Totdat ze jeuk krijgen aan hun leuter. Dan of naar de dokter of een date.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je bent aangekomen bij de creme de la creme van FOK allemaal single mannen die vrouwen niet moeten tot nu toe dan
Jammer weerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is nog niemand in m'n DM geslide, dus het is niet wederzijds
Jup gezeten nee geen quotumquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:47 schreef Kettlebell het volgende:
Zijn er hier toevallig vrouwen die op Bumble zitten? Ik vraag me even af of bumble soms een soort quotum oplegt aan vrouwen omdat het anders slecht is voor hun zichtbaarheid ofzo?Dat ze zeg maar minstens met 20% van hun matches een gesprek moeten aangaan..
Valt me namelijk echt op hoe fucking veel gesprekken op bumble al enorm snel doodlopen. Zelfs op tinder, de meest mainstream dating app, heb ik interessantere gesprekken dan op bumble.
Zoals waarschijnlijk bekend : vrouwen moeten op Bumble het gesprek openen. Maar 9 van de 10 keer is het weinig meer dan ''Hoi'' of zelfs nog makkelijker : enkel een emoticon van een handje. Aan het begin trapte ik nog in de val dat ik dan een gesprek op gang ging proberen te brengen, maar inmiddels ben ik erachter dat dit geen enkel nut heeft.
Maar dan kom ik dus aan bij mijn vraag : wat is dan uberhaupt de reden dat zo'n vrouw iets stuurt? Als er vervolgens geen enkele intentie is tot zelfs ook maar een kort gesprekje. Enige logische reden die ik kan bedenken is dat ze (tijdelijk) geblokkeerd wordt ofzo als ze 30 matches maakt en er 30 vervolgens niet aanspreekt.
Het bewijs dat evolutionair gezien het nog steeds in vrouwen zit om zelf versierd te willen worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:47 schreef Kettlebell het volgende:
Zijn er hier toevallig vrouwen die op Bumble zitten? Ik vraag me even af of bumble soms een soort quotum oplegt aan vrouwen omdat het anders slecht is voor hun zichtbaarheid ofzo?Dat ze zeg maar minstens met 20% van hun matches een gesprek moeten aangaan..
Valt me namelijk echt op hoe fucking veel gesprekken op bumble al enorm snel doodlopen. Zelfs op tinder, de meest mainstream dating app, heb ik interessantere gesprekken dan op bumble.
Zoals waarschijnlijk bekend : vrouwen moeten op Bumble het gesprek openen. Maar 9 van de 10 keer is het weinig meer dan ''Hoi'' of zelfs nog makkelijker : enkel een emoticon van een handje. Aan het begin trapte ik nog in de val dat ik dan een gesprek op gang ging proberen te brengen, maar inmiddels ben ik erachter dat dit geen enkel nut heeft.
Maar dan kom ik dus aan bij mijn vraag : wat is dan uberhaupt de reden dat zo'n vrouw iets stuurt? Als er vervolgens geen enkele intentie is tot zelfs ook maar een kort gesprekje. Enige logische reden die ik kan bedenken is dat ze (tijdelijk) geblokkeerd wordt ofzo als ze 30 matches maakt en er 30 vervolgens niet aanspreekt.
Dat is altijd op dating apps. Zelfs als man heb ik absoluut geen tekort aan matches, dus ook voor mij als een gesprek niet interessant is of een vrouw doet weinig moeite om er een leuk gesprek van te maken dan stop ik met antwoorden of vergeet ik het gewoon. En dat is helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het bewijs dat evolutionair gezien het nog steeds in vrouwen zit om zelf versierd te willen worden.Voor mij was dat ook altijd totaal onbegrijpelijk, je stopt moeite in een goed gesprek en je maakt grapjes maar je wordt gewoon binnen 3 zinnen geghost.
Een andere verklaring is dat de gemiddeld aantrekkelijke vrouw ook op Bumble nog gewoon 100 andere matches heeft openstaan. Dus als een andere wat aantrekkelijkere man dan wat terugstuurt dan reageert ze daarop en niet meer op jou. Maar ik ben het met je eens dat er ontzettend weinig tijd ingestopt wordt door vrouwen. Ligt ook wel aan de leeftijdscategorie denk ik. Als je als vrouw 25 bent en redelijk aantrekkelijk dan heb je een heel land aan mannen om uit te kiezen. Ben je 30-35 dan beginnen de eierstokken toch ook wel wat te rammelen.
Ik zou eens door mijn oude Paiq-archief moeten snuffelen om te zien of ik daar voorbeelden van heb. Ik denk dat er veel uit komenquote:Op maandag 13 juni 2022 08:45 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Dat is altijd op dating apps. Zelfs als man heb ik absoluut geen tekort aan matches, dus ook voor mij als een gesprek niet interessant is of een vrouw doet weinig moeite om er een leuk gesprek van te maken dan stop ik met antwoorden of vergeet ik het gewoon. En dat is helemaal niet erg.
Verschil is alleen wel dat ik in eerste instantie wel probeer om er een gesprek van te maken. Of ik heb er gewoon helemaal geen zin in. Dan antwoord ik niet. Dat is allemaal prima vind ik.
Maar het meest vreemde waar ik gewoon niet achter kom wat nou precies de bedoeling ervan is, is dat vrouwen wel iets zeggen, maar dan zulke droge/inhoudsloze tekst dat je er eigenlijk niets mee kunt. Dan denk ik : huh, de meeste vrouwen zijn toch best sociaal vaardig. Dus dat ze dan steeds met dit soort teksten komen, dan denk ik : wat is de bedoeling hiervan![]()
Eerlijk gezegd begrijp ik niks zeggen/niet antwoorden veel beter dan wel iets zeggen/wel antwoorden maar dan alleen met gortdroge tekst. ''Jahoor was leuk''.Vertel er dan een anekdote bij ofzo, denk ik dan.
Ik denk dat deze vrouwen op die sites zitten om hun ego op te krikken door te zien wie moeite voor ze doet maar geen zin hebben in gesprekken of dates. Hoe dan ook is er op dat moment duidelijk geen interesse maar negeren doe je want onbeleefd. Heb dit zelf vroeger ook wel eens gedaan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:45 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Dat is altijd op dating apps. Zelfs als man heb ik absoluut geen tekort aan matches, dus ook voor mij als een gesprek niet interessant is of een vrouw doet weinig moeite om er een leuk gesprek van te maken dan stop ik met antwoorden of vergeet ik het gewoon. En dat is helemaal niet erg.
Verschil is alleen wel dat ik in eerste instantie wel probeer om er een gesprek van te maken. Of ik heb er gewoon helemaal geen zin in. Dan antwoord ik niet. Dat is allemaal prima vind ik.
Maar het meest vreemde waar ik gewoon niet achter kom wat nou precies de bedoeling ervan is, is dat vrouwen wel iets zeggen, maar dan zulke droge/inhoudsloze tekst dat je er eigenlijk niets mee kunt. Dan denk ik : huh, de meeste vrouwen zijn toch best sociaal vaardig. Dus dat ze dan steeds met dit soort teksten komen, dan denk ik : wat is de bedoeling hiervan![]()
Eerlijk gezegd begrijp ik niks zeggen/niet antwoorden veel beter dan wel iets zeggen/wel antwoorden maar dan alleen met gortdroge tekst. ''Jahoor was leuk''.Vertel er dan een anekdote bij ofzo, denk ik dan.
Oja Paiq dat hebben we ook nogquote:Op maandag 13 juni 2022 08:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou eens door mijn oude Paiq-archief moeten snuffelen om te zien of ik daar voorbeelden van heb. Ik denk dat er veel uit komen
Soms laat ik die wel eens aan mijn vriendin lezen. Die snapt er ook geen hol van waarom ze dan zo doen
Dat dacht ik dus al, toch fijn om het bevestigd te zien door een vrouw.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze vrouwen op die sites zitten om hun ego op te krikken door te zien wie moeite voor ze doet maar geen zin hebben in gesprekken of dates. Hoe dan ook is er op dat moment duidelijk geen interesse maar negeren doe je want onbeleefd. Heb dit zelf vroeger ook wel eens gedaan eerlijk gezegd.
Helemaal waar. Juist door de apps zijn we allemaal minder sociaal geworden. Jammer.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:00 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Oja Paiq dat hebben we ook nogZat ik als 20 jarige op volgens mij. Dacht juist altijd wel dat dat één van de meer serieuze apps was (omdat het best veel gedoe is qua vragenlijsten en moeten chatten tot je iemands foto ziet).
Ach, wat gewoon kut is : in het écht vrouwen ontmoeten werkt bij mij altijd veruit het beste. Dan zien ze gewoon meteen dat je een prima gast bent en prima relatiemateriaal. Mijn ervaring is dan ook altijd geweest dat vrouwen die je nog nooit in het echt hebt ontmoet vaak een beetje arrogant/tof lopen te doen, en vrouwen die je wel i.r.l. hebt ontmoet, tonen veel meer initiatief.
Maar in mijn leven als 32 jarige tussen inmiddels (logischerwijs) veel koppels met steeds vaker ook kinderen breng ik menig zaterdag(na)middag/avond al BBQ'end door bij vrienden in een achtertuin tussen de plastic speeltoestellen, opblaaszwembadjes. Of ze willen spelletjesavonden doen bij iemand thuis. Never dat je daar natuurlijk iemand tegen gaat komen'
Weet ook wel dat ik veel beter op vrijdagmiddag ergens in Utrecht/Amsterdam/Rotterdam op een random vrijdagmiddagborrel kan rondlopen want daar stikt het van de single aantrekkelijke jonge (zoekende) vrouwen tussen de ca. 26 en 35. Maarja daar kom ik dus nooit
Vooral jezelf niet in bochten gaan wringen. Ik weet dat dat makkelijker klinkt dan gedaan maar het is de frustratie gewoon niet waard. Iets moet klikken van beide kanten. Met die apps loopt alles sowieso al meer geforceerd. Als de eerste antwoorden al zo ongeïnteresseerd overkomen moet je er helemaal geen tijd in willen stekenquote:Op maandag 13 juni 2022 09:07 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al, toch fijn om het bevestigd te zien door een vrouw.
Overigens is het niet per sé negeren, maar eerder alsof ze het als een sport zien om zodanige antwoorden te geven dat het bijna onmogelijk is om er een gesprek van te maken. Maar dat sluit in principe wel aan bij het oogmerk dat jij ook al aangeeft: waarschijnlijk willen ze gewoon kijken in wat voor bochten ze een man zich allemaal kunnen laten wringen en daardoor het gevoel krijgen dat hij zijn best doet![]()
Beetje vermoeiend wel.
Misschien ook een tip, een singlereis. Ben zelf met een aantal mee geweest en dan zie je eigenlijk altijd wel relaties ontstaan. Zeker als het een actieve reis is. En over het algemeen gaan er ook echt leuke vrouwen mee. (althans dat is mijn ervaring, dus n=1quote:Op maandag 13 juni 2022 09:00 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Oja Paiq dat hebben we ook nogZat ik als 20 jarige op volgens mij. Dacht juist altijd wel dat dat één van de meer serieuze apps was (omdat het best veel gedoe is qua vragenlijsten en moeten chatten tot je iemands foto ziet).
Ach, wat gewoon kut is : in het écht vrouwen ontmoeten werkt bij mij altijd veruit het beste. Dan zien ze gewoon meteen dat je een prima gast bent en prima relatiemateriaal. Mijn ervaring is dan ook altijd geweest dat vrouwen die je nog nooit in het echt hebt ontmoet vaak een beetje arrogant/tof lopen te doen, en vrouwen die je wel i.r.l. hebt ontmoet, tonen veel meer initiatief.
Maar in mijn leven als 32 jarige tussen inmiddels (logischerwijs) veel koppels met steeds vaker ook kinderen breng ik menig zaterdag(na)middag/avond al BBQ'end door bij vrienden in een achtertuin tussen de plastic speeltoestellen, opblaaszwembadjes. Of ze willen spelletjesavonden doen bij iemand thuis. Never dat je daar natuurlijk iemand tegen gaat komen'
Weet ook wel dat ik veel beter op vrijdagmiddag ergens in Utrecht/Amsterdam/Rotterdam op een random vrijdagmiddagborrel kan rondlopen want daar stikt het van de single aantrekkelijke jonge (zoekende) vrouwen tussen de ca. 26 en 35. Maarja daar kom ik dus nooit
Hmm ja... Was altijd een directe no voor mij zo'n singles reis. Hoe hard mensen op zo'n reis ook roepen dat ze niet per sé meegaan om liefde te vinden (''het zou een leuke bijkomstigheid zijn''), geloof ik dat toch nooit zoquote:Op maandag 13 juni 2022 15:27 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Misschien ook een tip, een singlereis. Ben zelf met een aantal mee geweest en dan zie je eigenlijk altijd wel relaties ontstaan. Zeker als het een actieve reis is. En over het algemeen gaan er ook echt leuke vrouwen mee. (althans dat is mijn ervaring, dus n=1)
Ik geloof zelf nog steeds heilig in die apps maar je moet er gewoon heel veel tijd in stoppen. Dan lukt het vanzelf. In real life kan het maanden of zelfs jaren duren voor je weer een redelijke match tegenkomt terwijl apps een vrijwel onophoudelijke bron zijn van nieuwe mogelijke partners.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:33 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Hmm ja... Was altijd een directe no voor mij zo'n singles reis. Hoe hard mensen op zo'n reis ook roepen dat ze niet per sé meegaan om liefde te vinden (''het zou een leuke bijkomstigheid zijn''), geloof ik dat toch nooit zo![]()
Vroeger wel eens met m'n ouders op groepsreizen geweest en je moet gewoon enorm veel geluk hebben met je groep. Voor het zelfde geldt zit je met een suffe groep. Of juist weer met één met veel te popi-jopi volk.
Aan de andere kant : als ik blijf doorleven op dezelfde manier als ik de laatste jaren heb gedaan word ik over 8 jaar 40 en ben ik nog niemand tegen gekomen. Moet toch een x buiten m'n comfort zone komen
Ik geloofde dat ook nooit maar heb een goede organisatie gevonden waarbij er idd mensen mee gaan die gewoon een leuke vakantie willen hebben en niet perse de liefde willen vinden. Uiteraard heb je er af en toe 1 of 2 tussen zitten die desperate bezig zijn. Maar verder is mijn ervaring dat het vaker gewoon een groep mensen is die gewoon een leuke vakantie willen hebben.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:33 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Hmm ja... Was altijd een directe no voor mij zo'n singles reis. Hoe hard mensen op zo'n reis ook roepen dat ze niet per sé meegaan om liefde te vinden (''het zou een leuke bijkomstigheid zijn''), geloof ik dat toch nooit zo![]()
Vroeger wel eens met m'n ouders op groepsreizen geweest en je moet gewoon enorm veel geluk hebben met je groep. Voor het zelfde geldt zit je met een suffe groep. Of juist weer met één met veel te popi-jopi volk.
Aan de andere kant : als ik blijf doorleven op dezelfde manier als ik de laatste jaren heb gedaan word ik over 8 jaar 40 en ben ik nog niemand tegen gekomen. Moet toch een x buiten m'n comfort zone komen
32 is als man toch niet schokkend om nog single te zijn?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:33 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Kitesurfreizen. Kan je ook iemand tegenkomen. Heb het meerdere keren gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:54 schreef Speedfight het volgende:
Hm, ik ga me toch maar eens verdiepen in die groepsreizen.
Ik denk niet dat ik iemand kan versieren met mijn behendigheid daarin.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kitesurfreizen. Kan je ook iemand tegenkomen. Heb het meerdere keren gezien
Mij welquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:27 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iemand kan versieren met mijn behendigheid daarin.
Zo'n reis is toch meer voor als je geen zin hebt om in je eentje tussen de stelletjes te lopen?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:33 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |