abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204906521
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 13:53 schreef Limitbreaker het volgende:
Licht het aan mij of is Tinder en OLD super lame dit laatste jaar/twee jaar. Hebben mensen nog sterk succes ermee?
Het ligt niet aan jou
  zondag 29 mei 2022 @ 21:28:31 #202
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_204909304
op Badoo zitten er een paar rare mensen tussen

holy moly
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_204922674
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 19:00 schreef Faxie het volgende:
Tinder :')
Het ligt niet aan jou Faxie.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 mei 2022 @ 14:39:21 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_204922698
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2022 21:28 schreef cherrycoke het volgende:

holy moly
Badoo is dan ook het afvoerputje lijkt het :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204922920
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]
Het ligt niet aan jou Faxie.
Dat zeg je alleen maar om me te troosten ;(
  dinsdag 31 mei 2022 @ 19:11:10 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_204925018
Datingscene gaat crashen nu natuurlijk met die Gekke apen ziekte -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 1 juni 2022 @ 16:10:27 #207
499030 WatMoetJeDanInvullen
Niet naar jezelf te herleiden.
pi_204933601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 14:20 schreef Mike-23 het volgende:
Wat is nu echt een goede dating app.. er zijn er zoveel maar ik kom er niet echt uit welke echt succesvol is.
Tinder wel is geprobeerd maar dat is niet echt bepaald succesvol en niet voor echt serieus iets.

En omdat de meeste datingsites toch wel betaald zijn ben ik wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn?
Zijn er bijvoorbeeld goede datingsites voor relatief jonge mensen (tot 30 jaar)
Volgens mij heb je dan aan breeze wel een goede. Die kreeg als review dat het een leuke app is maar dat je wel als "oudere" niet zoveel tegen kwam
pi_204933627
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 14:20 schreef Mike-23 het volgende:
Wat is nu echt een goede dating app.. er zijn er zoveel maar ik kom er niet echt uit welke echt succesvol is.
Tinder wel is geprobeerd maar dat is niet echt bepaald succesvol en niet voor echt serieus iets.

En omdat de meeste datingsites toch wel betaald zijn ben ik wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn?
Zijn er bijvoorbeeld goede datingsites voor relatief jonge mensen (tot 30 jaar)
Elke app is in principe goed als je de volgende guideline aanhoudt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204933634
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2022 21:28 schreef cherrycoke het volgende:

holy moly
Dat is tokkie sinds jaar en dag
pi_204933673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 16:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Elke app is in principe goed als je de volgende guideline aanhoudt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hallo die lelijke willen wél neuken toch
pi_204933699
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 16:20 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ja onderling kunnen ze neuken ook de dikkerdjes. :Y
pi_204936464
Misschien toch maar eens installeren dan ;(
pi_204941892
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 16:20 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Dat is wel echt zo ja. :') Een vrij brute circle of life wel die datingapps. De lelijke meiden laten zich makkelijk neuken maar daar wil dan weer (bijna) niemand een relatie mee.

En de knappere meiden spreken alleen met de hele knappe jongens af.
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 juni 2022 @ 14:10:36 #214
Brabo Bastard
pi_204942237
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 13:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is wel echt zo ja. :') Een vrij brute circle of life wel die datingapps. De lelijke meiden laten zich makkelijk neuken maar daar wil dan weer (bijna) niemand een relatie mee.

En de knappere meiden spreken alleen met de hele knappe jongens af.
Soms leggen die wat minder knappe meiden ook de lat erg hoog voor zichzelf :')

Ik kreeg een keer van een match te horen dat ik niet knap genoeg was. Mja prima, niet leuk om te horen maar goed. Bleek dat ook een bekende van een vriend van me te zijn. En hoorde laatst dat die nog steeds op zoek is :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_204942403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik kreeg een keer van een match te horen dat ik niet knap genoeg was. Mja prima, niet leuk om te horen maar goed. Bleek dat ook een bekende van een vriend van me te zijn. En hoorde laatst dat die nog steeds op zoek is :')
Haha, dat is ergens wel karma ja. Maar inderdaad denken veel minder knappe vrouwen dat ze elke knappe man kunnen scoren en zien ze niet dat diezelfde knappe mannen (vaak bewust) ook gewoon onderscheid maken tussen de neukertjes en het relatiemateriaal.
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 juni 2022 @ 14:30:20 #216
Brabo Bastard
pi_204942412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Haha, dat is ergens wel karma ja. Maar inderdaad denken veel minder knappe vrouwen dat ze elke knappe man kunnen scoren en zien ze niet dat diezelfde knappe mannen (vaak bewust) ook gewoon onderscheid maken tussen de neukertjes en het relatiemateriaal.
Precies. Maar dan is het ineens oneerlijk en niemand ziet ze staan, terwijl ze zelf ook legio mannen aan de kant hebben geschoven.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_204942603
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Precies. Maar dan is het ineens oneerlijk en niemand ziet ze staan, terwijl ze zelf ook legio mannen aan de kant hebben geschoven.
Tja, part of the game allemaal.
pi_204943642
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Pff wat kansloos om dat tegen iemand te zeggen. Helaas maak ik wel vaker mee dat sommige chicks alleen op dating apps zitten om een beetje tof/arrogant tegen mannen te doen.

Dan lokken ze je als het ware uit de tent door een gesprek te openen, maar gaan ze vervolgens heel quasi ongeinteresseerd alleen nog maar antwoorden van hooguit twee woorden geven.

Zij: ''Hey Kettlebell alles goed''
Ik: Hey Lisa, jazeker met jou ook? Ik zie op je derde foto dat je in Australie was, wat is je meest bijzondere ervaring daar geweest?
Zij: Pffff zwemmen

Dan denk ik echt al snel krijg toch tyfus joh, jij begint nota bene het gesprek, ik probeer er nog iets van te maken en dan krijg je zo'n arrogant kut antwoord.

Dan hopen ze echt dat je een wanhopige gast bent die hen berichtjes blijft sturen en als een soort parasiet aan hun kont gaat hangen waardoor zij zich lekker verheven kunnen voelen. Maar bij zo'n antwoord tyf ik ze onmiddelijk richting de prullenbak.
''
  donderdag 2 juni 2022 @ 17:50:43 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204943741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 17:37 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Pff wat kansloos om dat tegen iemand te zeggen. Helaas maak ik wel vaker mee dat sommige chicks alleen op dating apps zitten om een beetje tof/arrogant tegen mannen te doen.

Dan lokken ze je als het ware uit de tent door een gesprek te openen, maar gaan ze vervolgens heel quasi ongeinteresseerd alleen nog maar antwoorden van hooguit twee woorden geven.

Ik: Hey Lisa, jazeker met jou ook? Ik zie op je derde foto dat je in Australie was, wat is je meest bijzondere ervaring daar geweest?

Dan denk ik echt al snel krijg toch tyfus joh, jij begint nota bene het gesprek, ik probeer er nog iets van te maken en dan krijg je zo'n arrogant kut antwoord.

Dan hopen ze echt dat je een wanhopige gast bent die hen berichtjes blijft sturen en als een soort parasiet aan hun kont gaat hangen waardoor zij zich lekker verheven kunnen voelen. Maar bij zo'n antwoord tyf ik ze onmiddelijk richting de prullenbak.
''
Gewoon negeren, of iets zeggen wat ze compleet van hun voetstuk trapt.
Ze zitten er sowieso niet op om te daten maar om net zoals op elk ander medium likes/matches te sparen, dus je verliest er niks mee.
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 juni 2022 @ 18:09:07 #220
Brabo Bastard
pi_204943884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 17:37 schreef Kettlebell het volgende:

[..]

''
Wat je daar zegt en aangeeft is echt wel kenmerkend idd, ik heb dat ook heel vaak gezien. Al kan het ook zijn dat ze net een kutdag heeft :P Dan heb ik er heel veel gehad met een kutdag :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_204962476
Toch vind ik Tinder niet echt leuk.. persoonlijk vind ik de likes behoorlijk tegenvallen en als je een like krijgt en vervolgens met de persoon in contact wil komen hoor je vervolgens niets meer.
Ik heb het idee dat Tinder ook niet echt voor serieuze relaties is maar meer voor een one night stand.

Daarom zoek ik wel specifiek een dating site of app waarbij wel serieus zoekenden zijn.
Dan met name wat jonge mensen tot circa 30 jaar.

Hebben jullie echt geen succesje met een bepaalde datingsite of app?
pi_204963086
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:37 schreef Mike-23 het volgende:
Toch vind ik Tinder niet echt leuk.. persoonlijk vind ik de likes behoorlijk tegenvallen en als je een like krijgt en vervolgens met de persoon in contact wil komen hoor je vervolgens niets meer.
Ik heb het idee dat Tinder ook niet echt voor serieuze relaties is maar meer voor een one night stand.

Daarom zoek ik wel specifiek een dating site of app waarbij wel serieus zoekenden zijn.
Dan met name wat jonge mensen tot circa 30 jaar.

Hebben jullie echt geen succesje met een bepaalde datingsite of app?
Alle apps en websites komen op hetzelfde neer: Appen, afspreken, neuken, relatie.

Dat is de volgorde waarmee je het moet doen. Op Tinder zitten verreweg de meeste matches dus volgens mij is dat toch echt nog steeds de meest geschikte app. Je moet de juiste vissen (relatiemateriaal) er alleen wel zelf uitpikken.
pi_204963312
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat is de volgorde waarmee je het moet doen. Op Tinder zitten verreweg de meeste matches dus volgens mij is dat toch echt nog steeds de meest geschikte app. Je moet de juiste vissen (relatiemateriaal) er alleen wel zelf uitpikken.
Bij Tinder reageert amper iemand, want ongelijke verdeling mannen en vrouwen. Bij Bumble reageren vaak vrouwen wel gewoon.

Tinder was misschien een goede app een jaar of tien geleden. Nu is het gewoon zeer matig. Ongetwijfeld zal dat ook zo bij Bumble gaan.

Denk dat de beste datingapp ééntje is die wél veel bekendheid geniet, maar die nog niet zo lang bestaat, want vaak gaan ze ten onder door hun eigen commercie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204963666
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bij Tinder reageert amper iemand, want ongelijke verdeling mannen en vrouwen. Bij Bumble reageren vaak vrouwen wel gewoon.

Tinder was misschien een goede app een jaar of tien geleden. Nu is het gewoon zeer matig. Ongetwijfeld zal dat ook zo bij Bumble gaan.

Denk dat de beste datingapp ééntje is die wél veel bekendheid geniet, maar die nog niet zo lang bestaat, want vaak gaan ze ten onder door hun eigen commercie.
Tja wat is een goede app? Volgens mij vooral gewoon een app waarbij je de meeste potentie aan vrouwen hebt?

Wel mee eens dat vrouwen vaak slecht reageren maar dan moet je beter je best doen. ;) Flirten, beetje tegen seks aanschuren. (Maar niet te ordinair worden.) Dat helpt wel.
  zondag 5 juni 2022 @ 18:17:16 #225
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_204970547
Gratis datingsite okcupid werkt goed.
Mits je in aanmerking neemt dat er afgerond geen Nederlanders op zitten.
Dus, maak een profiel aan in het Engels en wees niet bang voor een internationale relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')