abonnement Unibet Coolblue
pi_204970627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Soms leggen die wat minder knappe meiden ook de lat erg hoog voor zichzelf :')

Ik kreeg een keer van een match te horen dat ik niet knap genoeg was. Mja prima, niet leuk om te horen maar goed. Bleek dat ook een bekende van een vriend van me te zijn. En hoorde laatst dat die nog steeds op zoek is :')
Maakt dat uit dan? Ik hou ook vast aan een bepaalde standaard als
Ik dat niet kan vinden blijf ik liever alleen.
pi_204970725
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Maakt dat uit dan? Ik hou ook vast aan een bepaalde standaard als
Ik dat niet kan vinden blijf ik liever alleen.
Ik leg de lat ook erg hoog qua uiterlijk. En ben zelf ook niet de knapste. Anders wordt het 'm gewoon niet. Ik moet het gevoel hebben van "wow, jij bent echt knap!" en dat heb ik bij heel weinig mensen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204974675
Na een hele lange relatie gehad te hebben (vanaf mijn 16e, nu 33) weer (of voor het eerst volwassen) single. En al wel wat ervaring eventjes opgedaan via Tinder, maar omdat het thuis nog niet rustig was ben ik daar weer van af gegaan. Binnenkort maar eens wat apps uit proberen, maar er zit heel wisselend publiek op als ik het zo lees :). Ik heb ook geen idee hoe ik in de markt lig ten opzichte van andere mannen. Waar ik benieuwd naar ben, waar heb je het over tijdens de eerste keren chatten en wat is normaal qua tijdsbestek voor een eerste date, zonder dat je te snel bent, maar ook zonder dat je elkaar 'vergeet'?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_204975517
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik leg de lat ook erg hoog qua uiterlijk. En ben zelf ook niet de knapste. Anders wordt het 'm gewoon niet. Ik moet het gevoel hebben van "wow, jij bent echt knap!" en dat heb ik bij heel weinig mensen.
Foreveralone.gif
pi_204976156
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Maakt dat uit dan? Ik hou ook vast aan een bepaalde standaard als
Ik dat niet kan vinden blijf ik liever alleen.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik leg de lat ook erg hoog qua uiterlijk. En ben zelf ook niet de knapste. Anders wordt het 'm gewoon niet. Ik moet het gevoel hebben van "wow, jij bent echt knap!" en dat heb ik bij heel weinig mensen.
En dan heeft die persoon een prachtig uiterlijk. Knap, neusje van de zalm, 20 uit 10, etc. En dan is de persoonlijkheid zo fijn als een rat met de pest. Dan heb je er nog niets aan.

Standaarden naar uiterlijk zijn leuk, maar in vrijwel alle gevallen gaan ze overboord zodra het ineens goed raak is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204976299
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:46 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Foreveralone.gif
Ik heb wel degelijk relaties gehad hoor. Maar ik ben direct weer uitgekeken als het uiterlijk niet goed is, het heeft nooit gewerkt met iemand die ik 'minder' vond. Een gevolg daarvan is dat je natuurlijk veel minder snel iemand leuk vind of een relatie kan hebben. Dat ligt niet aan mij, dat is gewoon hoe mijn brein werkt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204976312
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
Standaarden naar uiterlijk zijn leuk, maar in vrijwel alle gevallen gaan ze overboord zodra het ineens goed raak is.
Ik heb het nog nooit meegemaakt iig.

En persoonlijkheid moet natuurlijk goed zijn, maar dat spreekt voor zich.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 18:49:09 #233
225562 crew  Speedfight
pi_204978888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Haha, dat is ergens wel karma ja. Maar inderdaad denken veel minder knappe vrouwen dat ze elke knappe man kunnen scoren en zien ze niet dat diezelfde knappe mannen (vaak bewust) ook gewoon onderscheid maken tussen de neukertjes en het relatiemateriaal.
Is dit echt zo zwartwit? :'(
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_204979747
quote:
9s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:49 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Is dit echt zo zwartwit? :'(
Nee hoor. Ik was wat generaliserend, er zijn genoeg stellen waarbij de ene persoon uitzonderlijk veel knapper is dan de ander. (Wat een indicatie geeft dat uiterlijk niet alles zegt.)

Maar het is wel de ervaring van mij en vele andere mensen dat datingapps een vrij genadeloos mechanisme blootleggen, namelijk dat de knapste mensen alles kunnen krijgen wat ze willen en de minder knappe mensen er keihard voor moeten werken. En ja, ook ik heb me weleens aan dat mechanisme schuldig gemaakt door minder aantrekkelijke dames alleen maar als fbw te zien, en werd door de knapste dames dan weer vrij genadeloos genegeerd als ik interessante gesprekken probeerde op te starten.

Dit mechanisme zal @El_Thijs ook wel bevestigen denk ik.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 21:17:58 #235
225562 crew  Speedfight
pi_204980320
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 20:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik was wat generaliserend, er zijn genoeg stellen waarbij de ene persoon uitzonderlijk veel knapper is dan de ander. (Wat een indicatie geeft dat uiterlijk niet alles zegt.)

Maar het is wel de ervaring van mij en vele andere mensen dat datingapps een vrij genadeloos mechanisme blootleggen, namelijk dat de knapste mensen alles kunnen krijgen wat ze willen en de minder knappe mensen er keihard voor moeten werken. En ja, ook ik heb me weleens aan dat mechanisme schuldig gemaakt door minder aantrekkelijke dames alleen maar als fbw te zien, en werd door de knapste dames dan weer vrij genadeloos genegeerd als ik interessante gesprekken probeerde op te starten.

Dit mechanisme zal @:el_thijs ook wel bevestigen denk ik.
Ik denk, hoe hard ook, dat vrouwen dit misschien meer moeten beseffen. Dat je voor sommige gasten echt alleen tijdelijk dat "neukertje" bent, tot ze iemand vinden die ze wel willen behandelen als relatiemateriaal. Dat je dat verschil kan merken. Het heeft wel een beetje mijn naieve ogen geopend :')
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_204980338
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:17 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ik denk, hoe hard ook, dat vrouwen dit misschien meer moeten beseffen. Dat je voor sommige gasten echt alleen tijdelijk dat "neukertje" bent, tot ze iemand vinden die ze wel willen behandelen als relatiemateriaal. Dat je dat verschil kan merken. Het heeft wel een beetje mijn naieve ogen geopend :')
Dit klopt wel helaas inderdaad.....je bent eerst een neukertje, daarna is het geluk hebben of je relatiemateriaal wordt :)
pi_204980449
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dit klopt wel helaas inderdaad.....je bent eerst een neukertje, daarna is het geluk hebben of je relatiemateriaal wordt :)
Andersom is het ook wel waar. Soms moet je als man geluk hebben dat je überhaupt wordt overwogen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204980550
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Andersom is het ook wel waar. Soms moet je als man geluk hebben dat je überhaupt wordt overwogen.
Zal ook best hoor inderdaad
pi_204983706
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:17 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ik denk, hoe hard ook, dat vrouwen dit misschien meer moeten beseffen. Dat je voor sommige gasten echt alleen tijdelijk dat "neukertje" bent, tot ze iemand vinden die ze wel willen behandelen als relatiemateriaal. Dat je dat verschil kan merken. Het heeft wel een beetje mijn naieve ogen geopend :')
Dat denk ik ook. Je bent zelf vrouw?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204983840
Wat is er nou weer mis met neuken

Alsof vrouwen het niet goed in bed willen hebben
pi_204984307
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:42 schreef scrupuleus het volgende:
Wat is er nou weer mis met neuken

Alsof vrouwen het niet goed in bed willen hebben
Er is niks mis met neuken. Als dat je doel is, zal er vast wel iemand zijn die dat doel met je wil delen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204995458
@Speedfight Ik zou het (als je op zoek bent naar een relatie) ook weer niet te somber inzien hoor. Vaak merk je het heus wel aan mannen als ze alleen maar willen neuken of juist een relatie willen. Het mechanisme werkt alleen wel zo dat veel vrouwen alleen op mannen die spannend appen reageren en mannen die over serieuzere dingen praten (werk, hobby's enzo) sneller negeren terwijl juist die tweede categorie veel beter relatiemateriaal is. :') Dat is het "wrede" er wel aan eigenlijk. Je ziet in dit topic ook vaak mannen die hier een beetje teleurgesteld in zijn.

Zou zelf als je niet alleen naar seks op zoek bent wel een beetje oppassen met seksuele toespelingen. Er zal ongetwijfeld weleens een relatie komen uit een snelle wip maar veel mannen denken dan toch: Ik heb mijn portie al gehad, je bent niet interessant meer.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 16:36:42 #243
225562 crew  Speedfight
pi_204995748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Speedfight Ik zou het (als je op zoek bent naar een relatie) ook weer niet te somber inzien hoor. Vaak merk je het heus wel aan mannen als ze alleen maar willen neuken of juist een relatie willen. Het mechanisme werkt alleen wel zo dat veel vrouwen alleen op mannen die spannend appen reageren en mannen die over serieuzere dingen praten (werk, hobby's enzo) sneller negeren terwijl juist die tweede categorie veel beter relatiemateriaal is. :') Dat is het "wrede" er wel aan eigenlijk. Je ziet in dit topic ook vaak mannen die hier een beetje teleurgesteld in zijn.

Zou zelf als je niet alleen naar seks op zoek bent wel een beetje oppassen met seksuele toespelingen. Er zal ongetwijfeld weleens een relatie komen uit een snelle wip maar veel mannen denken dan toch: Ik heb mijn portie al gehad, je bent niet interessant meer.
Ahhhh dankjewel voor je uitleg en motiverende woorden O+ O+ O+ O+ O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_204995760
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:36 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ahhhh dankjewel voor je uitleg en motiverende woorden O+ O+ O+ O+ O+
Maar waar ben je zelf op zoek naar dan? :D Relatie?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 17:00:54 #245
225562 crew  Speedfight
pi_204996043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maar waar ben je zelf op zoek naar dan? :D Relatie?
Die heb ik nog niet nee :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_204996170
Oeh, ik voel een date aankomen..... O+
pi_204996601
Nieuw vlees? :o :9
pi_204996763
Rustig jongens, rustig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205011020
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:00 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet nee :P
Je bent aangekomen bij de creme de la creme van FOK allemaal single mannen die vrouwen niet moeten tot nu toe dan
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 09:33:06 #250
225562 crew  Speedfight
pi_205011034
Hahahaha helaas was het geen match _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')