SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
veel plezier danquote:
https://www.btrtrainingen.nl/training/omgaan-met-agressie/quote:Op maandag 28 maart 2022 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ZIT NIKS IN DIE GORE KLOTE DM MAN LUL NIET ZO SLAP
Ja LT begon over passief-agressief dus ik denk ik ga even op zijn niveautje verderquote:Op maandag 28 maart 2022 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.btrtrainingen.nl/training/omgaan-met-agressie/
Spannend.quote:
Ik reageer op de TT.quote:Op maandag 28 maart 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wist ook niet dat jullie je allemaal aangesproken voelde wanneer iemand tegen mij zegt: kijk eens in je DM.
Je meent hetquote:
Maar je voelt je wel aangesprokenquote:Op maandag 28 maart 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus dan reageer ik toch niet op dat berichtje tegen jou?
Waarom zou ze geen reactie krijgen?quote:
Dat doe ik gewoon via whatsappquote:
Verklap het nou eens niet steedsquote:Op maandag 28 maart 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
jullie hadden denk ik ook graag het geen gehad wat in mijn dm staat
Nee ik hoef geen oneerbare verzoeken van wanhopige mannenquote:Op maandag 28 maart 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
jullie hadden denk ik ook graag het geen gehad wat in mijn dm staat
* Bomenverzameling sluit zijn DM bericht weer afquote:Op maandag 28 maart 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen oneerbare verzoeken van wanhopige mannen
quote:Op maandag 28 maart 2022 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling sluit zijn DM bericht weer af
quote:Op maandag 28 maart 2022 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling sluit zijn DM bericht weer af
rond 20.00 uur vandaag pasquote:
Vandaag vroeg begonnen; en heb deel dat ik wilde doen al praktisch af. Dus nog even het zonnetje in denk ik.quote:
lekker. ik ben rond 11.00 begonnen vandaag. Rest van de week is het weer vroeger beginnen dus ook vroeger klaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag vroeg begonnen; en heb deel dat ik wilde doen al praktisch af. Dus nog even het zonnetje in denk ik.
blijft een rare regeling in de horecaquote:
ja 1 dag kende ik wel maar 2 nog niet eerder. Om te voorkomen dat je je ziekmeld. dat begrijp ik ook nog wel maar ik was ziek en corona dus mocht niet eens werkenquote:
Of je meteen voor een heel lange tijd ziekmeldenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 dag kende ik wel maar 2 nog niet eerder. Om te voorkomen dat je je ziekmeld. dat begrijp ik ook nog wel maar ik was ziek en corona dus mocht niet eens werken![]()
nou geod niet meer ziekmelden dus
ja en dan melden mensen ze zich 4 of 5 dagen ziek ipv 2 of 3. NUL winst.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 dag kende ik wel maar 2 nog niet eerder. Om te voorkomen dat je je ziekmeld. dat begrijp ik ook nog wel maar ik was ziek en corona dus mocht niet eens werken![]()
ja misschien is dat wel zo ja. Nou ja niks aan te doenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en dan melden mensen ze zich 4 of 5 dagen ziek ipv 2 of 3. NUL winst.
Allemaal op wantrouwen gebaseerd ipv op vertrouwen, ook niet gek als je amper minimumloon wil betalen.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en dan melden mensen ze zich 4 of 5 dagen ziek ipv 2 of 3. NUL winst.
Ik snap als commercieel bedrijf, die diensten levert bijvoorbeeld , dat uren registratie handig is, je moet toch controleren of wat je verkocht hebt overeen komt maar als je dat soort zaken niet levert is het toch gewoon als je je zooi af hebt binnen je tijd is het prima. Dan zie ik het nut er niet zo van inquote:Op maandag 28 maart 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal op wantrouwen gebaseerd ipv op vertrouwen, ook niet gek als je amper minimumloon wil betalen.
Wij krijgen volgend kwartaal nieuwe richtlijnen om uren te klokken; heb al aangegeven dat ik dan ook op de uren die ik werk ga letten en 10% van mijn tijd "administratie" gaat worden.
Is dit echtquote:Op maandag 28 maart 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht op mijn flamingo palmboom kunst maar het is weer eens te laat
jaquote:
Nimmerquote:
Bij ons zijn die Corona dagen allemaal gewoon anders geregeld. Die tellen niet als reguliere ziekte. Gelukkig.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen toegankelijk voor nepbeestenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Langzaam verandert ballie haar huis in een flamingoreservaat.
Kom vechten danquote:
Nakend worstelen?quote:
hangt nog aan de kapstokquote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie alle stoffenmondkapjes weggegooid of bewaren jullie die?
Die bewaar ik voor de volgende golf.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, ik ga niet zomaar naakt hoor. Kweeniequote:
in bikini dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet zomaar naakt hoor. Kweenie
O…quote:Op maandag 28 maart 2022 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor de volgende golf.
Ik bewaar ze. Komen aan het eind van het jaar wel weer terug.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
wat een domme vraagquote:Op maandag 28 maart 2022 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Langzaam verandert ballie haar huis in een flamingoreservaat.
Pic’s dan!quote:
Nee dan is er wel een nieuwe variantquote:
Heb je ook speciale LED-verlichting ervoor?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://displate.com/displate/1148529
Ik hoop het niet…quote:Op maandag 28 maart 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bewaar ze. Komen aan het eind van het jaar wel weer terug.
Neequote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook speciale LED-verlichting ervoor?
quote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zand uitstrooien, meertje in je woonkamer. En dan op één been naar garnalen vissen
Ik heb ze in zo'n diepvrieszakje gestopt en bij m'n handschoenen enzo gelegdquote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop het niet…
Maar ik weet niet waar ik ze laten moet. Eerst zaten ze gewoon heel lang in de wasmand. Maar nu zijn ze gewassen en denk ik; waar de FACK laat ik ze :’)
fik gestokenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou dit willenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zand uitstrooien, meertje in je woonkamer. En dan op één been naar garnalen vissen
In je sokkenla?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop het niet…
Maar ik weet niet waar ik ze laten moet. Eerst zaten ze gewoon heel lang in de wasmand. Maar nu zijn ze gewassen en denk ik; waar de FACK laat ik ze :’)
Die laai zit al vol.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze in zo'n diepvrieszakje gestopt en bij m'n handschoenen enzo gelegd
waar?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:35 schreef CherryLips het volgende:
De flamingo's zaten gister in een extra omheining vanwege de vogelgriep.
hamburgers dierentuinquote:
Ja, leuk. Dagelijks een error omdat er iets in zit wat daar niet moet.quote:
Ben je dan helemaal van de leg?quote:Op maandag 28 maart 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dagelijks een error omdat er iets in zit wat daar niet moet.
Maar ik prop ze wel ergens achterin de kast dan. Zal ik ze tzt wel kwijt zijn en nieuwe kopen uit frustratie :’)
Je buurman al klaar met de auto?quote:
Die van mij blijft gewoon in mijn rugtas.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |