als je ouders leuk zijn is dat goedquote:
Ik heb sinds mijn nieuwe PC nog niet naar Cookieclicker gekekenquote:
Neequote:Op maandag 28 maart 2022 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent de datingservice nog niet?
Zo goed werkt die niet want Buda en Bal zijn nog steeds singlequote:
Ik heb er ook nooit wat aan hoorquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent de datingservice nog niet?
ik wacht nog op die jongen van chef specialquote:Op maandag 28 maart 2022 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo goed werkt die niet want Buda en Bal zijn nog steeds single
Joshua?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht nog op die jongen van chef special
wiequote:Op maandag 28 maart 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buda moet nog afspreken met CL. Bitterbal gaat na haar vakantie op een blind-date.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb het kapsel nu wel. Maar ook een vriendin.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda zegt op voorhand al dat hij het type niet is van mensen. Dus dan lukt het ook niet echt.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda moet nog afspreken met CL. Bitterbal gaat na haar vakantie op een blind-date.
Oh dus het probleem ligt bij CL. Of bij Budaquote:Op maandag 28 maart 2022 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda moet nog afspreken met CL. Bitterbal gaat na haar vakantie op een blind-date.
Gelukkig ben ik iedereens typequote:Op maandag 28 maart 2022 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Buda zegt op voorhand al dat hij het type niet is van mensen. Dus dan lukt het ook niet echt.
En waarom ben je dan single (blijkbaar) ?quote:
CL woont gewoon precies in de regio waar hij zijn vrouwen zoekt.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Buda zegt op voorhand al dat hij het type niet is van mensen. Dus dan lukt het ook niet echt.
Je kunt liefde niet forceren. We zijn een datingbureau. Vanwege allerlei redenen zijn we gestopt met uithuwelijken. Een van de redenen is dat ik geen ruimte heb om kamelen te houden.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dus het probleem ligt bij CL. Of bij Buda
Dat is een slechte reden. Maar ik zal me verlies wel nemen hoor. Geen zorgenquote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL woont gewoon precies in de regio waar hij zijn vrouwen zoekt.
[..]
Je kunt liefde niet forceren. We zijn een datingbureau. Vanwege allerlei redenen zijn we gestopt met uithuwelijken. Een van de redenen is dat ik geen ruimte heb om kamelen te houden.
Omdat soms dingen niet werkenquote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En waarom ben je dan single (blijkbaar) ?
oh jammer.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL woont gewoon precies in de regio waar hij zijn vrouwen zoekt.
[..]
Je kunt liefde niet forceren. We zijn een datingbureau. Vanwege allerlei redenen zijn we gestopt met uithuwelijken. Een van de redenen is dat ik geen ruimte heb om kamelen te houden.
Oja, herkenbaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat soms dingen niet werken
[..]
oh jammer.
quote:Op maandag 28 maart 2022 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij niet, hij heeft toch een kleine?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En waarom ben je dan single (blijkbaar) ?
Om het nou gelijk weer over geslachtsdelen te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij niet, hij heeft toch een kleine?
Dan kun je toch single zijn hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij niet, hij heeft toch een kleine?
Kip. ui en iets met een Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Misschien weten we ook wel waarom hij geen matches op Tinder heeft dan als het zo in de bio staatquote:Op maandag 28 maart 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om het nou gelijk weer over geslachtsdelen te hebben.
Chinees?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Copy paste wat ik gisteren had.
Ja hallo dat schiet niet op.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien weten we ook wel waarom hij geen matches op Tinder heeft dan als het zo in de bio staat
Ik ben dud0r en ik heb een kleine. Ik op zoek naar een lieve vrouw die daar geen problemen mee heeft.
Die kunnen gewoon met elkaar gaan dusquote:Op maandag 28 maart 2022 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2022 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien weten we ook wel waarom hij geen matches op Tinder heeft dan als het zo in de bio staat
Ik ben dud0r en ik heb een kleine. Ik op zoek naar een lieve vrouw die daar geen problemen mee heeft.
Kan ook best qua afstandquote:Op maandag 28 maart 2022 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon met elkaar gaan dus
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat maakt die schnitzel Hongaars?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaarse schnitzel met een salade.
Daar gaan we weer.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat maakt die schnitzel Hongaars?
Het etiket.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat maakt die schnitzel Hongaars?
Geen idee ik ga zo wat bestellenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Wiener Schnitzel smaakt hier ook anders dan in Wenen...quote:Op maandag 28 maart 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het etiket.![]()
In Hongarije hebben ze verschillende soorten schnitzels, maar niks wat hier op lijkt.
Geeft niet, ik accepteer hetquote:
Gaat leuk worden. Lang geleden dat je eens gezellig op stap geweest bent. UitStraling gaat voor de zekerheid mee.quote:
Ein kleiner Wiener bittequote:Op maandag 28 maart 2022 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een Wiener Schnitzel smaakt hier ook anders dan in Wenen...
Ja, een goede wienerschnitzel is van kalfsvlees, lekker dun en gebakken in zonnebloemoliequote:Op maandag 28 maart 2022 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een Wiener Schnitzel smaakt hier ook anders dan in Wenen...
Alleen de klap.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben vast spuit elf maar hebben jullie de oscars gezien?
Wat is erquote:
Wat heb ik gemist ?quote:
uhm hoezo voor de zekerheid?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat leuk worden. Lang geleden dat je eens gezellig op stap geweest bent. UitStraling gaat voor de zekerheid mee.
ja! Wat vind je er van?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben vast spuit elf maar hebben jullie de oscars gezien?
Een beetje een leuke of is het maar afwachten wat je krijgt?quote:
Schijnt dat Jada het liever met andere mannen doet.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Flappie Will krijgt vanavond een extra beurtje van Jada (met paarse pruik)
Nou veel plezier, zij kijkt altijd alsof ze al tien jaar psychische hulp nodig heeft maar tot nu toe steeds het verkeerde pilletje voorgeschreven kreeg.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt dat Jada het liever met andere mannen doet.
Ja het zijn er inmiddels al zo'n 1,4 miljardquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn er inmiddels al zo'n 1,4 miljard
Pure aandachtshoererij. Dat hele filmwereldje is al één grote kij-ons-eens-geweldig-zijn nepkliek. Die Oscars zijn het jaarlijkse orgasme daarvan. Dit zal ook wel weer nep zijn. Opbokken ermee.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje een leuke of is het maar afwachten wat je krijgt?
Sowquote:Op maandag 28 maart 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pure aandachtshoererij. Dat hele filmwereldje is al één grote kij-ons-eens-geweldig-zijn nepkliek. Die Oscars zijn het jaarlijkse orgasme daarvan. Dit zal ook wel weer nep zijn. Opbokken ermee.
Babi Pangang, foe Yong Hai, cha siuw, bami, nasi en gebakken bananen.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Babi Pangang, foe Yong Hai, cha siuw, bami, nasi en gebakken bananen.
Wel voor 2 personen
Nomnomquote:Op maandag 28 maart 2022 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Babi Pangang, foe Yong Hai, cha siuw, bami, nasi en gebakken bananen.
Wel voor 2 personen
Hoe was nou je patatje babi pangang danquote:Op maandag 28 maart 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
De chinees is dicht op maandag.
Maar heb afgelopen week twee keer patat gehad dus even een maandje dimmen.
Viel tegenquote:Op maandag 28 maart 2022 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe was het nou je patatje babi pangang dan
En dan ook nog eens dat woke gejankquote:Op maandag 28 maart 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pure aandachtshoererij. Dat hele filmwereldje is al één grote kij-ons-eens-geweldig-zijn nepkliek. Die Oscars zijn het jaarlijkse orgasme daarvan. Dit zal ook wel weer nep zijn. Opbokken ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |